• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Vinkje voor fabrieken

Bij de werkplaatsen kunnen we aanvinken om alles tegelijkertijd te laten starten, zou dit ook kunnen voor de fabrieken? Zou ook hier een hoop geklik uitsparen.
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2020-05-15 om 09.10.21.png
    Schermafbeelding 2020-05-15 om 09.10.21.png
    188,4 KB · Weergaven: 85
Een oud voorstel wat helaas - om allerlei praktische (en daardoor technische) bezwaren - al is afgeserveerd… :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ik zie overigens dat DonFrank er destijds nog aan heeft toegevoegd dat er wel over wordt nagedacht, dus wie weet??? :)
 
Volgens mij moet je het simpel houden, arbitraire fabrieken die onder het vinkje vallen aanzetten, tot je
  • Alle fabrieken van het vinkje gehad hebt, of
  • Tot je een fabriek aanzetten niet kunt betalen.
In het laatste geval zit je dan met een paar die wel werken en een paar die niet werken, en onvoldoende hamers of geld of goederen om ze allemaal aan te zetten, dus dan moet je als speler toch iets speciaals gaan doen.

Je kunt nog proberen om zoveel mogelijk fabrieken aan te zetten, maar zelfs dat lijkt me meer moeite dan het waard is, het gebeurt normaliter toch nooit dat je geen hamers etc hebt.
 
Bovenaan