• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback Elvariaans Carnaval

Wacht op de mail voor de bonussnoepjes. Helaas nog niet binnen. Krijg hem normaliter wel. Zijn er meer die de mail nog niet binnen hebben?
 
leuk, zo'n site op elvengems.com
Daar kreeg ik vorige week toch een hele andere lijst met opdrachten.
Als die lijsten vanaf daar toch niet over worden genomen, waarom zetten jullie ze daar dan neer?

Het evenement is vorige week volledig door inno omgegooid. De hele lijst en systeem van het evenement zijn veranderd, Blijkbaar had je de lijst voordat Inno dit deed.

M.a.w. dit kwam ook voor Elvengems als een verassing.

Elvengems is inmiddels geupdate.
 
op WINYANDOR kan ik niet vooruit werken ! het klaarzetten van WP met (bijvoorbeeld 5x brood) kan op deze wereld niet
Waarom zou dat niet kunnen? Werkt zoals altijd… goed! Je moet er alleen aan denken om ze niet voortijdig op te halen

Op de eerste wereld was het WEL mogelijk om voor het begin van het evenement WP klaar te zetten. Op de 2e wereld NIET (bij mij tenminste). Hierover al contact gehad met een moderator <> alles is nu duidelijk.
 
Wat gemeen... eerst 16 relikwieën vragen en daarna 12 confrontaties of 60 toernooiconfrontaties.
Heus, ik houd wel van een uitdaging en het hoeft niet allemaal heel makkelijk. Maar dit is toch best een eh... bummer.
 

Deleted User - 147694

Guest
Ik kreeg net de aanbieding voor het Evenementbuitenpost-pakket binnen.

In mijn hoofd maakte ik de grap "Ze gaan vast 9,99 vragen voor het gebouwtje". Om meteen daarna te zien dat het daadwerkelijk die prijs is.

Ik kon er niet om lachen, te denken dat het gebouwtje de vorige keer 8,99 was en daarvoor 7,99 vraag ik mij wel af hoe ver de prijs de volgende keer omhoog gaat, ik bedoel, de werking is hetzelfde, de design is maar een tikkeltje aangepast, en de looptijd van het event is ook niet significant anders.

Net als de vorige keer zie ik er wederom vanaf om deze aan te schaffen, 7,99 vind ik nog net voor mijzelf te verantwoorden, maar blijkbaar is dit de toekomst...

Erg jammer.

Carnaval.png
 

Deleted User - 147694

Guest
Wat gemeen... eerst 16 relikwieën vragen en daarna 12 confrontaties of 60 toernooiconfrontaties.
Heus, ik houd wel van een uitdaging en het hoeft niet allemaal heel makkelijk. Maar dit is toch best een eh... bummer.
Die volgorde is meen ik al jaren zo in de game aanwezig. Het is bedoeld om de opdrachtenreeks moeilijker te maken.
 
Die volgorde is meen ik al jaren zo in de game aanwezig. Het is bedoeld om de opdrachtenreeks moeilijker te maken.
Ik speel nog geen jaren, dus voor mij is het nieuw. En ik snap de bedoeling...

Wel vind ik dat het aantal (nu 16) wel zou mogen variëren. Nu moet ik in Chapter III evenveel als in Chapter VI. Terwijl ik in Chapter III minder mogelijkheden heb om reliks te verzamelen. Met minder provincies in het toernooi en minder provincies die beschikbaar zijn voor verovering.

Zelfde voor de opvolgende opdracht: 12 confrontaties of 60 toernooiconfrontaties. Minder voor lage Chapters en meer in gevorderde chapters zo de balans wel beter maken.
 
Ik vind het laadscherm geen mooie illustratie (het oogt meer als een concept dan een echt werkje wat af is), maar ik vind hem wel leuk bedacht en creatief. Maar alles beter dan plaatjes van een evoluerend gebouw. Dus ik ben blij dat inno hier weer voor gegaan is.

Tja, en misschien ben ik nu een zeur, maar ik vind wel jammer dat er geen oneindige reeks opdrachten is en dat de opdrachten nu weer vast liggen. Ondanks dat je bij het vorige systeem echt te vaak dezelfde opdracht achterelkaar kreeg, mis ik nu dat niet weten wat je krijgt element wel. Ik hoop toch dat Inno daar weer een keer naar terug gaat...

Wel leuk dat we de oude kistjes versie weer te zien.
 

Deleted User - 124539

Guest
Tja, en misschien ben ik nu een zeur, maar ik vind wel jammer dat er geen oneindige reeks opdrachten is en dat de opdrachten nu weer vast liggen. Ondanks dat je bij het vorige systeem echt te vaak dezelfde opdracht achterelkaar kreeg, mis ik nu dat niet weten wat je krijgt element wel. Ik hoop toch dat Inno daar weer een keer naar terug gaat...
Ik vrees dat je daar één van de weinigen in zult zijn. De oneindige reeks was vaak moeilijker, en het probleem van te vaak dezelfde opdrachten was véél te groot. De meesten zijn dus denk ik meer tevreden met de vaste reeks (alhoewel ik natuurlijk niet voor iedereen kan spreken).
 

Deleted User - 124539

Guest
Event is altijd weer leuk, deze keer is de hoofdprijs voor mij niet veel waard, maar er zijn enkele leuke cultuurgebouwen die interessant zijn, dus dan gaan we voor deze.
 
Ik vrees dat je daar één van de weinigen in zult zijn. De oneindige reeks was vaak moeilijker, en het probleem van te vaak dezelfde opdrachten was véél te groot. De meesten zijn dus denk ik meer tevreden met de vaste reeks (alhoewel ik natuurlijk niet voor iedereen kan spreken).

Het was eigenlijk meer dat sommige opdrachten te snel achter elkaar kwamen en dat dat dan ook nog eens te meest lastige waren. Had je hem net gedaan en weeeer dezelfde. Dat werkte een hoop irritatie. Maar als ze dat zouden veranderen en daar meer variatie in zouden aanbrengen, dan vond ik dat systeem toch leuker. Niet weten wat je krijgt, bijna tot niets echt kunnen plannen.

Eigenlijk is dit event doordat alles al vast ligt ook uitermate saaaaaaaaai. En dat besef ik eigenlijk nu pas. En nu ook weer die 2 dagen en 1dagsproductie opdrachten, meer als in het andere systeem. Die moet je echt wel plannen anders is dat echt zo'n frustrerende opdracht. Dus weer extra T1 en wp zetten... Moet je maar weer net ruimte hebben... Dat hoefde bij het andere systeem allemaal niet. Je kon het doen met wat je hebt.

En ja ik vind het jammer dat de reeks nu niet oneindig is. Naar mijn idee wordt het event nu juist weer moeilijker om alle artefacten binnen te halen.

Ik hoop toch eigenlijk echt graag dat Inno toch een beetje de middenweg gaat zoeken tussen dit systeem en het andere. Het goede van dit systeem en het goede van het andere.
 

Deleted User - 147694

Guest
Overigens zag ik dat de prijs van de Evenementbuitenpost-pakket op de app gelijk is aan de pc-versie.

Fijn dat ze dat nu gelijk trekken, maar goed, komt ook alleen maar omdat Google en Apple geld van de aankopen via de app willen hebben, waardoor de aankopen via de app standaard minder (diamanten) oplevert...

Overigens hadden ze het ook prima de andere kant op kunnen gelijktrekken. :p
 
Bovenaan