• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback De Elvenar

Deleted User - 147694

Guest
@DonFrank Is er een reden waarom De Elvenar niet op mijn Goddelijke wegen willen lopen, maar door mijn gebouwen heen lopen?

Elvenaren.png
 

DeletedUser2578

Guest
@DonFrank Is er een reden waarom De Elvenar niet op mijn Goddelijke wegen willen lopen, maar door mijn gebouwen heen lopen?Bekijk bijlage 4484
lol dat heb ik me ook wel eens afgevraagd:) Mogelijk zijn het wezens die geen wegen nodig hebben omdat ze zo te zien niet lopen maar met energie vliegen? lol. Ook heb ik me afgevraagd wat in het spel maakt dat er soms veel bewoners in je stad lopen en andere keren is er geen lopend bewoner te verkennen:)
 

Deleted User - 147694

Guest
Geef jij die zo door of moet iemand nog een post maken bij Meld een bug?
 
Even wat cijferwerk.
8 academies lvl 2 maken bij 3/3/3/9 uurs producties per dag 32640 ideeen en/of personeel. 530K nodig voor de onderzoeken atelier, landbouw en fabriek.
530000/32640=16.23 dagen. In de tussentijd moet het geen probleem zijn de KP's in de onderzoeken te vullen en de benodigde T4,5,6 op voorraad te krijgen. Na de eerste rush om de spirigoederen is het nu even pas op de plaats, rust terug en inderdaad gaat dit hoofdstuk llllaaaaannnnngggggggg duren. Prima.

@DonFrank enige wat ik niet zo snap is die 7 uurs productie. Waarom niet 9 uur? Ik zet 's avonds alle fabrieken op 9 uur. En dus de academies maar op 7 uur. Ze denken toch niet bij Inno dat we om 4-5 in de nacht de wekker zetten om wat ideeen op te doen of er wat personeel bij te krijgen? Die staan dus 2 uur stil. Kan dat misschien nog veranderd worden in 9 uur? Waarbij we dan natuurlijk wel 9/7 meer produceren ajb, anders maakt het niks uit.
 

Deleted User - 147694

Guest
@DonFrank enige wat ik niet zo snap is die 7 uurs productie. Waarom niet 9 uur? Ik zet 's avonds alle fabrieken op 9 uur. En dus de academies maar op 7 uur. Ze denken toch niet bij Inno dat we om 4-5 in de nacht de wekker zetten om wat ideeen op te doen of er wat personeel bij te krijgen? Die staan dus 2 uur stil. Kan dat misschien nog veranderd worden in 9 uur? Waarbij we dan natuurlijk wel 9/7 meer produceren ajb, anders maakt het niks uit.

Je kunt het ook zien als dat je iets meer dan 3x per dag (7 uurs producties) die productie maken kunt ipv iets meer dan 2x per dag (9 uurs producties). ;)
 

DeletedUser2578

Guest
@DonFrank enige wat ik niet zo snap is die 7 uurs productie. Waarom niet 9 uur? Ik zet 's avonds alle fabrieken op 9 uur. En dus de academies maar op 7 uur. Ze denken toch niet bij Inno dat we om 4-5 in de nacht de wekker zetten om wat ideeën op te doen of er wat personeel bij te krijgen? Die staan dus 2 uur stil. Kan dat misschien nog veranderd worden in 9 uur? Waarbij we dan natuurlijk wel 9/7 meer produceren ajb, anders maakt het niks uit.
Ik vroeg het me ook af; waarom geen 9-uurs zoals je dat ook bij fabrieken hebt. Lijkt me handiger want dan kan je alles in één keer oogsten en ben je geen 2 uurs productie kwijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 147694

Guest
Ik denk dat de makers van Elvenar vinden dat we te veel op onze wenken bediend zijn tot op heden en dat ze met de grote veranderingen die we de laatste tijd telkens voor de kiezen krijgen, ons willen uitdagen om verder te kijken dan onze neus lang is en nieuwe ervaringen krijgen in plaats van alsmaar het oude riedeltje.

Maar ik zou het best fout kunnen hebben, dat ze ons alleen maar irriteren willen. ;)

:p
 
ik zou het best fout kunnen hebben, dat ze ons alleen maar irriteren willen
Laat de komma uit die zin en je hebt het (volgens mij) bij het rechte eind... als ze ons werkelijk zouden willen irriteren, zijn de mogelijkheden eindeloos... servers uitzetten, servergeheugen dramatisch beperken enzocetera... dus bewust irriteren? Nee, daar geloof ik niet in!
 

DeletedUser2578

Guest
Ik denk dat de makers van Elvenar vinden dat we te veel op onze wenken bediend zijn tot op heden en dat ze met de grote veranderingen die we de laatste tijd telkens voor de kiezen krijgen, ons willen uitdagen om verder te kijken dan onze neus lang is en nieuwe ervaringen krijgen in plaats van alsmaar het oude riedeltje. Maar ik zou het best fout kunnen hebben, dat ze ons alleen maar irriteren willen. ;)
:p

LoL ik ga echt niet om 4 uur in de ochtend uit bed om op Elvenar de academies te oogsten hoor! Haha
Ik denk niet dat ze ons willen irriteren maar mss willen ze ons uitdagen om dias te kopen?:p
 
Bovenaan