• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.49

DeletedUser3

Guest
Beste Elvarianen,

De releasenotes voor 1.49 zijn zojuist geplaatst.
We zijn erg benieuwd naar jullie mening.

Het Elvenar team.
 

DeletedUser3012

Guest
Wat!? Kon je eerst dan nog geen spreuken PRODUCEREN in de Magische academie in de app!?

Wat had je er dan aan. En d'r is zo'n opdracht dat je er een moest plaatsen. Je reinste ruimteverspilling op die app zou'k maar zeggen

Magicalbean
 

DeletedUser

Guest
Vind dat open gedoe maar niks. Veel te veel starters en dan direct stoppen maar ze kruipen wel in je broederschap. Ik hou me wel aan de oude manier.
Ik ben hier ook niet voor, we hebben best veel spelers de kans gegeven mee te spelen in de groep, maar aldoor als ze het spel wat door kregen waren ze na een maand minder actief en moest ik achter ze heen mailen. Gevolg uiteindelijk eruit en op zoek naar 'n serieuze spelers. Ik zal dan hoe dan ook de oude methode aanhouden of de startende speler moet al wat ouder zijn want die zijn vaak wel serieus.

Maar de tijd zal het leren ;)
 

DeletedUser1704

Guest
top dat de app bijgewerkt wordt, wordt het stuk makkelijker ook om events daarop te kunnen spelen
 
Open zullen wij niet worden, teveel narigheid in het verleden gehad met kleine spelers waardoor de rust er niet was binnen het team omdat we weer een wissel kregen om inactief te ruilen voor mogelijk actief. Goede spelers vinden blijft moeilijk want de goede zitten in vaak de goede BSen en blijven die ook trouw en terecht. Mis echter wel een opmerking in deze release over alle problemen die we hebben en hadden met de chat en spel continuïteit algemeen.
De noodoplossing lijkt nu dus helaas DE oplossing.
 

DeletedUser1120

Guest
Het in en uit wippen van mensen zonder kenisgeving van te vooren vind ik niks
hoewel mensen die je soms denk te kennen lange tijd kan ook anders zijn :>(((
 
"Het overzicht met setgebouwen is verbeterd en laat nu de setgebouwen die samenwerken in je stad."

Mist hier mss een woord?

Ben benieuwd hoe de app nu is, speel nl op pc maar ook af en toe mobiel. Vooral makkelijk om op de kaart hulp te geven. Miste idd het maken van spreuken. Nu nog kp in je wonderen kunnen stoppen. Die loop je zo toch nog mis...
 
Ik meen dat de cultuur voor zowel Magnifieke Toververmenigvuldiger, Ontketende Eenheden-upgrades, en Verlichte Lange Afstand niet getoond werd. Worden die laatste twee pas bij een volgende release gefixt dan?
 

DeletedUser3012

Guest
Ik zal dan hoe dan ook de oude methode aanhouden of de startende speler moet al wat ouder zijn want die zijn vaak wel serieus.

Helemaal waar. Ik heb nou wel vaak genoeg meegemaakt dat spelers gingen solliciteren, maar zelfs niks deden na dat ze hadden gesolliciteerd. Of dat ze een maandje bleven spelen en er toen al weer mee kapten. die moeten we d'r dat allemaal weer uit mieteren (sorry, dat woord was niet de bedoeling)

Ik zal er geen gebruik van maken dus, van die nieuwe functie
 
ik zie nog geen verandering op mijn tablet... kan dus nog geen event (broederschapavonturen) spelen helaas........hopelijk komt dat nog,
 

DeletedUser3036

Guest
Zou heel fijn zijn wanneer ik ook op mijn mobiel mijn BS kan helpen met de broederschapavonturen :)
Nu moet ik noodgedwongen vaak verstek laten gaan door werk.
 
Fijn dat we nu spreuken kunnen produceren op de
App. Kun je dat ook tussendoor snel aanzetten. Jammer dat ze nog niet gebruikt kunnen worden. Die eieren zijn ook een feestelijke toevoeging.
Hoop dat we snel de spreuken kunnen gebruiken! En buren bezoeken en stad bekijken zou ook mooi zijn! Bij bh in de app vind je nooit schatten dus dat doe ik op de pc.
Startscherm vind ik erg mooi geworden in de app!
 

DeletedUser3012

Guest
Hoort het er ook bij dat vanmorgen het onderzoek: dryade bovenaan stond, daarna in het midden, toen weer onder en nu weer boven? of dat het onderzoek: tempel der tijden wisselt van boven naar onderen? Ik weet dat het eerder gezegd is, maar ik zeg het toch maar even. Weet dat het d'r niet bij hoort grapje
 

DeletedUser1427

Guest
Hoort het er ook bij dat vanmorgen het onderzoek: dryade bovenaan stond, daarna in het midden, toen weer onder en nu weer boven? of dat het onderzoek: tempel der tijden wisselt van boven naar onderen? Ik weet dat het eerder gezegd is, maar ik zeg het toch maar even. Weet dat het d'r niet bij hoort grapje

Bedankt voor het melden, dit probleem is al gemeld in dit topic. Het probleem wordt hopelijk snel verholpen, wij houden jullie dan ook op de hoogte via de release notes.
 
Bovenaan