• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback release 1.49

Hoort het er ook bij dat vanmorgen het onderzoek: dryade bovenaan stond, daarna in het midden, toen weer onder en nu weer boven? of dat het onderzoek: tempel der tijden wisselt van boven naar onderen? Ik weet dat het eerder gezegd is, maar ik zeg het toch maar even. Weet dat het d'r niet bij hoort grapje
Daar wordt ik ook een beetje dol van dat alles steeds van plaats wisselt in de onderzoeken!
 
1.49 is een verbetering met name vwb de Magische Academie.
je kunt nu de Betoveringen zien en creëren maar jammer dat je om ze in te zetten toch weer terug moet gaan naar de browser versie.
 

DeletedUser3121

Guest
Hallo team elvenar,

Ik ben blij dat ik nu mijn eigen betoveringen kan maken , heb er ook behoorlijk veel nu, het probleem is dat ik ze niet kan inzetten, doe ik iets verkeerd of is dit een bug?
Ik kan alleen via mobiel spelen
 

DeletedUser990

Guest
mijn onderzoeken in de techtree verwisselen steeds
Het lijkt wel steeds erger te worden, wisselt elke keer met openmaken.
Maar heb nu geen overzicht meer, als ik werkplaats vol heb kan ik edelsteenfabriek volgooien.
Dus geen idee hoe ik voor mijzelf het leukst de kennisboom kan vullen.
 
het aantal bugs neemt op dit moment hand over hand toe. is het niet dat de boel verschuift fan kan je de fabrieken niet aanzetten en moet je soms tot 3x opnieuw opstarten voordat dat weer lukt om vervolgens gedurende de bh er soms tot 3x uitgekiepert te worden of dat het spel hokkerig wordt.
Of je bent even weg en komt terug en alles lijkt normaal maar je chat blijkt (nog steeds) niet te functioneren. Ergernisjes die leiden tot echte ergenis
 

DeletedUser3381

Guest
Ik zou het vooral prettig vinden als er wat spoed wordt gezet achter de mogelijkheid tot het ontvangen van de groepsberichten in de app, ik speel het spel op mijn mobiel en tablet en heb de puffin browser op mijn tablet geinstalleerd om zo de browser versie op mijn tablet te kunnen openen, maar ik kom er nu vaak toch te laat achter dat er een nieuw bsa of toernooi is gestart...
 

DeletedUser990

Guest
Hallo team elvenar,

Ik ben blij dat ik nu mijn eigen betoveringen kan maken , heb er ook behoorlijk veel nu, het probleem is dat ik ze niet kan inzetten, doe ik iets verkeerd of is dit een bug?
Ik kan alleen via mobiel spelen
Op tablet kan je betovering inderdaad niet gebruiken. Wel je effecten.
 
Bovenaan