• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

<doorgegeven>Meer mogelijkheden om kennispunten te krijgen

Meer mogelijkheden om kennispunten te krijgen, zie eerste post voor dit idee

  • Ja, ik stem voor dit idee.

    Stemmen: 64 95,5%
  • Nee, ik ben tegen dit idee.

    Stemmen: 3 4,5%

  • Totaal aantal stemmers
    67
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
heb ook ja gestemd , en het is ook een optie om bv. de balk waar je kp kan kopen, om de zoveel hoofdstukken terug op nul te zetten.
zo komen we ook niet in de problemen met eventen en hoeven we ons daar ook niet druk meer in te maken .

Ik geloof dat er zo-iets in een andere suggestie staat, dus wie weet komt dat ook nog een keertje aan bod.
Helaas mogen we dat nu niet meer in deze poll meenemen
 

DeletedUser2114

Guest
Natuurlijk ook 'ja' gestemd! :) Maar ik zie dat er ook een 'nee' is, vraag me dan wel af wie er nou niet extra kp wil...
En wat zou zijn motivatie daar dan voor zijn?
 

DeletedUser1796

Guest
Natuurlijk ook 'ja' gestemd! :) Maar ik zie dat er ook een 'nee' is, vraag me dan wel af wie er nou niet extra kp wil...
En wat zou zijn motivatie daar dan voor zijn?
Wij ja stemmers delen mee waarom we ja stemmen maar eigenlijk is het anoniem he.
 

DeletedUser2114

Guest
Wij ja stemmers delen mee waarom we ja stemmen maar eigenlijk is het anoniem he.
Ja, snap ik, maar ik vind het raar, omdat ik zelf niet zie hoe je hier tegen kunt zijn. Ik laat het natuurlijk aan de nee-stemmers zelf om te antwoorden, ik dwing niemand :p
 

DeletedUser1796

Guest
Ja, snap ik, maar ik vind het raar, omdat ik zelf niet zie hoe je hier tegen kunt zijn. Ik laat het natuurlijk aan de nee-stemmers zelf om te antwoorden, ik dwing niemand :p
uhmmm misschien juist omdat er dan teveel kp's komen en mensen echt te snel in de boom gaan.
uhmmm omdat er dan meer spelers komen die vals spelen (extra accounts, weet niet hoe ik het anders moet brengen).
uhmmm meer kan ik even niet verzinnen... maar er zal echt wel meerdere redenen voor kunnen zijn hahahahaha
 

DeletedUser2378

Guest
+1 ja
Ik had het al eens aangekaart op het forum: waarom niet wat KP stoppen aan het eind van ieder pad in Avontuur? De beloningen zijn nu niet echt van je dat. Ik persoonlijk zit niet te wachten op een orkschuilplaats of een manahutje. Als er in avonturen wat KP te verdienen valt, zullen meer spelers er voor gaan en de hoog geklasseerde spelers kunnen zo de lagere binnen het Broederschap wat vooruit helpen.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat fantastisch, maar

♫♪ Er kan nog meer bij ♫♪ :D
 

DeletedUser1909

Guest
+1 ja
Ik koop veel kennispunten met goudoverschotten, maar het zou leuk zijn moest dat ook met hamertjes kunnen. Want met momenten zit ik daar ook aan max en die aan de groothandelaar cadeau geven vind ik altijd zo jammer...
 

DeletedUser2959

Guest
hoi
moest me even registreren. heb voor gestemd. maar ook zou ik het fijn vinden als je de spreuk van 10 naar 20 kennispunten bewaren kan stapelen. soms kan je misschien even niet spelen maar er punten vrij van een einde toernooi bv maar net tijdens je werk loopt die 20 kp spreuk af en loop je toch punten mis van elk uur na dat toernooi. zelfde geld als iemand zijn wonder afkrijgt. Er word wel beweerd dat je punten niet kwijtraakt maar als de balk eenmaal boven de 10 of 20 kp is dan krijg je elk uur geen kp erbij. 5% cultuur kan je namelijk wel stapelen.
 
Bovenaan