• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Gevechten: tip voor vechten (elfen)

DeletedUser448

Guest
Als ik groter wordt zijn ook mijn werkplaatsen, kazerne en wapenkamer groter. Bovendien krijg ik dan beschikking over golem 2 en sterkere tovenares. Ik denk dat de uitdaging hetzelfde blijf. Soms moet ik ook wachten op een verdere ontwikkeling om door te kunnen met een provincie. En zonder wrijving geen glans. Als het te makkelijk wordt is het ook niet leuk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68

Guest
Ik kan 40 golems en 24o zwaardvechters laten slachten oggo ben je ergens in de tech boom iets vergeten

maar inderdaad het word erg moeilijk om te vechten tot aan de volgende upgrade even aan modderen
 

DeletedUser68

Guest
Ook gemende troepen kun je soms goed uitvechten. Maar je moet dan goed op de plaatsing letten. De volgorde van keuze van de troepen bepaald de plaats op het veld. Je eerste keus komt in het midden, tweede links daarvan, derde rechts, vierde weer links en vijf weer rechts. Door willekeurig te plaatsen kun je de omgeving bekijken en afwegen waar welke spelers het best tot hun recht komen. Je geeft je over en plaatst de troepen in een betere volgorde ( moeten jou troepen wel als eerste aan zet zijn anders heb je een probleem).
Voorbeeld tegenstanders honden, ridders en bandieten. De ridders en bandieten ga ik met boogschutters te lijf, maar die zijn erg gevoelig voor de honden en kunnen in 1x weg zijn. De honden zijn gevoelig voor de treant. Het is dus zaak dat de honden als eerste grotendeels worden uitgeschakeld door de treanten.
Bekijk bijlage 1285
Ik wil dus treanten op plaats 4 en 5 zodat die de honden kunnen aanvallen. witte vlag hijsen en opnieuw mijn troepen plaatsen.
Bekijk bijlage 1286

eerste ronde de boogschutter verplaatsen zodat die niet aan te vallen is door de hond. Daarna honden verstaan door treanten. Uiteindelijk resultaat:
Bekijk bijlage 1287

Vind ik een heel acceptabele prijs voor een gevecht.


persoonlijk zou ik de treants op twee en 3 zetten en ze op offeren maar speel niet met boogschutters heb daar de golems voor.
Dus voor lage levels zou het best kunnen werken
 
Ook gemende troepen kun je soms goed uitvechten. Maar je moet dan goed op de plaatsing letten. De volgorde van keuze van de troepen bepaald de plaats op het veld. Je eerste keus komt in het midden, tweede links daarvan, derde rechts, vierde weer links en vijf weer rechts. Door willekeurig te plaatsen kun je de omgeving bekijken en afwegen waar welke spelers het best tot hun recht komen. Je geeft je over en plaatst de troepen in een betere volgorde ( moeten jou troepen wel als eerste aan zet zijn anders heb je een probleem).
Voorbeeld tegenstanders honden, ridders en bandieten. De ridders en bandieten ga ik met boogschutters te lijf, maar die zijn erg gevoelig voor de honden en kunnen in 1x weg zijn. De honden zijn gevoelig voor de treant. Het is dus zaak dat de honden als eerste grotendeels worden uitgeschakeld door de treanten.
Bekijk bijlage 1285
Ik wil dus treanten op plaats 4 en 5 zodat die de honden kunnen aanvallen. witte vlag hijsen en opnieuw mijn troepen plaatsen.
Bekijk bijlage 1286

eerste ronde de boogschutter verplaatsen zodat die niet aan te vallen is door de hond. Daarna honden verstaan door treanten. Uiteindelijk resultaat:
Bekijk bijlage 1287

Vind ik een heel acceptabele prijs voor een gevecht.

Ik zou de prijs niet uitdrukken in voorraaden. voorraden hebben we in meer dan overvloed,
Tijd dat is het meest kostbare goedje, hoelang duurt het om me troepen weer aan te vullen.

Dat bepaald of een gevecht goedkoop, ok of veel te duur is geweest of niet.

Voor de rest een goede aanvulling. positie is idd heel belangrijk, echter of je gemengde troepen kan verslaan of niet is ook afhankelijk van de unit size t.o.v. je tegenstander.

jij hebt een gevecht met units 120 tegen 87 voor de tegenstander, dan zijn gemenge gevechten geen enkel probleem.
Probeer eens hetzelfde met deze units tegen troepen met 300-1000 troepen van de tegenstanders en het verhaal wordt een stukje moeilijker.
 

DeletedUser

Guest
Ik zou de prijs niet uitdrukken in voorraaden. voorraden hebben we in meer dan overvloed,
Tijd dat is het meest kostbare goedje, hoelang duurt het om me troepen weer aan te vullen.

Persoonlijk reken ik al heel lang om in voorraden. Niet alleen om te bepalen of mijn verliezen acceptabel zijn maar voornamelijk of ik in een gebied wil vechten of onderhandelen. Met een beetje rekensheet kun je namelijk alles omrekenen naar voorraden, zo ook je goederen die je gebruikt om gebieden te kopen. 10 munten is gelijk aan 1 voorraad en je weet hoeveel munten en voorraden het kost om x aantal goederen van tier 1, 2 en 3 te produceren. Natuurlijk moet je dit wel aanpassen iedere keer als je een fabriek levelt of je genoeg relikwieën binnen hebt gehaald voor een bonus maar het is goed te doen.
Ik kijk dan vooraf hoeveel een gebied kost in goederen en schat in hoeveel troepen ik denk te verliezen. Mocht het verlies groter zijn dan de kosten voor het onderhandelen dan koop ik het gebied.

Ik denk dat iedereen zo zijn eigen manier heeft.

jij hebt een gevecht met units 120 tegen 87 voor de tegenstander, dan zijn gemenge gevechten geen enkel probleem.
Probeer eens hetzelfde met deze units tegen troepen met 300-1000 troepen van de tegenstanders en het verhaal wordt een stukje moeilijker.

Dat is helemaal waar. Het wordt een stuk moeilijker als je continu tegen en overmacht aan het vechten bent. Maar ook dit is te doen en de tips die worden gegeven kloppen wel. Ik zou zelf alleen nooit 'verkennen' met de troepen waarmee je denkt het gevecht aan te gaan. Deze hebben later in het spel namelijk een lager initiatief en dan kan het zijn dat je tegenstander als eerste mag. Dit kan leiden tot onnodige verliezen. Daarom altijd verkennen met je goedkoopste lichte melee eenheid (zwaarddanser/bijlvechter) aangezien die een hele hoge initiatief hebben.
 

DeletedUser

Guest
effe terzijde; het belangrijkste is dat je léért vechten!! Dat kan je maar beter zo vroeg mogelijk in het spel doen. Als je het niet geleerd hebtin het begin, en je groeit verder.. wordt het hopeloos.. want dan kan je het ook niet..

Daar zou ook een aanpassig mogen komen van de tutorial. Want die leert je in het begin om te onderhandelen. dus denk je.. ohw.. leuk zo.. en je leert niks wat vechten betreft.. Terwijl je dit op termijn toch wel nodig hebt!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
effe terzijde; het belangrijkste is dat je léért vechten!! Dat kan je maar beter zo vroeg mogelijk in het spel doen. Als je het niet geleerd hebtin het begin, en je groeit verder.. wordt het hopeloos.. want dan kan je het ook niet..

Daar zou ook een aanpassig mogen komen van de tutorial. Want die leert je in het begin om te onderhandelen. dus denk je.. ohw.. leuk zo.. en je leert niks wat vechten betreft.. Terwijl je dit op termijn toch wel nodig hebt!!!

Vechten is inderdaad iets dat je moet leren. Maar ik denk niet dat dit in de tutorial past. Je hebt in het begin simpelweg enkel je basistroepen en hele lage tegenstanders. Het tutorial is geen platform om tactiek uit te leggen. Omdat ze juist geleidelijk het niveau van je tegenstanders verhogen en je zelf langzaam steeds betere en meer troepen krijgt creëer je de mogelijkheid om het vechten te oefenen. Het is alleen niet voor iedereen weggelegd. Sommige spelers vinden dat spelonderdeel niet leuk en dat is prima.

Ik geniet er nog steeds van als ik met minimale verliezen een overmacht weet te verslaan hoewel ik ook wel suggesties hebt gegeven om er nog iets meer diepgang te creëren. Het moet ook weer niet te ingewikkeld worden.
 
Persoonlijk reken ik al heel lang om in voorraden. Niet alleen om te bepalen of mijn verliezen acceptabel zijn maar voornamelijk of ik in een gebied wil vechten of onderhandelen. Met een beetje rekensheet kun je namelijk alles omrekenen naar voorraden, zo ook je goederen die je gebruikt om gebieden te kopen. 10 munten is gelijk aan 1 voorraad en je weet hoeveel munten en voorraden het kost om x aantal goederen van tier 1, 2 en 3 te produceren. Natuurlijk moet je dit wel aanpassen iedere keer als je een fabriek levelt of je genoeg relikwieën binnen hebt gehaald voor een bonus maar het is goed te doen.
Ik kijk dan vooraf hoeveel een gebied kost in goederen en schat in hoeveel troepen ik denk te verliezen. Mocht het verlies groter zijn dan de kosten voor het onderhandelen dan koop ik het gebied.


hmm mischien dat dit werkt als je pas op 30 of 50 provicies zit, geen idee, nooit nagedacht om erover na te denken omdat vanaf het begin mijn spel heb opgebouwd op productie van goederen en afkopen dus erg makkelijk is. maar om even kort aan te geven waarom goudstukken/voorraaden niet werkt.

ikzelf zit op 173 provincies maar ga er vanuit dat dit rond de 100 provincies ook al lang niet meer werkt.

als je wat verder in het spel komt kom in in de volgende situaties.

Gevecht afkopen:
6300 staal 2300 zijde 4000 elixer

Je kan je nu net zo rijk rekenen maar zelfs met 99% verliezen zal dit "altijd" goedkoper zijn in munten en voorraden om te vechten dan "afkopen"
echter ga ik rekenen in tijd, dan kost de 99% verliezen mijn +- 18 uur aan unit productie om deze te vervangen.
Staal kost me +- 6 uur, zijde 1.5 uur en elixer 3 uur (deze kunnen tegelijkertijd worden uitgevoerd dus niet optellen)

kortom afkopen is het devies in deze zaak.

als je iets verder in het spel bent is het echter nog beter is het te koppelen aan je scout.

als je scout er 16 uur over doet om je provincie te scouten dan is het het beste om te proberen niet meer units te verliezen dan je in 16 uur kan produceren.
Voor de rest probeer je de productie van goederen op een peil te brengen dat je zoveel goederen kan produceren dat je de andere gevechten kan afkopen.

op deze manier kan je zo snel mogelijk zoveel mogelijk provicies veroveren.
 

DeletedUser448

Guest
Maar ik heb ook veel voorraden nodig voor de onderzoeken. Dus de tijd van de productie gaat dan af van de onderzoeken.En die van de troepenproductie niet
 
Maar ik heb ook veel voorraden nodig voor de onderzoeken. Dus de tijd van de productie gaat dan af van de onderzoeken.En die van de troepenproductie niet

Hoi Kalverliefde,

Ik neem aan dat je goederen(zijde enzo) bedoeld ipv vooraden(hamers)

Ik heb even naar je dorp gekeken, probeer wat ruilhandel af te stemmen met je gildeleden, ik zie dat je zowel staal, marmer, hout,kristal boekrollen, zijde, edelsteen produceerd.

Probeer je enkel toe te leggen op je bonusproductie en aan de andere goederen te komen door te ruilen met je buren, en makkelijker je gildeleden.
Dit zal je productie van goederen sterk verbeteren zodat je meer hebt om mee te onderhandelen.

je bonus is marmer, zijde en edelsteen, maar ik zie oa een lvl 8 staalfabriek, lvl 10 houtfabriek, lvl 9 boekrolfabriek en level 9 kristalfabriek.
vergelijk je productie maar van deze fabrieken en je bonusfabrieken.

je kan natuurlijk proberen all je gevechten te winnen(ook een manier om te spelen) maar de snelste manier is echt om je goederenproductie zo op de waarderen dat alle gevechten die je niet kan winnen met minder verliezen dan je terug kan produceren in je kazerne kan afkopen.

dit creeert een sneeuwbaleffect. hierdoor krijg je namelijk sneller kennispunten, en meer bonus relekwieen waardoor je productie weer stijgt en je dus nog sneller kan afkopen.

mijn scout staat eigenlijk nooit stil, zodra deze klaar is stuur ik hem zsm. naar de volgende provincie.

mijn beste hint voor vechten is haal de kersen van de taart, en koop de rest af. het onderhandelings knopje is niet voor de show ;)
 

DeletedUser448

Guest
Dank je voor je adviezen.

Ik vind het wel makkelijk van de niet zo dure fabrieken/goederen iets te hebben. Ook handel kost tijd. Maar de toverstof en elixrfabriek heb ik na de opdracht erover inderdaad afgebroken.

je kan natuurlijk proberen all je gevechten te winnen(ook een manier om te spelen) maar de snelste manier is echt om je goederenproductie zo op de waarderen dat alle gevechten die je niet kan winnen met minder verliezen dan je terug kan produceren in je kazerne kan afkopen.

De helft van dit forum staat vol met spelers die niet veel meer kunnen omdat ze moeten wachten op de volgende update. Het puzzelen met de gevechten vind ik wel leuk. Ik heb dus geen haast de gevechten af te kopen. Ik doe het wel eens, maar ga ook graag de uitdaging aan. Gelukkig is de keuze er en kan ieder zijn eigen speelstijl kiezen.
 

DeletedUser

Guest
mijn beste hint voor vechten is haal de kersen van de taart, en koop de rest af. het onderhandelings knopje is niet voor de show ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik begin vaak met een provincie door na verkenning eerst te kijken of er 'goedkope' gebieden tussen zitten en die vast te kopen of juist hele makkelijke gevechten tussen staan. Zo kun je al snel een flink aantal extra kennispunten scoren.

De helft van dit forum staat vol met spelers die niet veel meer kunnen omdat ze moeten wachten op de volgende update. Het puzzelen met de gevechten vind ik wel leuk. Ik heb dus geen haast de gevechten af te kopen. Ik doe het wel eens, maar ga ook graag de uitdaging aan. Gelukkig is de keuze er en kan ieder zijn eigen speelstijl kiezen.

Ook helemaal juist. Gewoon lekker je eigen spel spelen en in je eigen tempo. Het forum is voor tips en daar maakt iedereen graag gebruik van.
 

DeletedUser

Guest
Voor de spelers (toch de elven) "einde tech" is het momenteel ongeveer 50% vechten en 50% onderhandelen. Verkennen duurt nu zowat 2 dagen bij mij. Op die 2 dagen is het geen enkel probleem om de eenheden en goederen bij elkaar te krijgen om een provincie van ring 12 te pakken. Tenminste als je geen domme dingen doet zoals hopeloze kamikazegevechten waar je keer op keer alles kwijt bent. Als ik niet zeker ben dat ik het gevecht ga winnen, dan onderhandel ik.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb de boom voltooid en met mijn leger op max win ik momenteel vrijwel alle gevechten. Soms nog een beetje onderhandelen, als ik het vechten beu ben. Ben op jacht naar runes voor Dwergen OW, maar dat gaat erg moeizaam. Had er 2 gewonnen maar de 3de was al gelijk weer gebroken (zucht), duurt dus nog ff met een verkenner van ruim 1 1/2 a 2 dagen.

Dus mijn tip is om zoveel mogelijk provincies te verkennen en pas te gaan veroveren met vechten als je legereenheden de max. kracht hebben, 240 troepenomvang en granieten Golem (voor elven)
 

DeletedUser991

Guest
Dank je voor je adviezen.

Ik vind het wel makkelijk van de niet zo dure fabrieken/goederen iets te hebben. Ook handel kost tijd. Maar de toverstof en elixrfabriek heb ik na de opdracht erover inderdaad afgebroken.



De helft van dit forum staat vol met spelers die niet veel meer kunnen omdat ze moeten wachten op de volgende update. Het puzzelen met de gevechten vind ik wel leuk. Ik heb dus geen haast de gevechten af te kopen. Ik doe het wel eens, maar ga ook graag de uitdaging aan. Gelukkig is de keuze er en kan ieder zijn eigen speelstijl kiezen.
Als je nog wat uitleg over vechten wilt zien (elven) Ik heb er een paar op youtube gezet. Zoek daar even op Elvenar vechten.
 

DeletedUser448

Guest
Had ik al even naar gekeken. Mooie duidelijke instructies!
 

DeletedUser

Guest
Hoe win je onderstaande gevecht? (ring 13, edelsteenprovincie)
gevecht1.JPG


In theorie zou je dat kunnen winnen met 2x treant 2 en 3x granieten golem, als je veel geluk hebt met het terrein. Met de golems schiet je dan de boogschutters af vooraleer ze bij de treanten kunnen, en de treanten rekenen dan wel af met de cerberussen. Maar in de praktijk lukt dat niet: de boogschutters knallen je treanten zo weg, en granieten golems maken geen schijn van een kans tegen zoveel Cerberus II.
 
Hoe win je onderstaande gevecht? (ring 13, edelsteenprovincie)
Bekijk bijlage 1402

In theorie zou je dat kunnen winnen met 2x treant 2 en 3x granieten golem, als je veel geluk hebt met het terrein. Met de golems schiet je dan de boogschutters af vooraleer ze bij de treanten kunnen, en de treanten rekenen dan wel af met de cerberussen. Maar in de praktijk lukt dat niet: de boogschutters knallen je treanten zo weg, en granieten golems maken geen schijn van een kans tegen zoveel Cerberus II.

idd met het juiste terrein moet dat lukken, ecter dat afkoopknopje is ook niet voor de sier ;)
 
Mijn eigen ervaringen. mijn ervaringen berusten op het constant ver voorlopen met mijn provincies op de combat map.

Gevecht vs Onderhandelen
Ik vecht enkel provincies waarbij er niet teveel verschillende units zijn en waarbij mijn aanvalsunits complementair zijn aan elkaar
Gevechten met 3 soorten units(van verschillende typen aanval) verdeeld over 4-5-6-7 units zijn standaard afkoop voor mij.
voorbeeld 1:
Tegenstander Bandieten + dodenbezweerders: hier maak ik gebruik van een combinatie van tovenaressen en golem II, golem II kan de dodenbezweerders aan terwijl de tovenaressen de bandieten uitschakelen.
Voorbeeld 2:
Tegenstanders Cerburus en Steenlingen/golem: treant is goed tegen cerberus, steenlingen zijn goed tegen treants. afstandsunits tovenaressen zijn goed tegen steenlingen/golem maar worden opgegeten door de cerberussen. Deze koop ik dus af.


Boogschutter/Bandiet:
een lichte afstandsunit
Early Game: Boogschutter (II), positioneer ze zo dat jij de eerste bent die schiet laat de tegenstander eerst komen.
Mid/End Game: Golem II en Tovenares, in een map met enkel boogschutters en of steenlingen/golems gebruik je puur tovenares. verdeel je aanvallen over de verschillende units. zodra een unit is geraakt en je deze elke ronde opnieuw raakt ben je compleet immuun tegen hun aanvallen. de tegenstander sterft niet snel, maar sterven doen ze wel of het nu 100 of 1500 bandieten zijn.
Worden bandieten gecombineerd met 1 grotere of 2 kleine units dieven, dan kan je een combinatie van golems en tovenaressen gebruiken. doel is zo snel mogelijk met de golems de dieven af te maken, daarna kan je leuk immuun de bandieten afknallen.

Cerburus:
een lichte aanvals unit met een enorm loopvermogen, zwak in schade maar zijn bijna immuun voor lichte afstandsunits
Early Game: Zwaardvechter. deze units vaak gecombineerd met dieven, in dat geval laat de cerberussen eerst op je afkomen, zet evt de unit die in 1 keer geraakt kan worden opzij. sla in de volgende beurt erop toe.
Mid/End Game: Treant(II), deze krachtige units zijn zeer resistent tegen lichte aanvallen. ook hier laat de units op je afkomen en sla dan hard toe. op deze manier voorkom je dat je treanten worden overweldigd door troepen van de tegenstander.
Combineer treant met tovenares en ze worden immuun voor lichte aanvallen. zorg er wel voor dat je tovenaressen veilig staan. positie 1 tovenares en daarne je treanten verplaatsen zodat zij achter hun staat is zeer bruikbaar tegen gevechten met 2 hele grote sterke lichte melee units tegenover je. MAAK GEBRUIK VAN TERREIN!

Ork:
een lichte aanvals unit met een hoge aanval maar een zeer zwakke gezondheid
Early Game: Boogschutter / Zwaardvechter, laat de orken op je afkomen en val aan met je zwaardvechters shiet vanuit de tweede lijn met je boogschutters. zolang je als eerste aanvalt is het goed units hebben een zeer lage hoeveelheid levens en vallen met bosjes
Mid/End Game: Treant(II) (zie cerberus)

Ridder:
een zware aanvals unit die zeer sterk is tegen lichte aanvalsunits
Early Game: Boogschutter, maak gebruik van terrein, dans om obstakels heen omhem van een afstand neer te schieten, HOUD REKENING DEZE UNIT HEEFT AAN RANGE VAN 2!!!), is er geen terein om omheen te dansen, koop het gevecht dan af.
Mid/End Game: Golems II en tovenares., gebruik je tovenares om de schade op je golems onder controle te houden terwijl je golems de ridders afslachten.

TREANT(II):
een zware aanvalsunit zie practisch immuun is tegen lichte aanval
Early Game: Boogschutter, maak gebruik van terrein, dans om obstakels heen omhem van een afstand neer te schieten, is er geen terrein aanwezig om met je tovenaressen omheen te dansen, koop het gevecht dan af.
Mid/End Game: Tovenares(II). met een loopvermogen van 4 is de tovenares de betere keuze het is makkelijker buiten bereik te blijven, ook is 1 enkele klap door hun demotiverende aanval niet meteen het einde van je unit.
Maak ook hier weer gebruik van het terrein, is er geen terrein aanwezig om met je tovenaressen omheen te dansen, koop het gevecht dan af.

Swamp Monster:
een zware aanvalsunit baby variant van de treant
Early Game: Boogschutter (zie treant)
Mid/End Game: Tovenares (zie treant)

Steenling:
een zware afstandsunit sterk tegen zware aanvalsunits
Early Game: Zwaardvechter/boogschutter/ afkopen: zeer sterke hoeveelheid levens, in kleine aantallen goed van een afstand neer te schieten, of met zwaarddansers neer te slaan. maar al snel lopen de verliezen op bij iets grotere units die niet in 1 beurt neegaan.
Mid/End Game: Tovenares, zodra je tovenares de steenling met her ontmoedigingsvirus heeft besmet zijn ze immuun voor hun aanvallen.
wanneer gecombineerd met een enkele lichte unit kan je Golem II toevoegen om deze snel neer te slaan, maar verwacht alle niet tovenaressen te verliezen.

Golem(II):
een zware afstandsunit sterk tegen zware aanvalsunits en heel veel levenspunten, met extra verdediging en aanval tegen lichte afstandsunits
Early Game: Zwaardvechter/ afkopen: (zie steenling)
Mid/End Game: Tovenares (zie steenling)

Kannonier:
een zware afstandsunit zeer traag, die alles op het veld kan raken, schade zeer wisselvallig van niet veel tot enorme schade. hij kan zomaar een hele unit in 1 keer uitschakelen als hij raak schiet. verdedigend bijna imuun tegen lichte afstandseenheden, en doen extreme schade tegen zware eenheden
Early Game: Zwaardvechter/afkopen: rennen als een dolle om ze zo snel mogelijk uit te schakelen, als kannoniers gecombineerd zijn met andere units afkopen.
Mid/End Game: Tovenares (zie steenling)

Dodenbezweerder:
Een unit tovenaars die niet veel schade doen maar wel met hun aanval de volgende schade versterken
Early Game: Zwaardvechter / afkopen (zie kannonier)
Mid/End Game: Golem II: Snel afmaken die hap, bij 3 of meer units dodenbezweerders gecombineerd met andere units afkopen.
Golem II is in staat om2 grote units met dodenbezweerder in 2-3 beurten af te maken.
Gebruik itt andere adviezen geen treants, die worden tot pulp gepureerd doordat zij steeds buiten bereik van de treanten dansen


een mensenvariant komt over een maand of 2, als ik daar voldoende ervaring heb opgedaan (zit nu nog in hoofdstuk II)
Hoop dat jullie er iets mee kunnen.

Mooi gedaan! Hoop dat je inmiddels die mensenvariant ook al hebt, zeer benieuwd!
Hoor het graag! MVG, Mhulb
 

DeletedUser472

Guest
mhulb er is er ook een tip voor vechten mensen mischien moet je daar effe kijken
 
Bovenaan