• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Feedback "Het mysterie van het mistige bos"

Ik vind het event wel erg leuk, maar ook tijdrovend om een beetje slim door de kaart heen te gaan.. En ja ik mis gewoon de mogelijkheid om los even 10 kaarsen te kopen. En het is wel weer erg veel geklik...

De kans om de dag prijs te winnen vind ik ook veel te laag.
 

DeletedUser4585

Guest
Ik heb de rest van de opdrachten gezien. Maar dank je wel voor je bemoedigende woorden :)
Voor jouw hoofdstuk 2 accountje zijn de opdrachten die om goederen of voorraden vragen meestal makkelijker te doen dan voor iemand die al verder is dus zou zeker niet stoppen. Kijk niet te ver vooruit, doe gewoon de opdrachten als ze komen dan kan je nog best ver komen.
Merk bovendien dat diverse opdrachten aangepast zijn, vereisen nu minder relics, visioendamp, confrontaties of goederen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor jouw hoofdstuk 2 accountje zijn de opdrachten die om goederen of voorraden vragen meestal makkelijker te doen dan voor iemand die al verder is dus zou zeker niet stoppen. Kijk niet te ver vooruit, doe gewoon de opdrachten als ze komen dan kan je nog best ver komen.
Merk bovendien dat diverse opdrachten aangepast zijn, vereisen nu minder confrontaties of goederen.

Klopt, ik zit pas in hoofdstuk 2. Waarom ik niet verder kan komen, zijn de vele relikten en de confrontaties. Die worden veel gevraagd en die benodigde provincies om aan relikten te komen, heb ik gewoon niet. Ook ontbrekt het zeker aan aantallen legers. Ik spel het spelletje nog niet lang genoeg ervoor en enige dingen weet ik domweg nog niet, wat eigenlijk daarmee bedoeld is. Niet met de goederen of hamers heb ik problemen, maar met de confrontaties en relikten. :)
 
Gewoon wat vragen gaan stellen in je broederschap, of hier op het forum. Zat mensen die je even willen helpen.

Relics kun je maken in de Academie als je die al hebt bij het handwerken. Kost helaas wel combinatie versnellers, dus wellicht niet een goede optie voor je.

Andere optie voor relics is het toernooi. Elke toernooi provincie geeft je er een aantal als je die veroverd. Over 5 rondes zijn dat best grote aantallen.
Enige nadeel is dat we nu geen toernooi hebben, dus een paar dagen geduld hebben.

Zelf zit ik nu al een dag vast op opdracht 27, 6 confrontaties of torenconfrontaties. Confrontaties wil ik niet doen, en de toren begint morgen middag weer, dus ik zit nog een dag vast. 2 dagen vastzitten is echter geen enkel probleem, het event duurt nog ruim 2 weken.
 

DeletedUser4585

Guest
...Waarom ik niet verder kan komen, zijn de vele relikten en de confrontaties. .... Niet met de goederen of hamers heb ik problemen, maar met de confrontaties en relikten. :)
Mijn hoofdstuk 4 accounts hebben het anders ook best moeilijk. :) Confrontaties kan je ook afkopen hoor, liever blut dan opgeven. :p
 
Ik heb al 1 artefact!!! nog 17 dagen te gaan,ben nu bij opdracht 19 voltooi 4 confrontaties of 4 toernooi confrontaties, provincie is klaar over 70 uur,toernooi begint Dinsdag :oops: schiet niet echt op zo, en ja ik werk altijd vooruit dus ook zo met provincies verkennen, helaas nu geen provincie meer te voltooien. Ben bang dat ik geen 9 artefacten meer ga scoren in 17 dagen op deze manier. :(
 
Ik heb al 1 artefact!!! nog 17 dagen te gaan,ben nu bij opdracht 19 voltooi 4 confrontaties of 4 toernooi confrontaties, provincie is klaar over 70 uur,toernooi begint Dinsdag :oops: schiet niet echt op zo, en ja ik werk altijd vooruit dus ook zo met provincies verkennen, helaas nu geen provincie meer te voltooien. Ben bang dat ik geen 9 artefacten meer ga scoren in 17 dagen op deze manier. :(
De toren begint vandaag, en je kan weer verder. komop we hebben nog een toffe spooktijd te gaan.;)
 
geen tijdbooster voor de verkenner op de plank liggen?
ik heb altijd een aantal kaart provincies al verkend maar nog niet veroverd (stuk of 10), op die manier heb je wat buffer voor vreemde vragen van events :)
 
geen tijdbooster voor de verkenner op de plank liggen?
ik heb altijd een aantal kaart provincies al verkend maar nog niet veroverd (stuk of 10), op die manier heb je wat buffer voor vreemde vragen van events :)
Iig geen boosters meer van 20, wel van 8 en 5 etc..maar dat schiet niet echt op, ik had ook wel al een aantal kaart prov verkend maar ook weer nodig gehad, :(
 

Aeva

Chef
Ik heb al 1 artefact!!! nog 17 dagen te gaan,ben nu bij opdracht 19 voltooi 4 confrontaties of 4 toernooi confrontaties, provincie is klaar over 70 uur,toernooi begint Dinsdag :oops: schiet niet echt op zo, en ja ik werk altijd vooruit dus ook zo met provincies verkennen, helaas nu geen provincie meer te voltooien. Ben bang dat ik geen 9 artefacten meer ga scoren in 17 dagen op deze manier. :(
Tuurlijk ga je het wel halen!
Provincie is wel een dingetje, maar het toernooi is over twee dagen al. Dan is het in 5 minuten gepiept :)
 
Bovenaan