• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

zonder chat verveel ik me op dit moment nogal

DeletedUser2048

Guest
Weet ook niet wat ik met m'n leven aan moet zo zonder chat :p
 

DeletedUser2080

Guest
... vond ik nu ook. zat al te denken, zal ik hier n verhaaltje typen ofzo. Maar mn fantasie is echt noppes. dus... ga maar strijken dan :)
 

DeletedUser2837

Guest
ze zullen wel weer afkomen met het zelfde verhaaltje: je moet opstarten met googlechrome, cachegeheugen leegmaken en nog een berg lul verhalen het lig altijd aan de spelers, maar ze maken er zelf een zooitje van ik heb het idee dat ze de chat eruit gooien zodat bs ers niet kunnen overleggen hoe en wat te doen in nieuw hoofdstuk , de elementen, zo hopen ze dat er meer diamanten gekocht gaan worden, want die PRACHTIGE aanbiedingen komen altijd goed binnen.
 

DeletedUser2349

Guest
ze zullen wel weer afkomen met het zelfde verhaaltje: je moet opstarten met googlechrome, cachegeheugen leegmaken en nog een berg lul verhalen het lig altijd aan de spelers
Dat is om elke mogelijke fout bij de speler uit te sluiten, zodat met zekerheid kan worden gesteld dat er niets mis is bij de speler.
.. maar ze maken er zelf een zooitje van ik heb het idee dat ze de chat eruit gooien zodat bs ers niet kunnen overleggen hoe en wat te doen in nieuw hoofdstuk , de elementen, zo hopen ze dat er meer diamanten gekocht gaan worden, want die PRACHTIGE aanbiedingen komen altijd goed binnen.
Zo! Lekker positief! Begin alvast maar met het graven van een schuilkelder die bombestendig is en alle radioactieve straling tegen houdt. Dat doen andere doom-denkers ook. ... Behoorlijk speculatief ... :confused:
En als 't moet weten spelers elkaar toch wel te vinden om met elkaar te communiceren en informatie uit te wisselen m.b.t. spel-onderdelen (zoals het nieuwe hoofdstuk).

Volgens mij is er duidelijk gecommuniceerd dat de chat-problemen 1 tot 2 weken gaan duren, i.v.m. server-problemen. Dat staat los van de overige functies in het spel. De server is iig nog goed genoeg om het spel überhaupt nog te kunnen spelen, als er echt drastische server-problemen zouden zijn zou het spel waarschijnlijk wel volledig niet te spelen zijn. Nu is er "slechts" een probleem met de chat en haperende mail en notificaties.
 

DeletedUser2080

Guest
he Guys, mn bedoeling was wat gezelligheid te creeren bij de afwezige chat... niet om mn topic te kapen met negatief aluhoedjes doemdenken...
daar ben ik zelf echt al heel goed in. Te goed :)

dus... gezelligheid te melden?
ook je neus aan t leegeten omdat de chat het ff niet doet?

klets/praat dan hier....
 

DeletedUser2080

Guest
Dat is om elke mogelijke fout bij de speler uit te sluiten, zodat met zekerheid kan worden gesteld dat er niets mis is bij de speler.

Zo! Lekker positief! Begin alvast maar met het graven van een schuilkelder die bombestendig is en alle radioactieve straling tegen houdt. Dat doen andere doom-denkers ook. ... Behoorlijk speculatief ... :confused:
En als 't moet weten spelers elkaar toch wel te vinden om met elkaar te communiceren en informatie uit te wisselen m.b.t. spel-onderdelen (zoals het nieuwe hoofdstuk).

Volgens mij is er duidelijk gecommuniceerd dat de chat-problemen 1 tot 2 weken gaan duren, i.v.m. server-problemen. Dat staat los van de overige functies in het spel. De server is iig nog goed genoeg om het spel überhaupt nog te kunnen spelen, als er echt drastische server-problemen zouden zijn zou het spel waarschijnlijk wel volledig niet te spelen zijn. Nu is er "slechts" een probleem met de chat en haperende mail en notificaties.


:) thx elune
 
Nou de eerste week is anders al om hoor.
En met het komend BS event zou ik het wel fijn vinden dat ik met mijn leden kan communiceren. Heb geen zin om steeds maar weer alles via de mailbox te doen of via WA waar velen niet altijd gebruik van maken.
 
Duurt nog eventjes he.. begint nu ook niet morgen al.. ;) Hoe noemen ze dat nu weer Geduld is een... :p
en Geduld Heb je hier toch altijd in het spel nodig dus :rolleyes:
 

DeletedUser2349

Guest
De eerste F1-test is vanmorgen begonnen en het ziet er voorlopig positief uit voor het team van Max Verstappen. :D
Z'n teamgenoot heeft vanmorgen de snelste tijd neergezet, morgen mag Max instappen. :cool:
 
Maar ik heb geen geduld als het op kletsen aankomt, was een van de hoofdredenen dat ik aan dergelijk spel begon om andere mensen te leren kennen anders kan ik net zo goed, god bewaar me, CandyCrush Soda gaan spelen
 

DeletedUser2114

Guest
Hier ook geen chat, maar voor m'n huiswerk is dat alleen maar goed een keertje :p Proefwerkweek komt er namelijk aan
 

DeletedUser2080

Guest
candy crush, nee dat is het ook niet :) ik weet niet wanneer jouw proefwerkweek eraan komt Stan, maar ik mag toch hopen dat de chat t dan alweer doet...
 

DeletedUser2114

Guest
Verstappen is die Formule 1-coureur :) Dat heeft niks met de Winterspelen te maken. Het nieuwe Formule 1-seizoen gaat beginnen.
 
Bovenaan