• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zijde fabriek

Ik heb een vraagje, ik ben in het laatste hoofdstuk (Amuni) bezig, Heb je in dit hoofdstuk zijdefabriek nodig? want die heb ik niet, dus ik hoop het niet,:oops:

Ik heb ze destijds weggedaan,:eek:
 
De zijdefabrieken zijn bij jou niet nodig, je goederen bonussen zijn marmer,kristal en elixer en je spirituele goederenbonussen zijn Platina (staal), esoterische inkt (boekrol) en voor het volgende hoofdstuk zal dat waarschijnlijk spiritueel goedje 3 (toverstof) zijn.
 
Ik heb een vraagje, ik ben in het laatste hoofdstuk (Amuni) bezig, Heb je in dit hoofdstuk zijdefabriek nodig? want die heb ik niet, dus ik hoop het niet,:oops: Ik heb ze destijds weggedaan,:eek:

Aangezien kristal jouw bonusgoed is (wat obsidiaan gaat leveren), zul je tenminste 1 (of beter nog 2) boekrollenfabrieken (op minstens level 24 nodig) hebben, die dan inkt gaat leveren… met die twee goederen kun je op de markt het benodigde fluweel krijgen...
 
De zijdefabrieken zijn bij jou niet nodig, je goederen bonussen zijn marmer,kristal en elixer en je spirituele goederenbonussen zijn Platina (staal), esoterische inkt (boekrol) en voor het volgende hoofdstuk zal dat waarschijnlijk spiritueel goedje 3 (toverstof) zijn.
Oooo super bedankt!! opluchting,
 
Aangezien kristal jouw bonusgoed is (wat obsidiaan gaat leveren), zul je tenminste 1 (of beter nog 2) boekrollenfabrieken (op minstens level 24 nodig) hebben, die dan inkt gaat leveren… met die twee goederen kun je op de markt het benodigde fluweel krijgen...
Super, dank je wel!!
 
zekers gewoon uppen tot aan level 27 voor je normale kristalproductie, de dag en 2 daags producties vervallen dan. 't heeft alleen geen zin om er spirituele goederen mee te gaan maken want er zit geen t5 bonus op , daar is je boekrol fabriekje voor.
 
Bovenaan