• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Zeer gezellig broederschap zoekt leden

DeletedUser2532

Guest
Four Seasons is een top-50 broederschap die bestaat uit elven, mensen, dames en heren. Alles ongeveer wel in gelijke mate en daardoor is een broederschap in balans ontstaan. We spelen lekker met elkaar en voor elkaar in een opperbeste sfeer; letterlijk als broeders en zusters. Om verwarring of misverstanden te voorkomen wordt ons gezin wordt bestuurd door 2 “moeders” (aartsmagiër en magiër). In democratisch overleg met alle leden zijn zij degenen die de beslissingen doorvoeren.

Net als in het echte leven valt er wel eens een broeder of zuster weg. Door welke oorzaak dan ook. Jammer, maar fijn voor jou. We krijgen dan namelijk weer een plaatsje beschikbaar en bieden je de mogelijkheid om daar dankbaar gebruik van te maken. We verwachten echter wél wat van je, al is het niet veel :)

Zo heb je inmiddels toch wel minimaal 10K speerpunten bijeen gespeeld;
je bent actief in burenhulp (handjes schudden);
je doet eerlijke **-handel;
je handelt bij voorkeur géén of zo min mogelijk cross-tier;
je staat altijd klaar om je broeders of zusters te helpen;
je speelt mee in de toernooien óf niet (dus geen 30 punten scores om voordelig de prijzen te pakken)
je maakt geen gebruik van grove taal of opmerkingen; heb respect voor ieder!

Zo nu en dan spelen we het toernooi om de 10 kistjes.
We doen altijd actief mee aan de broederschapsavonturen


Richt je wens om binnen te treden aan Zeepaardje (aartsmagiër) of aan Annemarie76 en vertel alleen waarom je graag lid van de familie wilt worden. We zullen je met open armen ontvangen.
 
Beste aartsmagier,

Ik zou het leuk vinden om tot jullie broederschap toe te treden.
Bij het broederschap waar ik nu in zit, ben ik gewoon een lid.
Bij elk evenement trek ik echter de kar, maar komt er verder weinig hulp.
Ondertussen heb ik zelf in een paar weken tijd 16000+ klassementspunten verzameld.

Het zou fijn zijn om bij jullie broederschap te horen.
Ik hou van wel van een beetje ambitie in een spel.

Groetjes,
Ragnarsson
 
Inmiddels zijn we een top 20 BS. Iedere week halen we 10 kistjes of meer met het toernooi. De toren word ook beklommen, maar is niet verplicht. Ieder speelt op zijn eigen tempo en manier. We zijn op zoek naar 2 actieve spelers. Spreekt jou dit aan, stuur dan een berichtje naar zeepaardje of naar Annemarie 76.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels zijn we een top 20 BS. Iedere week halen we 10 kistjes of meer met het toernooi. De toren word ook beklommen, maar is niet verplicht. Ieder speelt op zijn eigen tempo en manier. We zijn op zoek naar 2 actieve spelers. Spreekt jou dit aan, stuur dan een berichtje naar zeepaardje of naar Annemarie 76.
We hebben weer plaats voor 4 nieuwe spelers.
 
Bovenaan