• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Evenement: winterevenement 2017 begonnen maar hier niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser990

Guest
Wat mis ik nu de juiste mensen op het Forum.

Krijg net bericht dat op Beta het winterevenement vanmiddag is begonnen, maar kan er niets over vinden.
Normaal werd het hier ook meteen gepost en konden we ons er langzaam klaar voor maken.

Jammer echt jammer dat er op alle slakken zout werd gelegd onder het mom van on topic blijven.
Nu hoeven we niet meer on topic te blijven want er is geen winterevenement topic.
 

DeletedUser1570

Guest
Het is aangekondigd op het Beta Forum en er is een discussie topic gestart. De eerste spoiler is er zelfs al.:)
 

DeletedUser

Guest
Wat mis ik nu de juiste mensen op het Forum.

Krijg net bericht dat op Beta het winterevenement vanmiddag is begonnen, maar kan er niets over vinden.
Normaal werd het hier ook meteen gepost en konden we ons er langzaam klaar voor maken.

Jammer echt jammer dat er op alle slakken zout werd gelegd onder het mom van on topic blijven.
Nu hoeven we niet meer on topic te blijven want er is geen winterevenement topic.
Denk niet dat je dit leuk gaat vinden. :eek:
1. Gain a small amount of Coins (XI: 109K / IX: 77500)
2. Spend 2 Knowledge Points
3. Gain a small amount of Supplies (XI: 14140 / IX: 10080)
4. Gain 3 Relics
5. Train 10 Units
6. Produce Beverages [5 m] 2 times
7. Buy 1 Knowledge Point
8. Gain a small amount of Marble (XI: 930 / IX: 660)
9. Gain a small amount of Planks (XI: 930 / IX: 660)
10. Gain a small amount of Steel (XI: 930 / IX: 660)
11. Gain a small amount of Coins (XI: 654K / IX: 465K)
12. Gain 3 Enchantments of your choice
13. Gain a decent amount of Supplies (XI: 80800 / IX: )
14. Scout 1 Province or upgrade 1 Building to level 14 or higher
15. Upgrade 3 Buildings to level 4 or higher
16. Produce Advanced Tools [3 h] 4 times
17. Produce Basket of Groceries [9 h] 3 times
18. Produce Toolbox [1 d] 2 times
19. Produce Beverages [5 m] 50 times
https://www.gamersgemsofknowledge.com/winter-event
 

DeletedUser1592

Guest
Wat mis ik nu de juiste mensen op het Forum.

Krijg net bericht dat op Beta het winterevenement vanmiddag is begonnen, maar kan er niets over vinden.
Normaal werd het hier ook meteen gepost en konden we ons er langzaam klaar voor maken.

Jammer echt jammer dat er op alle slakken zout werd gelegd onder het mom van on topic blijven.
Nu hoeven we niet meer on topic te blijven want er is geen winterevenement topic.
De reden dat het winter evenement nog niet voor de live servers( in geen enkel land) is aangekondigd, komt doordat het evenement pas volgende week zal starten en dus pas op zijn vroegst donderdag of vrijdag zal worden aangekondigd. Beta is altijd een voorloper omdat het evenement daar nog in de testfase is.
 

DeletedUser990

Guest
Beta is altijd een voorloper omdat het evenement daar nog in de testfase is.

Misschien off Topic maar wou even kwijt: a : Ik en veel elvenaren weten dat de Beta altijd week voor ligt dus had echt nog geen officele aankondiging verwacht.
b: Dit is de nederlandse server, daar speel ik op omdat ik Nederlands spreek en schrijf.,zit dus echt niet op engels te wachten.

Maar als het op Beta begon waren er altijd hier mensen die schreven in het NEDERLANDS dat het begonnen was en over de prijzen en opdrachten. Zodat wij er naar toe konden leven en ons verheugen op nieuw evenment.
 

DeletedUser2278

Guest
Maar als het op Beta begon waren er altijd hier mensen die schreven in het NEDERLANDS dat het begonnen was en over de prijzen en opdrachten. Zodat wij er naar toe konden leven en ons verheugen op nieuw evenment.

Dat is nu toch ook zo?
Alleen was deze keer Marjan de eerste ;);)
 

DeletedUser1796

Guest
De site van Gamers is sneller dan sommige mensen hier dus als je alle info snel wilt hebben dan moet je daar idd kijken.
Sommige van ons spelen het wel op Beta maar sommige zijn misschien niet zover in de hoofdstukken dus gaat het wat langzamer.
Dit is dus mijn probleem haha.
En meestal wachten we toch wel met spoilers plaatsen als hij al een paar dagen bezig is.

Maar als jullie willen kan ik alvast wel de topic met spoilers aanmaken.

Het zijn dag opdrachten en doorlopende opdrachten dus het word weer een lange.
Dit keer gaan we zelfs sleutels zoeken en de achtergrond word kerst maar niet gelijk wanneer het evenement start (dit keer niet verbonden aan het evenement haha)
 

DeletedUser572

Guest
What the......

Gisteren was het nog niet op de gems of knowledge website nog de beta fora. Zijn jullie niet iets te snel met klagen van de keer? Ik vindt het allemaal best snel geaan, spoilers binnen een dag.

Ik vindt ook wel dat de mods de regels wat te precies na leven in het geval van posts editen en humor toe laten. Maar dit komt waarschijnlijk voort uit andere gebeurtenissen. De mods hun werk laten doen en bedenken wat wel en niet mag is ook een vorm van respect tonen.

Btw, van het evenement krijgen we gebouwen die we aan elkaar kunnen 'linken' waardoor ze een extra bonus geven. Leuk idee, ik hoop dat dit goed uit pakt.
 
vind het wel een mooie toevoeging om gebouwen te linken om zo extra's te krijgen. laat ons dan hopen dat we zoals het vorige event de mogelijkheid gaan hebben om alle gebouwen te kunnen winnen . wat zeer zeker positief is :rolleyes:

@ghost het stond er wel al op gisteren hoor , was wel zeer laat op de avond :)
 

DeletedUser239

Guest
What the......

Ik vindt ook wel dat de mods de regels wat te precies na leven in het geval van posts editen en humor toe laten. Maar dit komt waarschijnlijk voort uit andere gebeurtenissen. De mods hun werk laten doen en bedenken wat wel en niet mag is ook een vorm van respect tonen.
Dit lijkt me afwijking van het topic ... als dit kritisch was geweest voor het mod-beleid zou het verwijderd zijn (en het topic mogelijk gesloten).
 

DeletedUser1427

Guest
Dit topic gaat over het winterevenement en is dus bedoeld voor dit onderwerp, het is uiteraard mogelijk om andere topics gerelateerd aan dit evenement zoals spoilers etc te plaatsen in de categorie fax, dit wordt uiteraard geoorloofd.

Wij spreken van off-topic berichten die niet concreet zijn aan het onderwerp waarvoor dit topic is aangemaakt. Een desbetreffend bericht die niet voldoet hieraan kan dus worden gemodereerd. @Perdurabo, er is niks mis met de post van @ghost wat voor een groot gedeelte gaat over het winterevenement, dit hoeft dus ook niet gemodereerd te worden.

@RenatoUno je bericht is bewerkt zodat de link werkende is.

@Vonkentrekker, je bericht gaat niet inhoudelijk over het winterevenement, je bericht komt meer op zijn plek in het topic: ter overdenking. daarom wordt jouw bericht daarheen verplaatst.
 

DeletedUser990

Guest
Dat was wat ik bedoelde met vast beginnen, lezen van gebouwen linken? De voorpret hebben.
Spoilers met nederlandse vertaling. Engels kan iedereen zo over nemen.
We weten allemaal wie er altijd als 1e mee kwam, ik echt niet!
 

DeletedUser

Guest
Dank je Lionell voor het verplaatsen van de post naar het juiste topic, heb je mooi de tijd gehad om het even rustig te lezen.

We willen graag samen met de forumbeheerders constructief nadenken en tot oplossingen komen dus ik hoop dat je samen met de rest van de de forum beheerders hier nog even op terug wil gaan komen en dat jullie geen passieve houding blijven aannemen.

Greetz Vonkentrekker
 

DeletedUser

Guest
Wat mis ik nu de juiste mensen op het Forum.

Krijg net bericht dat op Beta het winterevenement vanmiddag is begonnen, maar kan er niets over vinden.
Normaal werd het hier ook meteen gepost en konden we ons er langzaam klaar voor maken.

Jammer echt jammer dat er op alle slakken zout werd gelegd onder het mom van on topic blijven.
Nu hoeven we niet meer on topic te blijven want er is geen winterevenement topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan