• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Winter Magic Evenement

nou geen 89 maar 99 opdrachten, maar je kan de mijne ook bekijken he.
en we gaan het zien wanneer het komt ik hoorde dat er geen aankondig komt dus wordt je wakker dan staat het er ineens.

hahaha is dit echt zo….:D:Dik kan mij het niet meer herinneren of er wel of niet van te voren bekend gemaakt werd….maar we gaan het beleven…ik zag nu onder het trompetje dat we as donderdag 2 december live vragen gesteld kan worden naar ons als speler…je kan een herinnering instellen.
 
Meen me echter te herinneren dat het de afgelopen jaren altijd over de jaarwisseling is getild; dat meewegend zou het best kunnen dat het pas volgende week gaat starten.
Gezien het feit dat er voor vandaag om 17:30 een live Q&A videochat is aangekondigd, zou je toch mogen verwachten dat het vandaag begint.. wat is anders de zin van zo'n Q&A???
 
hahaha is dit echt zo….:D:Dik kan mij het niet meer herinneren of er wel of niet van te voren bekend gemaakt werd….maar we gaan het beleven…ik zag nu onder het trompetje dat we as donderdag 2 december live vragen gesteld kan worden naar ons als speler…je kan een herinnering instellen.
ja en daar had ik me in vergist, ik dat dat het 2 dec begon hhahaha maar goed het was zoals gewoonlijk in het Engels en dat is nu net wat ik niet kan. dus na 2 min heb ik hem uit gezet. maar ik had ff gekeken bij de Winter Magic 2020 maar daar stonden ook totaal 95 opdrachten, alleen zijn de punten veel lager, ze willen vast dat we met dia gaan kopen, nou echt niet daar ga ik me dia's niet aan spenderen.
 
Bovenaan