• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Winter Magic Evenement

Zo gouw de aankondiging komt van het nieuwe Evenement dan zet ik de opdrachten vertaald in het goed Nederland op het forum bij (discussietopic of hier), het staat op een PDF bestand, en er is wat veranderd, normaal zijn het 74/76 opdrachten maar nu zijn het er 99 Je heb nu nog meer kans om de 10 Artifacts te halen.

Maar wil je het ook op een sheet hebben geeft dan je naam van je BS.
Dit kan ook ik mijn Mailbox van Billie-Willie zowel op wereld 1 als 2
 
Zo gouw de aankondiging komt van het nieuwe Evenement dan zet ik de opdrachten vertaald in het goed Nederland op het forum bij (discussietopic of hier), het staat op een PDF bestand, en er is wat veranderd, normaal zijn het 74/76 opdrachten maar nu zijn het er 99 Je heb nu nog meer kans om de 10 Artifacts te halen.

Maar wil je het ook op een sheet hebben geeft dan je naam van je BS.
Dit kan ook ik mijn Mailbox van Billie-Willie zowel op wereld 1 als 2
kans op 10 artefacts is altijd hetzelfde , het is niet omdat er meer opdrachten zijn dat het makkelijker is om te halen want je krijgt minder currency per opdracht omdat het event ook veel langer is.
 
ja daar zijn de meningen over verdeeld de een zegt dit de anderen zegt dat wanneer het komt.
maar wat de 10 artefacts betreft ik weet het niet, maar ik heb de totaal punten is berekent.
Normaal hebben we met 75 opdrachten totaal 4476 punten.
Nu hebben we 99 opdrachten en maar 3248 punten.
Dus meer doen en minder punten of wel sleutels.
 
ja daar zijn de meningen over verdeeld de een zegt dit de anderen zegt dat wanneer het komt.
maar wat de 10 artefacts betreft ik weet het niet, maar ik heb de totaal punten is berekent.
Normaal hebben we met 75 opdrachten totaal 4476 punten.
Nu hebben we 99 opdrachten en maar 3248 punten.
Dus meer doen en minder punten of wel sleutels.
het is 25 sleutels per punt (soms kun je er 2 winnen en kans op meer met verdubbelaar) , weet niet of je de dag ophaling ook meegerekend hebt?
 
mooie aan dit systeem van kluisjes is dat je altijd de dagprijs kan scoren voor maximaal 16x25=400 sleutels. :cool:
daarnaast toch wel zo'n 12x een klein prijsje en soms wat extra pakjes voor de uil. (mooie Uil)
Totaal inderdaad 99 opdrachten te doen in 28 dagen = dus ook 28 dagen sleutels rapen :cool:
lijkt mij te doen, met of zelfs zonder de daarop volgende BSA voor max. 2 extra levels. :cool:
 
Ook ik had uitgerekend dat het de 2e zou beginnen, en met een avontuur van 28 dagen zou het dus tot en met de 30ste moeten zijn. Meen me echter te herinneren dat het de afgelopen jaren altijd over de jaarwisseling is getild; dat meewegend zou het best kunnen dat het pas volgende week gaat starten. We zullen dus moeten afw88. :cool:
de opdrachten zijn al bekend gemaakt door @Billie-Willie (zelf al gedaan op Beta tot en met 89, best te doen ook zonder voorkennis ;))
 
nou geen 89 maar 99 opdrachten, maar je kan de mijne ook bekijken he.
en we gaan het zien wanneer het komt ik hoorde dat er geen aankondig komt dus wordt je wakker dan staat het er ineens.
 
met nog ruim een week te gaan op BETA is er voor mij nog elke dag een dag-opdracht te doen, vandaar de 89 die ik al gedaan heb en niet 99.
 
Bovenaan