• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Winter Magic Evenement nov. 2021

DeletedUser5238

Guest
Bedankt voor de moeite, ik heb de pdf gedeeld in de bs.
Persoonlijk zag ik liever een ander lettertype dat leest wat relaxter, maar desalniettemin blij met het resultaat :)
 
Voor de gene die het willen heb ik een opdrachten lijst hij staat op PDF dus makkelijk er af te halen klik er op en je hebt hem.
scrol van boven naar beneden en er staan ook foto's op van de Winter Magic nov. 2021
graag hoor ik van jullie of het bevalt dan komt die de volgende keer weer.

Maar ik heb ook een sheet en daar staat die ook op, maar niet alleen dat maar ook:
Wat zit er in 1 Link van de sheet.
Het Evenement met de opdrachten en je kan het noteren wat je gedaan hebt.
De dag prijzen van het Evenement met foto.

De BSA heeft 3 keuzes:
Je kan storten en noteren.
Je kan wat er in je inventaris hebt staan noteren.
Je kan wat je maakt ook noteren.
Van alle 3 de keuzes gaat het Automatische er af.

Het Toernooi per week noteren.

De bonus goederen die je hebt ook de spirituele en wat er na komt. (Met plaatjes.)

De oude-wonderen wat je hebt en aan geven wat vol is met Rood.

Ik kan het voor je maken met de namen van je BS, ook zorg ik dat de opdrachten van het Evenement er op komen.
Bedankt voor de moeite, ik heb de pdf gedeeld in de bs.
Persoonlijk zag ik liever een ander lettertype dat leest wat relaxter, maar desalniettemin blij met het resultaat :)
 

Bijlagen

  • Arial lettertype Winter Magic nov.2021.pdf
    422,5 KB · Weergaven: 1.169
Gezien het feit dat er voor vandaag om 17:30 een live Q&A videochat is aangekondigd, zou je toch mogen verwachten dat het vandaag begint.. wat is anders de zin van zo'n Q&A???

ja er stond toch echt 2 dec. ik de aan kondigen. maar ik kijk daar toch niet op het is in het Engels
 

DeletedUser5121

Guest
Gezien het feit dat er voor vandaag om 17:30 een live Q&A videochat is aangekondigd, zou je toch mogen verwachten dat het vandaag begint.. wat is anders de zin van zo'n Q&A???

Omdat Inno er, waarschijnlijk terecht, vanuit gaat dat de meeste spelers niet dement zijn en belangrijke informatie van vandaag best wel tot dinsdag kunnen onthouden???:p
 
Omdat Inno er, waarschijnlijk terecht, vanuit gaat dat de meeste spelers niet dement zijn en belangrijke informatie van vandaag best wel tot dinsdag kunnen onthouden???:p
ja ik las het verkeerd het is 2 dec, dat er een video komt maar wat heb ik er aan we weten toch wel hoe het gespeeld moet worden na al die jaren.
 

DeletedUser5286

Guest
Dank je wel Billie Willie namens onze elfjes rustig aan bs.
 
Wat ik nou zo jammer vind is dat elvengems.com niks meer aan zijn site doet voor heen stonden de opdrachten er op maar ook de dag prijzen zo dat je weet wat er komen gaat, maar de laatste die hij er op heeft gezet is Misty Forest en de BSA van Sep. ben al aan het zoeken geweest maar meer dan de THE DARK. is er niet. Dus als er iemand iets weet waar de Dag prijzen van Winter Magic Dec. 2021 kan is zien heel graag.
 
ja ik zag het op FB en ik heb me weer vermaakt ik heb voor jullie de Dag Prijzen ook op PDF staan. (zie hier onder.)
 

Bijlagen

  • Dag prijzen Winter Magic 2021.pdf
    311,7 KB · Weergaven: 1.124
Bovenaan