• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Windows: windows10 jubleum versie crasht elvenar, wie heeft hier ook last van?

Ik draai nu de jubileum versie van windows 10 die deze week uitkwam maar elvenar blijft steeds crashen.
Op verschillende manieren floep en ik ben ineens uit het spel dan staat het vast en bij laden loopt het vast stopt bij 22/24.
Kan best zijn dat flash weer eens een update moet maken maar kom er niet achter waar het aan ligt.
Vraag me af of meer mensen dit probleem hebben met de nieuwe windows 10 jubileum?
 

DeletedUser613

Guest
Ik draai nu de jubileum versie van windows 10 die deze week uitkwam maar elvenar blijft steeds crashen.
Op verschillende manieren floep en ik ben ineens uit het spel dan staat het vast en bij laden loopt het vast stopt bij 22/24.
Kan best zijn dat flash weer eens een update moet maken maar kom er niet achter waar het aan ligt.
Vraag me af of meer mensen dit probleem hebben met de nieuwe windows 10 jubileum?

Nou wat een leuk jubileum feestje van windows dan als alles chrased:D.
ik heb de gewone versie van windows 10 en heb nergens last van (jij bedoeld vast een andere versie).
 
Laat maar ligt aan die update over de hele wereld regent het klachten met onverklaarbare crashes met elk mogelijk programma tot heel langzame computers.
Beste oplossing tot nu toe is de opdrachtprompt (administrator) en dan invullen: sfc /scannow
Dat repareert eventueele kapotte windows files.
 
voor mij valt elvenar niet meer te spelen op de pc met w10, dus speel nu het meest op een laptop met windows 7
de scan doet voor mij niets zegt alles is 100% dus maar weer afwachten tot meneer microsoft met de volgende patches komt.
 
ik blij dat ik w10 heb geweigerd op me pc, allen me 8.1 dramatop heb ik naar w10 geupped en is nu dus nog steeds drama, erger zelfs. niet meer te doen.
 
bij mij is het in combinatie met flash op gegeven moment zit ik wat te typen in de chat of een pm naar een speler in elvenar.
Dan staat er niets in beeld en komt het letter voor letter heel langzaam hahaha moet steeds de boel herladen dus met spelen ook kan vrijwel niets doen gaat van slowmotion tot vrijwel of het vast staat gebeurt zelfs als ik burenhulp verleen niet meer terug naar mijn eigen stad kan.
Naja enige wat we kunnen doen is afwachten tot er weer patches komen.
Of komende dagen moet er een slim iemand op internet komen met de oplossing tot dan blijft het zeuren.
 
Microsoft is hard aan het werk voor een nieuwe patch ze hebben geen rekening gehouden met ssd drives in de jubileum versie van w10 (dan vraag je je toch af werken ze daar dan alleen met hd's nog?) en aangezien ik dat heb vandaar dat de boel niet loopt :(
 
Bovenaan