• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wie wil bezoek van een Zigeunervolk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Elven en Mensen, de dagprijs van vandaag in het Woodelvenstock event (het reuzenrad) inspireerde mij tot het volgende idee: zou het niet geweldig zijn als onze steden (af en toe?) bezoek zouden krijgen van Zigeuners (Romani zo je wilt) die een complete kermis met zich meebrengen? Denk aan reuzenraden en achtbanen, maar ook aan botsautootjes en draaimolens en gok- en eettentjes enzocetera. Ook kun je denken aan een extra groep bevolking die (als een soort kermispolitie?) de veiligheid van alle bezoekers waarborgt!

Dit idee zou vorm kunnen krijgen als een nieuw hoofdstuk, of als een jaarlijks terugkerend event! Dat laatste zou trouwens mijn persoonlijke voorkeur hebben...

- voordelen: meer afwisseling in de soort gebouwen, fraaie animaties en de kans om meer humor in het spel te brengen
- nadelen: heel veel werk voor de makers

Ik hoor graag wat jullie hier van vinden!
 

DeletedUser1592

Guest
Je idee wordt helaas afgewezen, een en ander is niet realiseerbaar. Het topic wordt derhalve gesloten en naar het archief verplaatst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan