• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: Waar zijn mijn buren gebleven

DeletedUser7

Guest
@Didi1 ik denk niet dat de wildgroei van broederschappen een enorm probleem is. Zeker, die eenlingen gaan nergens heen, maar dat betekent niet dat ze niet de optie hebben om naar een andere broederschap te gaan.
Wat betreft kandidaten niet gelijk in het spel plaatsen; het lijkt mij een prima idee, maar het is wel weer extra werk. En als je moet kiezen tussen dingen uitbreiden en problemen oplossen die spelers zelf grotendeels kunnen oplossen, dan ga je toch voor die uitbreiding. Maar wie weet, misschien verrassen ze ons en krijgen we toch nog een oplossing voor ons buren probleem.
 

DeletedUser855

Guest
Dit is helaas niet iets waar we heel snel wat aan kunnen veranderen :(
Het is wachten totdat er weer wat meer mensen gaan spelen en de lege plekken op vullen.
Hi Lord Jirre...ik begrijp dat jij er niet iets aan kunt veranderen, maar deze buren hebben wij vrijgespeeld door provincies te veroveren. Het is heen cadeautje van Innogames...het is wat wij verdiend hebben met het spel, al dan niet met diamanten. Dat mag gewoon niet zomaar afgepakt worden voor er nieuwe spelers zijn om alle weer gaten te dichten.
Ik voel me echt belazerd, meen ik echt. 29 buren over....van de 109. Het is bespottelijk.

Ik heb Support aangeschreven en wil echt een schadeloosstelling aan muntjes elke dag die ik misloop. Een beetje provincie verkennen kost me 2000K oftewel 2.000.000 muntjes. Ik heb 109 lege plekken x 16.000 muntjes = 1.744.000. Tel uit je winst\!!!!
 

DeletedUser68

Guest
Gaan ze wederom niks aan doen alle gebouwen die ze goedkoper maken
Kregen we ook niks voor terug.

probeer zo veel mogelijk het actief te houden op het forum en bij support
Misschien als onze Duitse uitgebuikt zijn van het gourmetten dat ze het eens gaan lezen en er volgend jaar.
Na een stevig potje bier natuurlijk (nadorst van het gourmetten) waar het Nederlandse team niet bij uitgenodigd was omdat hier niet genoeg diamantjes verkocht zijn :oops::oops:
Zullen ze vast volgend jaar misschien tijdens het oktoberfest met een grandioos idee komen:p:p:p
 

DeletedUser

Guest
ik denk wel dat het idee van didi kan werken.

wanneer je de verlaten plekken opvult met nieuwe spelers die de turitial al af hebben is de kans groter dat ze ook blijven.
 
ik denk wel dat het idee van didi kan werken.

wanneer je de verlaten plekken opvult met nieuwe spelers die de turitial al af hebben is de kans groter dat ze ook blijven.

probleem is dat de gaten al bestaan.
Als je het morgen zou invoeren, dan betekend dit dat de mensen in het centrum een mooi centrum hebben/krijgen. en alle andere spelers roepen in een lege woestijn.
er komen namelijk nooit meer spelers buiten de centrale kern meer voor, tenzij ineens half nederland besluit het spel te gaan spelen.
 
Heb er eens een nachtje over nagedacht,
Het verplaatsen van steden is helaas niet mogelijk, het probleem is niet jouw stad en de daarbijkomende bonusgoederen. als dat het was was het makkelijk.
het probleem zit hem in je ontdekte groeigebied, als ik jou zou verplaatsen dan veranderen je bonusgoederen niet, maar wel je ontdekte gebieden.
Natuurlijk zijn er repeterende patronen, maar de mogelijkheden om jou te verplaatsen op een positie waar je exact dezelfde ontdekte type provincies hebt zijn niet heel groot.

Ik snap niet dat het zo moeilijk is een dorp te verplaatsen.
iedere diagonaal van links boven naar rechts onder is opgebouwd uit een dorp en twee goederenprovincies in een vaste volgorde. De hele kaart bestaat uit precies negen verschillende maar steeds op dezelfde manier repeterende diagonalen. Dat betekent dat, als je een speler maar op zijn eigen type diagonaal neerzet hij precies dezelfde kaart om zich heen heeft, je ontdekte provincies kan je daarop op dezelfde manier afbeelden, het enige dat verandert zijn de buren en dat is nou juist wat we willen bereiken. Dus wat is het probleem??
 
ha, die had ik niet gezien, was aan het kijken in driehoekjes.
ook wat proven op de som genomen om te kijken of de andere posities ook kloppen en er dus geen afwijkingen zijn en je hebt gelijk.

van linksboven naar rechtsbeneden kan je elke 3 vakjes verhuizen zonder problemen.
van rechtsboven naar linksonder elke 9 vakjes.

toch zal iemand eerst een script moeten maken die alle vakken nummert en dan een script om verhuizen mogelijk te maken binnen dezelfde nummering.

het is iig makkelijker dan ik in eerste instantie zag, nog steeds veel werk.
Ik ken de opbouw van het onderliggende systeem van Elvenar niet, dus weet niet of encounters net zo eenvoudig mee kunnen verhuizen, vermoedelijk wel.

blijft veel werk en een risico, 1 bug en je hebt een drama van jewelste.
 
Ik ken natuurlijk ook de opbouw van de database en de procedures niet, het ligt een beetje aan de koppeling van de provincies aan je dorp of het moeilijk is of niet, maar ik zie geen grote problemen. En natuurlijk voer je zo'n wijziging niet in zonder uitgebreide testen. En ik vermoed dat de encounters in een soort gelijk systeem ook steeds herhalen. Trouwens van belang is of je een provincie veroverd hebt, niet zozeer wat voor encounters je daarvoor hebt moeten uitvoeren.
 

DeletedUser2049

Guest
jullie hebben mij herplaatst naar een nog slechtere plaats als vroeger, echt op een uithoekje van de kaart, mag ik nogmaals een herplaatsing naar een beter plaats op de kaart aanvragen?
hopelijk op positief antwoord n
groetjes Annie
 

DeletedUser7

Guest
Verplaatsen gaat automatisch en je wordt alleen verplaatst naar plekken die dichter naar het midden liggen. Je zult helaas moeten wachten tot er een plek vrij komt en tot je weer in aanmerking komt voor een verplaatsing.
 

DeletedUser2049

Guest
jullie hebben me herplaatst naar de andere kant van de wereldkaart, maar nu met 3 actieve buren, ik stond ervoor op een betere plaats, allee, we zullen weer is afwachten
 

DeletedUser2049

Guest
bedankt , voor de niet moeite, voelt nu net aan dat ik in een strafkamp zit, helemaal alleen,
ik stop er mee
adieu
 

DeletedUser1427

Guest
Ik laat hierbij weten dat ik de titel van dit topic heb aangepast zodat deze meer aansluit op de inhoud. Vorige titel: waar
 
Bovenaan