• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: verhouding vrij gespeelde provincies versus toernooi provincies

Heeft iemand informatie over de verhouding tussen vrij gespeelde provincies ten opzichte van toernooi provincies. Voorbeeld een speler heeft 50 provincies vrijgespeeld en hoeveel toernooi provincies (dus opties) zou hij/zij dan moeten hebben? Zo zouden we klein beetje kunnen zien hoeveel punten we binnen het BS zouden kunnen halen.

dank voor de hulp
 
er zijn 9 verschillende provincies (marmer, staal, hout, kristal, boekrollen, zijde, elixer, edelsteen en toverstof) die allen gelijkmatig verdeeld zijn over de wereldmap.

/9 geeft dus ongeveel aan hoeveel iedereen heeft.
Let wel op dat vaak niet ideaal gescout / vrijgespeeld is en je ziet met regelmaat een afwijking van +-2 prov. (bij de wat kleinere spelers)
 
thks wizard soorten provs en verdeling ken ik maar voor de zekerheid bedoel je dat per 9 vrij gespeelde provincies je dus 1x een toernooi provincie (4 gevechten) krijgt ? Dank je wel alvast
 
gemiddeld genomen wel ja.

Je toernooiprovincies zijn de provincies die je hebt vrijgespeeld. heb je 12 marmerprovincies vrijgespeeld dan kan je dus maximaal 12 prov in het toernooi x 6 ronden doen. heb je echter 15 staal en 10 marmer vrijgespeeld dan kan je maar 10 prov in het marmertoernooi doen maar wel 15 in het staaltoernooi.
 
gemiddeld genomen wel ja.

Je toernooiprovincies zijn de provincies die je hebt vrijgespeeld. heb je 12 marmerprovincies vrijgespeeld dan kan je dus maximaal 12 prov in het toernooi x 6 ronden doen. heb je echter 15 staal en 10 marmer vrijgespeeld dan kan je maar 10 prov in het marmertoernooi doen maar wel 15 in het staaltoernooi.
duidelijk wizard. dank je wel
 

DeletedUser990

Guest
Duidelijke uitleg, bedankt @CrazyWizard, volgende toernooi ga ik dus eens kijken hoeveel provincies ik heb vrijgespeeld van die soort. blijf nu vaak op 6 hangen maar ga dan eens helemaal door. Ben benieuwd!

Heb het net even nagerekend, 313 provincies/9=33 rondes!
Ben benieuwd of ik dat haal voor einde toernooi.
Koop ze meestal af, maar mischien bevecht ik er een paar, dus doel 33 x 1e ronde toernooi.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan