• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: show hier je mooie groene wereldkaart.

DeletedUser66

Guest
Daarom is het van groot belang dat de ontwikkelaars met nieuwe dingen komen zoals de magische academie. Die is dan misschien op dit moment vooral voordelig voor nieuwe spelers, maar hopelijk zorgt dit er voor dat meer spelers blijven spelen. Voor de die-hards van het eerste uur komen er binnenkort ook mooie dingen aan :)
 

DeletedUser580

Guest
Wat goryn zegt klopt helemaal, maar ik vind het erg jammer... Waarom nieuwe toevoegingen bedenken en ontwikkelen, terwijl het spel vol met kleine en irritante bugs zitten? En wanneer je dan een update uitvoert, dat oude bugs terug komen? Denk b.v. aan de notificaties die door elkaar staan... Laat ze eerst het bestaande goed maken, waaronder de leegloop, voordat je iets nieuws gaat toevoegen.

Maar dit "upgrade" denken zie je bij erg veel spel ontwikkelaars helaas.
 

DeletedUser

Guest
Er is nog hoop. De nieuwe spelers hebben de rand van mijn kaart bereikt, dus over een weekje zit mijn kaart weer vol voor een maand.
 

DeletedUser580

Guest
Spring er vol bovenop wanneer je ze ziet verschijnen! Stuur ze mailtjes, en houd ze bezig!

...


Ow, wacht... Mailtjes zijn buggy en onbetrouwbaar...
 
Bovenaan