• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: show hier je mooie groene wereldkaart.

DeletedUser855

Guest
Mijn mensenstadje: Idyllisch, zeer rustig in een bosrijke omgeving gelegen. Slechts 4 buren, dus rust gegarandeerd.

Je kunt een print screen van jouw Groene Weelde gratis uploaden op http://nl.tinypic.com/
Oh, voordat dit verwijderd wordt of naar kletshoek verplaatst wordt:

Ik heb een klacht...ik heb nu slechts nog 4 buren over. Met welke centen mag ik nu de dure onderzoeken en upgrades van gebouwen bekostigen? Gaarne een discussie en nu eens serieuze en constructieve oplossingen van team Elvenar. ;)

218nzk.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Begint er wel erg desolaat uit te zien in jou buurt Moondrop, hoop dat hier snel een oplossing voor gaat komen.
 

DeletedUser855

Guest
Dit is bij mijn mensenstadje Didi. Zo was het ook met mijn grotere elvenstad. Dat heeft maanden geduurd eer het weer een beetje opgevuld was. Laat ik zo zeggen....het is het meren deel van de tijd groen en soms drukker bevolkt :)
 

DeletedUser

Guest
Tja bij mijn kleinere stad heb ik ook erg veel wisselende buren, en soms ook veel open plekken. Wordt wel vervelend zo :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je moet geduld hebben. Elke keer de kaart weer gevuld wordt blijven er een aantal spelers plakken. Ik zit nu aan 88 buren en 79 open plekken. Als alles gevuld is, dan is het echt een behoorlijke karwij om alle 167 buren te bezoeken. En wat levert dat op? 79 buren extra = 1.350.900 munten, en daar koop ik amper 3 kennispunten extra mee.
 

DeletedUser830

Guest
Ik heb hetzelfde probleem Moondrop. En geduld hebben helpt geen zier. Ik heb al heel lang 4 buren + 2 gildeleden. Onlangs nog een 5de buur gemaakt door provincie te veroveren. Er zijn er alleen weggevallen, maar nog nooit bijgekomen. En idd het kost veel moeite om die provincies te veroveren.
Ik heb dezelfde klacht: Waar blijven mijn buren Team Elvenar. Als jullie de inactieve buren niet kunnen vervangen, laat ze dan staan. Dit brengt tenminste nog wat op.
 

Bijlagen

  • GebrekAanBuren.JPG
    GebrekAanBuren.JPG
    304,2 KB · Weergaven: 79
Ik heb nu nog ongeveer 45 bewoonde plekken van de 100 ontdekte, Begin van het jaar ook al zoiets gehad toen weer opgevuld en nu verdwijnen er weer enkelen per dag.
Ik heb ook al eens eerder aangegeven dat er een eenvoudige oplossing is nl. verplaatsen van spelers naar dichter bevolkte gebieden (indikken van de kaart). Op de hoofddiagonalen (van links boven naar rechts onder) hebben alle dorpen dezelfde bonusgoederen, om de negen diagonalen is het weer precies hetzelfde. Dus als je iemand verplaatst naar zo'n plek blijven zijn bonusgoederen gelijk, als je dan de kaartomgeving (ontdekte en (gedeeltelijk) veroverde provincies) nog even mapt naar de nieuwe plaats, is het enige wat veranderd dat je nieuwe buren krijgt, ik denk dat dat aanvaardbaar is, beter nieuwe (actievere) buren dan geen of nauwelijks actieve buren. Geef deze oplossing nou eens door aan de ontwikkelaars, een man een weekje werk en we zijn eruit, iedereen weer blij.
 

DeletedUser1083

Guest
Ja ook bij mij zijn nog maar 3 buren over.
Al zie ik ook wel dat ik meer naar links moet gaan voor meer buren.
2cymn8o.jpg
 

DeletedUser1033

Guest
ik vind dat de inactieve buren veel sneller verwijderd moeten worden van de kaart en actieve buren er voor terug, groetjes ava59
 

DeletedUser855

Guest
Je moet geduld hebben. Elke keer de kaart weer gevuld wordt blijven er een aantal spelers plakken. Ik zit nu aan 88 buren en 79 open plekken. Als alles gevuld is, dan is het echt een behoorlijke karwij om alle 167 buren te bezoeken. En wat levert dat op? 79 buren extra = 1.350.900 munten, en daar koop ik amper 3 kennispunten extra mee.


Het is niet dat ik ongeduldig ben @Stefan The Great ...ik zit 70% van de tijd zonder buren (oke...ik heb er nog 4) Ik ben dolblij als de kaart weer een beetje vol loopt, maar als het voller is...loopt hij meteen weer leeg.
 

DeletedUser470

Guest
Jep heb ik ook , krijg je een hoop nieuwe erbij , maand later is 1/3 weer pleite..Schiet niet op zo!
 

DeletedUser580

Guest
NPC steden op de lege plekken. Dan ben je klaar met het gedoe rondom burenhulp. Laat die NPC's dan sporadisch ook wat handel plaatsen.

Zodra er een nieuwe speler registreerd, verwijder je 1 van de NPC's, en plempt daar die nieuwe speler neer. Zo houd je altijd een volle kaart over, zodat burenhulp tenminste kan worden gegeven.
 

DeletedUser1083

Guest
Ik ben het met moondrop eens. Vele lege plekken om je heen is niet echt uitnodigend. Daarom hoop ik dat de ontwikkelaars het zo indelen dat nieuwe spelers eerst de gaten opvullen naast actieve spelers. Actieve spelers kunnen nieuwe spelers motiveren om ook actief te blijven. Dat lijkt mij een win win situatie.
 

DeletedUser1083

Guest
elk nadeel heeft zijn voordeel, zij die overblijven zijn nu meer bereid burenhulp te verlenen.
.....

Gelukkig ziet het er bij jouw nog niet zo schokkend uit als bij mij. Helaas heb ik geen geluk. Mijn buren hebben al in geen tijd meer bh gegeven.
 

DeletedUser66

Guest
Wij zijn momenteel nog aan het kijken welke oplossing het beste is.
 

DeletedUser1083

Guest
Dankjewel Goryn voor de feedback. Jullie zullen de community er heel blij mee maken.
 

DeletedUser66

Guest
Het is helaas allemaal een stuk minder eenvoudig dan het lijkt, en het moet in het drukke schema van de ontwikkelaars passen die momenteel bezig zijn met volgende uitbreidingen van het spel.

Uiteindelijk zal er een oplossing komen, al zien wij het liefst spelers niet vertrekken uiteraard.
 

DeletedUser1083

Guest
Nogmaals Goryn, we zijn al blij dat het aangekaart wordt bij de ontwikkelaars. Ik en denk de rest van de community weten ook wel dat jullie dit niet zelf kunnen aanpassen. En natuurlijk is het beter dat de mensen blijven. Alleen kan je niemand verplichten hier te blijven en actief te zijn...........helaas
 
Bovenaan