• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: raar karakter in onderhandelingskosten van provincies

DeletedUser3725

Guest
Een van onze broederschaap leden kreeg vorige week ineens een raar karakter als een betaalmethode in de onderhandelingskosten. Sinds toen, kan zij niet meer verder met onderhandelen.
Zie bigesloten foto.

Wat moet ze doen?
Wat is dit?
Hoe verder...?
 

Bijlagen

  • 2018-08-07_08-05-42.jpg
    2018-08-07_08-05-42.jpg
    83,1 KB · Weergaven: 105
Orks ;) Deze provincie kan ze pas afkopen zodra ze in het ork hoofdstuk is en orks kan produceren (nieuw productiegoed vanaf dat hoofdstuk) Vechten kan naar mijn weten wel.
 

DeletedUser234

Guest
Je kan ook met events prijzen winnen die orks produceren.
 

DeletedUser3725

Guest
Ok - Maar Orks kan zij nog steeds niet produceren. Zij is pas net begonnen met niveau 5 en dan kan zij de volgende 3 tot 5 maanden niet meer onderhandelen!?
Dat kan toch niet waar zijn...!? Pfff.. Hoe kan het spel iets vragen wat je geen toegang naartoe heeft.

Zij zei net tegen mij - ik ga weg als dit zo stom is. :-( En ik begrijp haar reactie hartstikke goed.
 

DeletedUser

Guest
Ok - Maar Orks kan zij nog steeds niet produceren. Zij is pas net begonnen met niveau 5 en dan kan zij de volgende 3 tot 5 maanden niet meer onderhandelen!?
Dat kan toch niet waar zijn...!? Pfff.. Hoe kan het spel iets vragen wat je geen toegang naartoe heeft.

Zij zei net tegen mij - ik ga weg als dit zo stom is. :-( En ik begrijp haar reactie hartstikke goed.
Beste is dat ze een support call maakt, zij kunnen meer nakijken. Maar als ze net begonnen is met hoofdstuk 5 dan moet ze wel heel veel vooruit gescout hebben !? :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vermoedelijk is dit maar 1 provincie die ze niet kan afkopen, en heeft deze speler nog veel provincies over die wel afkoopbaar zijn. Gewoon een kwestie van te ver in 1 richting te scouten.

Er zijn 222 orcvrije provincies, daarmee kan je al een heel eind doen. Om te kunnen starten met het tovenaars en draken hoofdstuk heb je 220 provincies nodig.
Dus eigenlijk heb je pas de eerste orc nodig wanneer je op het einde van tovenaars hoofdstuk zit, of net voor het halflingen hoofdstuk.

Gewoon de raad geven eerst de dichtste provincies te verkennen en af te werken.
 

DeletedUser3725

Guest
Dit komt bij haar voor in ALLE provincies. Orks blijken toegangbaar te zijn in Wapenkamers van level 20. Haar wapenkamer zit op level 8 en zij heeft geen recht om naar level 20 te kunnen.
Ik hoop de support van Elvenar dit lezen... Ik wil liever dat zij blijft...
 

DeletedUser3725

Guest
Hoi allemaal,

Wij hebben een support ticket hiervoor aangemaakt. Hopelijk wordt dit zsm opgelost.

Bedankt allemaal voor je hulp!
 

DeletedUser1592

Guest
Dit komt bij haar voor in ALLE provincies. Orks blijken toegangbaar te zijn in Wapenkamers van level 20. Haar wapenkamer zit op level 8 en zij heeft geen recht om naar level 20 te kunnen.
Ik hoop de support van Elvenar dit lezen... Ik wil liever dat zij blijft...
Speler speelde inderdaad maar in 1 richting op de wereldkaart dus dan wordt het een beetje lastig. Makkelijke provincies aan de andere kanten eerst spelen is de oplossing.Supportticket is inmiddels beantwoord..
 

DeletedUser3381

Guest
Ik ben zelf inmiddels ring 9 aan het voltooien. Kun je de gehele 10e ring nog zonder orks spelen? Of kom je in die ring al orks tegen?
 
Bovenaan