• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereldkaart: provincies worden een beetje te duur.

DeletedUser68

Guest
upload_2015-12-20_18-27-52.png


En daar sta je dan pakhuis tot de nok toe vol met munten 5700k
Kom ik nu al 1400 k te kort:confused::confused::confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Je bent zeker en vast nog maanden bezig om alles wat je wel kan betalen te verkennen en te veroveren.
En met het volgende hoofdstuk komt er weer een verkenner en een groter stadhuis. En dan kan je er weer een hele ring bij doen.
 

DeletedUser6

Guest
Je zult op een gegeven moment inderdaad op een punt komen waarbij je weer even moet wachten op een volgende uitbreiding van de onderzoeksboom om de verkenkosten verder te reduceren en nieuwe Stadhuis upgrades vrij te spelen, waardoor je maximum opslagcapaciteit verhoogt en je weer nieuwe gebieden kunt ontdekken. :)
 

DeletedUser232

Guest
hmm je loopt denk ik te ver voor op het spel.... hahaha. Geloof dat ze niet hebben voorzien dat mensen sneller spelen dan de ontwikkeling van het spel. Wel zuur want nu sta je dus stil :(
 

DeletedUser68

Guest
Als ik geluk heb halverwege januari misschien.
Nu is het maar weer voorraden op potten loopt aardig naar mijn doel lol
 

DeletedUser472

Guest
ik vind dit eigenlijk best wel flauw dat je niet verder kan komen vanwege je maximale capiciteit ik vind dat je gewoon anders 2 keer kan betalen want je gaat niet elke keer wachten voor een nieuw ras
 

DeletedUser7

Guest
@lord daniel het is ook gedaan zodat mensen niet te veel KP kunnen verzamelen/verbruiken en daardoor later in grotere problemen komen of in 1x door het hoofdstuk gaan. De grens is er dus een beetje voor je eigen bestwil.
 

DeletedUser

Guest
@Lord Jirre Dit klinkt toch echt als een voordeel voor Innogames en NIET voor de spelers van het spel.....
Het spreekt voor zich dat er een verdienmodel achter het spel zit.
De vraag is of daarin alle keuzes handig gemaakt zijn. Als innogames wil verdienen zijn er volgens mij een aantal voorwaarden
  • het spel dient leuk te blijven om te spelen (wel uitdagingen, geen frustraties)
  • de diamanten dienen een dusdanige prijsstelling te hebben dat zoveel mogelijk mensen deze kopen (en dat is nu niet het geval)
 

DeletedUser7

Guest
Prijzen van diamanten zijn weer heel andere dingen @dinonegro.
Maar zoals je zegt, er moeten wel uitdagingen in het spel blijven zitten. En als je eindeloos KP op kunt blijven sparen, dan zijn die er niet echt. Neem nu iemand zoals Mike. Die heeft al een zo goed als oneindige hoeveelheid grondstoffen. Als hij ook nog eens oneindig veel KP op zou kunnen sparen dan is het volgende hoofdstuk niet zo lastig voor hem. Het enige wat hij dan nodig zou hebben zijn eventueel nieuwe grondstoffen die met dat hoofdstuk komen.
 

DeletedUser

Guest
Prijzen van diamanten zijn weer heel andere dingen @dinonegro.
Maar zoals je zegt, er moeten wel uitdagingen in het spel blijven zitten. En als je eindeloos KP op kunt blijven sparen, dan zijn die er niet echt. Neem nu iemand zoals Mike. Die heeft al een zo goed als oneindige hoeveelheid grondstoffen. Als hij ook nog eens oneindig veel KP op zou kunnen sparen dan is het volgende hoofdstuk niet zo lastig voor hem. Het enige wat hij dan nodig zou hebben zijn eventueel nieuwe grondstoffen die met dat hoofdstuk komen.
sorry heeft mike toch zelf voor gekozen om miljoenen goederen te hebben aangezien innogames maanden lang die herhaal missies liet inzitten in het spel , plus dat zijn gezinnetjes account achter elkaar waren aangemaakt dus al van dag 1 kon herhalen en goederen kon oppotten, dat iemand veel kptjes opspaart heeft niks met snel door tech komen wat innogames niet wil, nee innogames wil dat dia strooiers weer bakken met geld er in gooien door de tech heen te komen , is allemaal voor het geld te doen jirre , iedereen moet vrij zijn om te doen in dit spel of ie nu 50 miljoen goederen spaart en 1000 kptjes das de speler zijn zaak niet dat innogames gaat zeggen , je mag maar zoveel ringen per tijdperk vind dit niet kunnen , provincies verover betekent ook weer nieuw legers maken en je krijgt er algemene punten voor , dus heb je weer wat te doen , en je stijgt in klassement als je land al propvol zit . dus bij alles innogames werkt ons tegen plek van meewerken .
 

DeletedUser

Guest
Prijzen van diamanten zijn weer heel andere dingen @dinonegro.
Maar zoals je zegt, er moeten wel uitdagingen in het spel blijven zitten. En als je eindeloos KP op kunt blijven sparen, dan zijn die er niet echt. Neem nu iemand zoals Mike. Die heeft al een zo goed als oneindige hoeveelheid grondstoffen. Als hij ook nog eens oneindig veel KP op zou kunnen sparen dan is het volgende hoofdstuk niet zo lastig voor hem. Het enige wat hij dan nodig zou hebben zijn eventueel nieuwe grondstoffen die met dat hoofdstuk komen.
Inderdaad Lord Jirre,
Jullie kunnen in feite wel alles "weggeven" maar dan is het geen uitdaging meer maar eerder een opdracht van: volstampen en weer klaar voor een lange tijd.
Beetje uitdaging moet er zijn, mag van mij op sommige momenten zelfs nog wel wat meer zijn zodat men meer moeite moet doen om iets bij elkaar te sparen.
 
Het is gewoon een cap die steeds wordt opgerekt.
Echter wordt deze sneller bereikt dan ze waarschijnlijk hadden verwacht.

Mede dankzij de ongelimiteerde goederen.
Helaas te laat begonnen om er maximaal gebruik van te kunnen maken.
 

DeletedUser

Guest
Het is gewoon een cap die steeds wordt opgerekt.
Echter wordt deze sneller bereikt dan ze waarschijnlijk hadden verwacht.

Mede dankzij de ongelimiteerde goederen.
Inderdaad Crazy Wizard, sluit ik me helemaal bij aan.
 

DeletedUser

Guest
En wat denken van deze:

R16.JPG


9400K. Dat is ring 16.
Als het meteen zo veel omhoog gaat van ring 15 naar ring 16, dan zullen we volgend hoofdstuk ook niet al te veel provincies kunnen doen.
 
Er gaat natuurlijk bij de volgende scout eerst weer een bak vanaf, daarna wordt de schatkist groter en als klap op de vuurpijl heeft elke ring meer provincies dan de vorige. elke keer 1 ring erbij is zo slecht nog niet. als je die al binnen de tijd(volgende update) kan afronden met de huidige scoutingstijden.

ring 1 was maar 6 provincies je hebt er nu per ring een hele hoop meer. (te lui om te tellen)
 
Bovenaan