• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wereld veranderen

Weet iemand hoe je van wereld veranderd? Ik wil in arendyll en wil me aansluiten bij een broederschap waar bekenden van mij in spelen
 
Zodra je de introductie van het spel hebt doorlopen kan je uitloggen en kiezen welke wereld je wilt spelen.

Steden zijn wel wereld specifiek, je stad op Arendyll en je stad op Winyandor staan dus op zichzelf.
Alleen diamanten worden gedeeld gezien deze account gebonden zijn en niet wereld/stadgebonden.
 
Zijn er meer dan de 2 speelwerelden Arendyl en Winyander? Indien ja waar vindt ik die want zie deze 2 alleen staan! Er is nog plaats voor een derde wereld zo te zien.
 
Zijn er meer dan de 2 speelwerelden Arendyl en Winyander?
Op de NL server zijn er (tot nu toe) maar 2 werelden en het ziet er naar uit dat het daar voorlopig bij blijft; Winyandor loopt eerder leeg dan vol...

Je kunt op BETA nog een stad starten (voertaal Engels), of op de servers van andere landen. Kijk op https://nl0.elvenar.com/web/glps, daar staat (op PC) linksboven een pulldown menuutje met alle servers op de wereld, helemaal bovenaan staat beta...
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan