• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Overig Wensputten in evenementen

DeletedUser3636

Guest
Het valt me op dat er in de evenementen geen wensputten meer te winnen zijn en dat vind ik spijtig,want ik denk dat veel spelers dit een superleuke prijs vonden.
 
40-50 geesten zal niet zo makkelijk lukken als met de wensputten. Ik vermoed dat ze daarom verleden tijd zijn.
 
Mijn suggestie of idee zou zijn de wensputten (net als reuzenraderen en tijdboosters) als event- en/of BSA-prijs in ere herstellen!
 

Deleted User - 124539

Guest
Mijn suggestie of idee zou zijn de wensputten (net als reuzenraderen en tijdboosters) als event- en/of BSA-prijs in ere herstellen!
Is dat niet ook gewoon de suggestie die hier wordt gedaan? Want nu klinkt het alsof het een andere suggestie is! ("Mijn suggestie of idee zou zijn...")

Wensputten zouden wel moeten terugkeren, echter niet als dagprijs, maar als mijlpaalprijs of zo, en in bsa, dan is het onmogelijk er meer te halen dan inno wil aanbieden.
Tijdboosters en reuzenraderen maakt mij niet veel uit, de eerste zijn volop in toren beschikbaar, de tweede vind ik zelf niet zo goed. Wat ik wel nog graag zou zien terugkeren zijn de 30 kp instants :D Dan zouden de events terug waard zijn om stevig te spelen.
 
Net als 400 kp uit het toernooi verleden tijd gaat zijn, gaat 30 kp instants ook niet gebeuren lijkt me. Alles is er op gericht om ons zo weinig mogelijk te geven, en alle vooruitgang die we boeken even hard weer terug te pakken.
 
Het valt me op dat er in de evenementen geen wensputten meer te winnen zijn en dat vind ik spijtig,want ik denk dat veel spelers dit een superleuke prijs vonden.

Als je graag gratis diamanten wilt is het beste de toren te gaan spelen met je gildegenoten.
Het is niet zo "easy" as the wensputjes maar het kan echt flink aantikken.

Vanochtend weer 22950 gratis diamantjes uit diverse gratis diamant bronnen uitgegeven.
Toren is daarvan veruit de grootste bron met 6 a 700 per week (over 2 werelden verdeeld) veruit mijn grootste bron van diamant inkomsten.
Maar denk ook inkomsten uit handwerken, geesten en andere (oude) bronnen tikken samen flink aan.

Het is niet zo eenvoudig als wensputjes maar gelukkig is die tijd van wensputtenfarms met 100+ wensputten in je stad voorbij.
Er was weinig reden meer om diamanten te kopen, al is de huiidige hoeveelheid gratis diamanten die als je wilt bij elkaar kan schrapen ook zeker niet misselijk.
 

Deleted User - 124539

Guest
zie de reactie van Mistwalker...
Ah, oké.
Ik moet toegeven dat de topic-starter het niet echt als een suggestie heeft neergepend, maar als hij dit bij "suggesties&ideeën" zet, en zegt "dat vind ik spijtig", kun je met een beetje logisch nadenken beseffen dat hij dus wil dat er wél terug wensputten te winnen zijn in evenementen.
 

Deleted User - 124539

Guest
assumption is the mother of all fuck ups"
Dat kan best wel zijn, maar "logisch nadenken" is geen veronderstelling. Als je het wetenschappelijk werkschema bekijkt (hypothese (=veronderstelling)->logisch nadenken/onderzoek->conclusie) veronderstel je eerst iets, en denk je dan logisch na, om vervolgens tot een conclusie te komen. Dus zolang als je nadat je veronderstelling doet kijkt of die klopt/niet klopt, is er niets mis mee! Of wel soms? Dan zouden we nu denk ik nog als voedselverzamelaars-jagers leven!

maar logisch nadenken is ons niet allemaal gegeven…
Ik heb werkelijk, oprecht medelijden met je.:p;)
 
Ik heb werkelijk, oprecht medelijden met je
Ik had het niet over mijzelf, maar dat was voor jou blijkbaar niet logisch te beredeneren. Jammer hoor… :confused: En nogmaals, ik reageerde op de opmerking van Mistwalker, wat vargastos bedoelde was mij ook duidelijk. Wat minder 'trollen' zou je sieren!
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 124539

Guest
Ik had het niet over mijzelf, maar dat was voor jou blijkbaar niet logisch te beredeneren. Jammer hoor… :confused:
Hmm, nee, en nu eigenlijk nog steeds niet. Nu vermoed ik dat je het gewoon in het algemeen bedoelde, klopt dat?

En nogmaals, ik reageerde op de opmerking van Mistwalker, wat vargastos bedoelde was mij ook duidelijk.
Ik vond het lijken alsof het je niet duidelijk was zoals je het had geformuleerd. Dat kon ik nergens uit beredeneren dat het jou ook duidelijk was. Misschien had je een citaat kunnen gebruiken?

Wat minder 'trollen' zou je sieren!
Ik zal proberen. Jammer genoeg ben ik qua karakter een pietje-precies en een criticus, dus ik kan niks beloven.
 

DeletedUser2578

Guest
Je jaagt en je eet of je gaat dood. Niks geen ellende met techniek en spellen enzo... :cool:
Haha lekker primitief!:D Nu wordt alles geupgrade naar berekenen, nadenken....wordt het uiteindelijk een intelligente puzzel? lol:p
 
Bovenaan