• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

welk goeder zou je nemen

welke bonusgoederen zou je kiezen als je zelf mocht kiezen


  • Totaal aantal stemmers
    14

DeletedUser472

Guest
hallo mensen vroeg me af wat zouden jullie nemen als je zelf je bonusgoederen mocht kiezen

stem en laat een reactie achter waarom je dat hebt gekozen

(kies wel 1 basis 1 waardevol 1 zeldzame goeder)
 

DeletedUser84

Guest
staal, boekrol, toverstof
waarom? dit vind ik persoonlijk de tofste goederen omdat ze ofwel sterk zijn (basis) niet meer gemaakt worden (waardevol (papyrus)) of niet eens bestaan (zeldzaam)
ik heb dan ook geluk dat ik deze goederen heb
 

DeletedUser68

Guest
we zouden toch nooit kunnen wisselen dus hou het bij me eigen stoffen
 

DeletedUser7

Guest
Ik zou zelf kiezen voor marmer, kristal en elixir. Dan hoef ik in ieder geval niet te vechten in die vervelende elixer en marmer provincies :p
 

DeletedUser472

Guest
ja maar mike als er ooit een nieuwe wereld komt ga ik van uit dat je andere (of met geluk de zelfde) goederen krijgt
 

DeletedUser68

Guest
Ik speel op beta met ander stoffen
En welke je zelf ook hebt lol je komt altijd het ander te kort
Misschien heb ik geluk gehad heb marmer kristal en elixer
 

DeletedUser

Guest
Marmer, hout, kristal en toverstof hebben de mooist geanimeerde fabrieken (elven) voor de rest maakt het natuurlijk niet veel uit, behalve dat je idd de meeste strijd moet leveren in marmer, elixir, zijde en edelsteen provincies. Als je die niet hebt dan kun je ze moeilijker omkopen, wat eigenlijk weer een onbalans in het spel is.
 

DeletedUser

Guest
Kristal kan je beter niet nemen. Omdat je kristalprovincies gemakkelijk kan veroveren, heb je dat het minste nodig.
 

DeletedUser68

Guest
ik heb kristal en een vloeiende handel met zijde en boekrollen dus is geen probleem
 
Bovenaan