• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wat is het nut van dit soort opdrachten?

DeletedUser3012

Guest
Deze opdracht is niet een opdracht om de speler te pesten, maar een opdracht die in de lijn van het verhaal van de Amuni zit. Bastet is de god van de Amuni, in deze opdracht breng je een offer. Omdat het niet mogelijk is om geen beloning te geven voor een opdracht, staat hier een beloning van één munt tegenover. Mooier zou zijn als er helemaal geen beloning tegenover staat, maar dat kan het systeem niet aan.
Ik snap dat dit onderdeel is van de verhaallijn, maar het vertraagd het spelen alleen maar.
Ik lees, zoals eerder gezegd, altijd achteraf de verhaallijn door, maar het zou misschien handig zijn als de opdrachten je spel niet vertraagden, want dat laat sommige spelers stoppen met de opdrachten. Weet niet precies wanneer de lever ... af opdrachten zijn gekomen, maar het is wel jammer. Moest dat in halflingen voor het eerst doen.
Maar ja, dan stop ik gewoon en ga later door de opdrachten heen om het verhaal te lezen.
Ik zie het probleem eigenlijk niet echt, en hoe langer ik schrijf, hoe meer ik besef dat ik gewoon steeds hetzelfde aan het opschrijven ben in net iets andere woorden.
Ajuus!
 

Deleted User - 147694

Guest
Als je vertraging oploopt, doordat jij een opdracht niet binnen enkele dagen op kan lossen, dan heb jij ergens een keuze gemaakt die anders is dan door de programmeurs als meest efficiënte route gekozen is. Je moet het eigenlijk zien als dat de game je langs je onderzoeken leid om je zo goed mogelijk te helpen.
 

DeletedUser2578

Guest
Ik snap dat dit onderdeel is van de verhaallijn, maar het vertraagd het spelen alleen maar.
Om geen vertraging op te lopen is het verstandig om ver van tevoren naar de opdrachten te kijken wat er zal worden gevraagd en erop inspelen. Daarom zijn altijd spoilers zo handig en welkom! :) ;)
 
Ik geloof dat ik de uitzondering op de regel hier lijk te zijn. Ik volg alle verhalen en doe alle opdrachten. Gewoon voor de leut. Soms is het inderdaad flut wat je krijgt, maar andere keren zeer welkom.
Ik moest ook wel even slikken bij de opdracht 100K mana in te leveren, maar een tijdje later zat ik met 1.5 miljoen en verdampte er dus 150K elke nacht. Dan is dat offer opeens een stuk minder erg.
 
Bovenaan