• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

wanneer nieuw hoofdstuk?

Er zijn via het beta forum alleen een paar plaatjes bekent en dat is alles.
Ik vermoed dat die persoon eerst nog carnaval, Pasen, hemelvaart, Pinksteren en een zomervakantie te gaan heeft voor dat we maar iets te zien krijgen van een nieuw hoofdstuk.
 
Als je het mij vraagt, zal het nu ook zo lang niet meer duren. Het huidige laatste hoofdstuk is gekomen op 1 september. En inno will 2 hoofdstukken per jaar doen, dus we zijn bijna aan de 6 maanden. Nu, zolang er op beta nog niks verschijnt kan je er beter nog niet van wakker liggen, want ook dan duurt het nog even.
 
O, op Beta verschijnen nu H21 iconen op verkeerde gebouwen en komen er nog andere fouten aan het licht.
Ik zou het stadsplaatje van H14 moeten hebben daar maar schijnbaar ben ik terug gezet naar H5 :mad:
Er gebeurd wat dat betreft genoeg maar we zitten heel dicht op de zomer periode of er midden in voor dat het volgende hoofdstuk hier gaat komen.
Tot die tijd moeten ze eerst heel veel bugs pletten op bèta voor dat ze het uberhoubt maar aan kunnen denken om alles voor life vrij te geven.
 
Ik ben nog steeds niet bij met upgraden, ok ik liep wel een hoofdstuk of 5 achter. en jeetje wat had je veel zaden nodig voor al die upgrades
 
Bovenaan