• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Wanneer nieuw bsa?

Hoi, iemand al iets vernomen wanneer er een nieuw BSA zou zijn? Kunnen we ons voorbereiden, en de sleeen afgewerkt worden.
Merci;)
 
Op de beta was er een bug met het vinkje die opgelost moest worden.
Ik had gehoopt dat ze met de update dat vinkje ook hadden aangepakt,
en dat we afgelopen vrijdag BSA zouden hebben gehad.
Helaas, geen aankondiging en ik zou ook wel willen weten wanneer het nu gaat komen.
 
Volgens beta_cm is de kans groot dat het naar live gaat komen het vinkje is opgelost.....
Gewoon wachten op de announcement je krijgt altijd nog even om van gilde te switchen.
 

Aeva

Chef
Ik dacht dat ik op beta een melding voorbij had zien komen dat het vinkje is opgelost?
 
Leuk, kijk er naar uit! Als er nog spelers zijn die ook graag BSA's spelen en nog een BS zoeken, wij hebben nog plaatsen vrij!
 
Wij hebben ook nog plek voor mensen die BSA willen doen en we zijn er helemaal klaar voor.
We staan in de startblokken
 

Aeva

Chef
Leuk mensen. Wij hebben ook plek voor nieuwe spelers... zie ons uitgebreide bericht op de juiste plek: broederschap zoekt spelers!
Wel even snel aanmelden dan, want mijn onderbuik zegt dat het donderdag al begint :oops:

elvenar handtekening DEF.jpg
 
Bovenaan