• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

wanneer begint het event?

En wat is dit dan voor evenement?
Soort, type, wat te doen, wat levert het op, hoe lang duurt het, enz. enz.
Ben een weekje weg met weinig internet.
 

Aeva

Chef
En wat is dit dan voor evenement?
Soort, type, wat te doen, wat levert het op, hoe lang duurt het, enz. enz.
Ben een weekje weg met weinig internet.
Sorry hoor BeunTeun. Dit is een forum en hier praten spelers met elkaar.
Vraag je nu dus serieus dat andere spelers jou gaan vertellen hoe een evenement in elkaar zit, terwijl je ingame via de trompet informatie krijgt? En je zelf ook wel weet dat via de facebook spelersgroepen informatie beschikbaar is en via spelerswebsites? En alle informatie compleet met commentaren op het betaforum staat, al weken dus.
Bovendien: je zit toch in een broederschap waar andere leden alle informatie voor je kunnen verzamelen?
 
rodeon
Dank je wel. Jouw link was nou precies wat ik zocht, maar toen [op zondag] nog niet beschikbaar. Het is dus gewoon het zoveelste evenement.
Ook fijn dat Yamar op woensdag een lijstje met opdrachten geplaatst heeft:
Je hoopt altijd dat iemand dat van te voren al geeft.

Ja Aeva, op een forum vraag ik inderdaad aan andere spelers wat ons te wachten staat. Die mededelingen per trompet ervaar ik als erg onduidelijk, van Jouw-Buis filmpjes, zeker die van Inno, wordt ik nooit wat wijzer en voor mij is Faceboek des duivels.
Binnen mijn BS probeer ik juist mijn medespelers voorlichting hierover te geven.
Maar als je -na een onverwacht drukkere tijd- voorziet dat je een poosje vooral op de app speelt en niet achter de PC kunt komen, hoop je op wat betere informatie dan zondagavond beschikbaar was. Die informatiecarroussel kwam gewoon trager op gang.
1627074770312.png

Zo kan ik noch uit de app, noch uit de PC variant opmaken wat de alternatieve verwisselbare productie is (ipv. hamertjes = voorraden).
Uit de mededeling van DonFrank begrijp ik dat het militaire zware melee-eenheden moeten zijn.

Teun.
 
Het zijn valoriaanse wachters, de zware melee uit het huurlingenkamp. Vergelijkbaar met de paladijnen bij mensen.

Er zijn nog meer produkties, op beta hebben ze er 4, waaronder sentient en zaden, maar die vallen weg als je nog niet ver genoeg bent blijkbaar.
 
Om het maar compleet te maken, mits je zo ver bent.
Van af stadium 4 komen er jou T5 goederen er bij en van af stadium 7 zijn er ook zaden als productie mogelijk.
Voor mij persoonlijk is hij van af stadium 7 beter dan 2 festival kramen omdat hij dan al meer zaden per 24u geeft en het is een 4x4 gebouw en geen 2x een 4x3 gebouw
 
Persoonlijk vind ik de t5 productie beter dan de zadenproductie.

Wil je dat zelf maken dan kost je dat een fabriek die werknemers, cultuur en zaden die bijna net zoveel zaden kost voor de productie van de goederen die hij geeft.

Dit gebouw kost geen cultuur, geen werknemers in plaats daarvan krijg je cultuur en werknemers. en hij maakt ook nog eens direct de goederen.
 
Daar heb je gelijk in CW maar die T5 fabriek levert gebruikt cultuur + mensen aan het werk -> iets meer Unurium productie op wat ik in H18 en (straks) hogere hoofdstukken wel zo lekker vind.
 
Daar heb je gelijk in CW maar die T5 fabriek levert gebruikt cultuur + mensen aan het werk -> iets meer Unurium productie op wat ik in H18 en (straks) hogere hoofdstukken wel zo lekker vind.
Extra wapenkamer zetten dan, levert veel meer op kost een beetje :D

Wapenkamers kosten giga veel cultuur, en vechtklooster / heiligdom + wachttoren kunnen samen tot wel 80% van deze kosten terug geven.
Dit maakt dat wapenkamers heel effecient zijn voor ranglijstpuntjes en dus ook voor je unuriumproductie.

Dus zet deze neer voor t5 en je T5 fabriek wordt dan een wapenkamer. dubbel de pret.
 
Bovenaan