• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Waarschuwing kas is vol

Wil je een waarschuwing krijgen als je het stadhuis leeg haalt en je kas vol zit?

  • Ja

    Stemmen: 32 80,0%
  • Nee

    Stemmen: 8 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    40
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Het is al meerdere malen gevraagd en gezegd geloof ik, maar ik zag niet niet meer staan bij de suggesties dus bij deze nog maar een keer.
Bij allerlei handelingen krijgen we een waarschuwing dat de kas vol zit als we munten en hamertjes willen innen. Echter niet bij het oogsten van de werkplaatsen en huizen, waardoor je soms net tekort komt voor een quest.
En helemaal erg is dat er geen waarschuwing komt als je de burenhulp munten van je stadhuis oogst. Ik spaar deze munten meestal op voor iets heel duurs (stadsuitbreiding bijv.), maar het is mij al een paar keer overkomen dat ik deze munten per ongeluk oogstte omdat ik iets te dicht langs het stadhuis ging met mijn muis :oops::oops::oops::oops:
Laatste keer kostte mij dat zo'n 4000k aan munten want mijn kas zat natuurlijk vol :mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser1086

Guest
+1

Inderdaad het stadhuis is vaak heel erg spijtig als je dat binnenhaalt als je tegen de limiet aan zit !
 

DeletedUser1427

Guest
Misschien een idee om een soort van kluis in het spel te hebben bij de snelkoppelingen onderin :) Elke keer dat de stadhuis hulp krijgt wordt er geld in de kluis gestopt met bv de max capaciteit die je stadhuis kan dragen :) voorkomt ook het perongeluk innen ervan :).
 

DeletedUser286

Guest
Goed idee om iets van een kluis onderaan te creëren. Daarnaast zou een magazijn om tijdelijk enkele gebouwen op te slaan ook niet verkeerd zijn, als je eens flink moet puzzelen en je hebt geen expansieruimte meer.
+1
 

DeletedUser1063

Guest
Goed idee om iets van een kluis onderaan te creëren. Daarnaast zou een magazijn om tijdelijk enkele gebouwen op te slaan ook niet verkeerd zijn, als je eens flink moet puzzelen en je hebt geen expansieruimte meer.
+1
LOL. Het is nu net de bedoeling van dit spel dat je iedere keer dwars gezeten wordt door , overtollige gebouwen, verkeerde formaten en meer van dit soort heuglijke dingen. Dus een magazijn is echt , zelf voor het nieuwe jaar, te veel gevraagd van de HH ontwikkelaars.
 

DeletedUser234

Guest
polletje? of is dit verzoek al doorgegeven?

Het lijkt me niet de allermoeilijkste aanpassing...correct me if I'm wrong!
 
Bovenaan