• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Waarschijnlijk een Bugs

Tot mijn verbazing zie ik in eens dat ik van mijn marmer bijna niks meer over heb. Ik had ergens tussen 1.2 miljoen en 1,5 miljoen staan er staat nou nog 147 duizend kunnen jullie uitzoeken met wat er precies is gebeurd. Alvast bedankt.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Dit is dan wel weer een typische vraag voor de supportdienst, omdat het hier gaat om het verklaren van account-specifieke data :)

Je hebt 14x heksenpunten gekocht, waarbij de kosten variërend waren van 74141 tot 108879 marmer, waardoor je van 1410369 marmer naar 143573 marmer bent gegaan.
 
ik stop niets in die ketel ik werk enkel met de wekelijkse punten die we krijgen.
ik stop die punten altijd in het levelen van de vechteffectten.
als die ooit hoog geleveld staan dan pas ga ik kijken om wekelijks proberen die effectten te activeren maar dan zijn we alweer heel wat maanden verder.
zolang die effectten niet hoog geleveld zijn is die ketel de moeite niet waard.
en ik ga er niets van mezelf instoppen om dat te versnellen ik heb tijd haha.
 
Veel spelers hebben nog geen erg in het feit dat op veel plaatsen in de ketel het gevraagde aantal steeds hoger wordt...
Los van dat feit ben ik nergens nog iets tegengekomen waarin je voldoende informatie kan inwinnen of het ook de investering waard is.
De ketel blijft nog steeds een wekelijks enigma voor mij.
 
Sommigen zijn er lyrisch over maar die ketel kan mij niet bekoren.
Begin het langzaam aan een beetje te begrijpen maar voor dat die sterk genoeg is ben je volgens mij 2 jaar verder.
Heb het idee dat veel spelers ook maar wat doen zonder te weten wat ze doen.
Zelfs de uitleg op de wiki is half nederlands en de voorbeelden engels. Is ook even tussen neus en lip door er opgezet. Was zeker teveel werk.
Niet iedereen is de engelse taal machtig.
 
Dit is dan wel weer een typische vraag voor de supportdienst, omdat het hier gaat om het verklaren van account-specifieke data :)

Je hebt 14x heksenpunten gekocht, waarbij de kosten variërend waren van 74141 tot 108879 marmer, waardoor je van 1410369 marmer naar 143573 marmer bent gegaan.
Weet niet hoe jij daar bij komt dat ik 14x heksenpunten hebt gekocht want dat is niet waar verklaar je maar eens nader.
 
Bovenaan