• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vragen staat NIET vrij!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser1026

Guest
Ik kom nu een paar jaar hier op het Forum. Dit is het ENIGE forum waar ik wel eens kom omdat ik Elvenar speel.
Vandaag vroeg ik in het topic
Feedback valentijnsevenement
of er een NL versie was van de opdrachten van het (vandaag) gestarte Valentijnsevenement... schijnbaar is er ergens op het forum een versie beschikbaar maar omdat ik dat niet vinden kan, heb dat daar geplaatst... het leek mij de perfecte plaats voor een vraag over het valentijns evenement.... Maar toch kreeg ik van 3 verschillende spelers de wind van voren dat ik maar zelf moest gaan zoeken! Volgens mij zijn dat de zogenaamde 'gerespecteerde forumbezoekers' die er plezier uit putten om hun eerder opgedane frustraties... (mensen die niet zo goed de weg weten, zijn schijnbaar voor hun echt frustrerend) op mij bot te vieren... KLASSE hoor! Dit is een mentaliteit waar ik echt heel erg triest van word...

BTW: ik heb al mijn berichten er maar uitgehaald.... voor mij is dit gedrag van hun frustrerend!
 
Ik kom nu een paar jaar hier op het Forum. Dit is het ENIGE forum waar ik wel eens kom omdat ik Elvenar speel.
Vandaag vroeg ik in het topic
Feedback valentijnsevenement
of er een NL versie was van de opdrachten van het (vandaag) gestarte Valentijnsevenement... schijnbaar is er ergens op het forum een versie beschikbaar maar omdat ik dat niet vinden kan, heb dat daar geplaatst... het leek mij de perfecte plaats voor een vraag over het valentijns evenement.... Maar toch kreeg ik van 3 verschillende spelers de wind van voren dat ik maar zelf moest gaan zoeken! Volgens mij zijn dat de zogenaamde 'gerespecteerde forumbezoekers' die er plezier uit putten om hun eerder opgedane frustraties... (mensen die niet zo goed de weg weten, zijn schijnbaar voor hun echt frustrerend) op mij bot te vieren... KLASSE hoor! Dit is een mentaliteit waar ik echt heel erg triest van word...

BTW: ik heb al mijn berichten er maar uitgehaald.... voor mij is dit gedrag van hun frustrerend!

Ik vind dit heel erg vervelend voor jou, dit kan toch niet de bedoeling zijn van hulp bieden,:oops:

Heb je inmiddels de spoiler alwel? anders kun je hem vinden bij een bericht van Daoine op 27 Januari,
Groetjes en voor als nog veel speelplezier,
Carla,
 
Ik kom nu een paar jaar hier op het Forum. Dit is het ENIGE forum waar ik wel eens kom omdat ik Elvenar speel.
Vandaag vroeg ik in het topic
Feedback valentijnsevenement
of er een NL versie was van de opdrachten van het (vandaag) gestarte Valentijnsevenement... schijnbaar is er ergens op het forum een versie beschikbaar maar omdat ik dat niet vinden kan, heb dat daar geplaatst... het leek mij de perfecte plaats voor een vraag over het valentijns evenement.... Maar toch kreeg ik van 3 verschillende spelers de wind van voren dat ik maar zelf moest gaan zoeken! Volgens mij zijn dat de zogenaamde 'gerespecteerde forumbezoekers' die er plezier uit putten om hun eerder opgedane frustraties... (mensen die niet zo goed de weg weten, zijn schijnbaar voor hun echt frustrerend) op mij bot te vieren... KLASSE hoor! Dit is een mentaliteit waar ik echt heel erg triest van word...

BTW: ik heb al mijn berichten er maar uitgehaald.... voor mij is dit gedrag van hun frustrerend!
Als je rechtsbovenin in het zoekbalkje spoiler typt, kom je er ook, succes,;)
 
Valentijn evenement 2019 <> 33 opdrachten

Hoofdprijs = Huis met baby’s 4X3 = populatie + cultuur

01 verzamel munten

02 verzamel voorraad

03 maak drank 1X (WP 5min)

04 besteed 2 KP

05 verzamel of gebruik 3 spreuken

06 maak 5X eenvoudig gereedschap (WP 15min)

07 Geef 3X burenhulp

08 Voltooi 3 ontmoetingen OF 15 toernooi ontmoetingen

09 Verzamel 7 relikwieën

10 Verzamel munten EN koop 7 KP

11 maak 7X brood (WP 1 uur)

12 Verzamel 3 spreuken

13 Gebruik 2 combinatieversnellers (Academie)

14 maak 9X geavanceerd gereedschap (WP 3 uur)

15 verzamel voorraad

16 verzamel Marmer + Staal + Hout

17 maak 9X mand met boodschappen (WP 9 uur)

18 voltooi 6 ontmoetingen OF 30 toernooi ontmoetingen

19 verzamel 12 Relikwieën

20 Train eenheden OF ontwikkel een technologie

21 verzamel 300 toverspreukfragmenten (Academie)

22 maak 9X gereedschapkisten (WP 1 dag)

23 verzamel OF gebruik 3 spreuken (Academie)

24 verzamel 900 toverspreukfragmenten (Academie)

25 voltooi 9 ontmoetingen OF 45 toernooi ontmoetingen

26 maak TI bonus goederen van 3 uur 8 X

27 maak marmer + staal + hout van 3 uur 1 X

28 maak T1 bonus goederen van 9 uur 8 X

29 voltooi 12 ontmoetingen OF 60 toernooi ontmoetingen

30 Verken 1 provincie OF upgrade 1 gebouw lvl 16

31 maak T1 bonus goederen van 1 dag 8 X

32 maak marmer + staal + hout van 9 uur 2 X

33 onderzoek 1 technologie OF upgrade een gebouw lvl 16

Alsjeblieft Mupsie, veel speelplezier, en laat je plezier niet bederven! ;)
 

DeletedUser

Guest
... die er plezier uit putten om hun eerder opgedane frustraties...
Vooruit dan, nog eentje :D

upload_2019-2-7_17-56-2.png


:rolleyes:
 

DeletedUser234

Guest
Maar toch kreeg ik van 3 verschillende spelers de wind van voren dat ik maar zelf moest gaan zoeken!

Vergeet de vraag die ik je zojuist stelde in het andere topic of het over mij ging, blijkbaar is er meer geknipt en verwijderd uit dat topic. Dat ging duidelijk niet over mij, want "de wind van voren" heb ik je niet gegeven, ik stelde je slechts een vraag.
 
Er staat in het topic nieuws van beta altijd veel info. Die houd ik altijd in de gaten. Flauw om een vraag met een wedervraag te beantwoorden inderdaad.
 
Hoi Billy, misschien was mijn opmerking wat voorbarig want ik kan niet zien wat er aan vooraf ging omdat dat is verwijderd. Ik vind jou op het forum meestal wel heel positief maar sommige mensen reageren gewoon heel kortaf en onaardig. Een forum is bedoeld om gedachten en ideeën uit te wisselen en elkaar verder te helpen. De Nederlandse opdrachten staan ook op een plaats waar niet iedereen kijkt.
Nogmaals mijn opmerking was niet specifiek op jou en je wedervraag gericht. :)
 

DeletedUser3722

Guest
Hoi ik heb alles afgezocht maar kan dat beta forum hier niet vinden :oops:
Is het op deze forum site of is er een andere site voor?

alvast bedankt, Moon.

Er is een tread voor/over het beta forum in discussies zoals Stan als aangaf.
Daar worden de nieuwtjes van het beta forum geplaatst.
Het forum zelf is op een andere site en is gelijk aan deze, alleen dan gericht voor beta spelers.
https://beta.forum.elvenar.com/index.php
 

DeletedUser1026

Guest
Oké, want mijn wedervraag was alles behalve flauw bedoeld.
Ik weet wel dat de vraag rechtstreeks op mijn vraag kwam voor hulp om de opdrachten te vinden, dus het was zeker een vraag met een vraag beantwoorden waar duidelijk uit bleek dat je vond dat mensen eerst maar eens zelf moesten zoeken ipv anderen (jij in dit geval, want je voelde je toch genoodzaakt om deze sneer ... oeps vraag te stellen) lastig te vallen. Terwijl het met dezelfde moeite een tip waar het te vinden was had kunnen zijn! Dus klopt, het was waarschijnlijk niet flauw bedoeld, maar je wilde me even 'opvoeden' hoe ik het maar zelf moest uitzoeken. Ik weet niet hoe je anders jouw reactie: "Heb je al gezocht?" moet zien op mijn vraag: "Is er al een NL Opdrachtenlijstje?" (mijn vraag is nog in Lord Soth's bericht geciteerd). Trouwens ik vraag het in het Topic: "Feedback Valentijnsevenement" leek mij DE aangewezen plek hiervoor! Ik heb de lijst via mail alsnog gekregen van iemand die wel de ruimte had om iemand te helpen. Mijn dank daarvoor. Maar ik weet het op het forum nog steeds niet te vinden. Hier heerst schijnbaar een andere logica wat indeling betreft.
Ik moet zeggen dat ik wel spijt heb dat ik mijn posts in mijn verbolgenheid heb weggehaald, want Billy77 was ook niet echt degene was waar ik zo teleurgesteld over was... Ik denk wel dat jouw bericht de andere twee getriggerd heeft om hun reactie te plaatsen. Jou ken ik nog niet zo, maar die anderen had ik hoger ingeschat, zo zie je hoe je je kunt vergissen.
Ik wilde dit toch nog even kwijt hierover, ik vind het echt jammer hoe mensen vaak al oordelen zonder te weten hoe het eigenlijk zit. Laten we het verder maar gewoon vergeten.
 

DeletedUser234

Guest
waar duidelijk uit bleek dat je vond dat mensen eerst maar eens zelf moesten zoeken ipv anderen

Knap dat jij weet wat anderen vinden, onee je dénkt dat te weten. Je weet het niet, want het klopt niet wat je denkt.

Hoezo met dezelfde moeite????
Dan ga je ervan uit dat ik kant en klaar het antwoord wist, maar ik moest zelf toch ook zoeken. Ik wilde je helpen, maar met het stellen van een vraag, doe ik dus al te weinig moeite voor jou????????????????? Ik moest toch eerst weten of jij al gezocht had en zo ja, waar en waarop, anders verwacht je van mij dat ik dubbel ga zoeken op plekken waar jij al gezocht hebt. Leek mij niet handig.

Het is inderdaad met de zoekfunctie niet makkelijk zoeken, dat komt vaak doordat de tags niet ingevuld worden, denk ik. Want als je tags invult met allerlei synoniemen van je titel, dan is een post veel makkelijker te vinden, welke zoekterm men ook gebruikt. Zo werkt het tenminste op de meeste fora.

ik vind het echt jammer hoe mensen vaak al oordelen zonder te weten hoe het eigenlijk zit.

Gevalletje pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.......

De enige keer dat ik mensen niet zomaar heb willen helpen, was met het forum evenement. En zelfs mensen die hebben laten zien eerst wel zelf moeite te hebben gedaan (wat ik voor dat event wél een voorwaarde vond) heb ik alsnog geholpen met een hint. Verder help ik mensen altijd wanneer ik kan!!!!!!!

Laten we het verder maar gewoon vergeten.

Dat is makkelijk gezegd nadat je eerst verwijten maakt naar mij, dus ik vond dat ik ook nog wel recht had op mijn zegje. Nu jij en ik beiden ons zegje hebben gedaan, kunnen we het wellicht 'vergeten'.
 

Deleted User - 370874

Guest
Helaas begint deze discussie gevoerd te worden in een niet positieve vorm.
Om te voorkomen dat de gemoederen te heet oplopen gooi ik er bij deze dan ook een slotje op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan