• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

vraagje van een van mijn leden

een optie om van hamers centen te kopen en van centen hamers te kopen zou ik ook niet weigerachtig tegenover staan. Tis toch zelden dat je capaciteit van beide vol is.
 

DeletedUser1143

Guest
je werkt een opdracht af waarmee je bv 12.500 voorraden ontvangt maar waardoor je aan je maximum opslag bent. dan kan je idd via de groothandelaar goederen aanschaffen die duurder zijn dan de beloning die je net hebt ontvangen. waar is het nut nog om de opdracht dan uit te voeren, op deze manier kost het je meer dan dat het opbrengt.

Ik denk echt dat niemand hier dit goed gelezen of begrepen heeft als ik zo de antwoorden terug lees.
Vind het op zich wel een terechte opmerking.

Als je het leuk vind om te questen dan is het ook leuk om daar wat tegenover te hebben Een beloning van bijvoorbeeld 12.500 voorraden is best lekker dus doe je die quest graag. Maar als dat inhoud , omdat je een teveel aan voorraden hebt , dat je dan eerst naar groothandel gaat om wat hamers in te leveren zodat je daarna de quest kan voltooien dan is de quest wel errug duur. ( alles wat je voor de quest moet doen en dan de kosten van handelaar) dan weegt de beloning niet op tegen wat je uitgeeft.

Zoals het nu is zou ik zeggen , niet questen dus als je op zoveel voorraden zit , maar dit bewaren voor als je in de lage aantallen zit , en geloof me , dat gebeurt vaker dan je wilt :(

en dan nog +1 voor het kopen van Kp met voorraden :)
 
Bovenaan