• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handelaar Voorraden, mana en zaden kopen met munten

Het is nu mogelijk om nu in je kazerne, oefenterrein en huurlingenkamp je troepen tegelijk te trainen.
Als je dit doet kost dat ongelooflijk veel hamertjes.
Dit kan je echter voorkomen door spreuken of instants in te zetten. Als je dat maar lang genoeg vol houd raken ze vanzelf een keer op.
Bijna elke speler heeft wel te maken dat ze met een muntenoverschot zitten. Nu kopen de meesten daar goederen van maar zou ook fijn zijn als je daarmee nu hamertjes mee kan kopen zodat je door kan blijven gaan met trainen van troepen in alle 3 tegelijk of mana/zaden om een onderzoek te kunnen afronden.
Je kan bij de groothandelaar een extra blad toevoegen waarmee je met munten dan voorraden, mana en zaden kan kopen en je zou zelfs bijv. evt. orks kunnen toevoegen.
Inno kan zelf bepalen wat daar dan de prijs voor moeten zijn en of dat oplopend is net zoals bij goederen.
 
Uitgaand van het feit dat Inno alle producties in het spel altijd 'in verhouding' wil brengen, zou het logischer zijn als de opbrengst van werkplaatsen verdrievoudigd werd… :) :cool:
 
Volgens mij is dat een tijdelijk probleem. Je hebt nu ineens veel meer produktie-capaciteit, dus je kunt nu alle troepen "op level" brengen.
Straks heb je dat, en doe je opnieuw alleen de troepen die je verloren hebt in gevechten.
 

Deleted User - 124539

Guest
Dat doe ik nou echt helemaal nooit. Koop altijd KP als de muntenopslag vol zit. Ik ga eens uitvogelen hoeveel WP ik terug moet plaatsen om alle 3 tegelijk units te laten produceren.
De kosten van kp resetten niet. Dus na een tijdje zijn de kosten van kp zo hoog dat je het niet meer aankunt. Afhankelijk van hoe vaak je met een muntenoverschot zit, kan dat tijdje lang of kort zijn.
En ook de eventopdrachten worden dan op den duur onmogelijk door de hoge kosten. Goederen kopen is dus slimmer, naar mijn mening.
 
Tactiek. hervorm je stad of verander je tactiek.

Afkopen; alleen met dia's. anders gaat het systeem naar de knoppen.
 
meer is niet altijd beter, in dit geval werkt het gewoon niet. je kunt wel 'voor' zijn, maar bv belasting afschaffen omdat je dan minder hoeft uit te geven; dat is ook onzin.
mana/zaden/orks zijn nu zo in het spel gezet dat het afhankelijk is van van alles en nog wat. zomaar afkopen met dingen die je ook nog met boosters enorm kunt verhogen, is slecht voor het spel.
 
De kosten van kp resetten niet. Dus na een tijdje zijn de kosten van kp zo hoog dat je het niet meer aankunt. Afhankelijk van hoe vaak je met een muntenoverschot zit, kan dat tijdje lang of kort zijn.
En ook de eventopdrachten worden dan op den duur onmogelijk door de hoge kosten. Goederen kopen is dus slimmer, naar mijn mening.

Ik dump munten in KP's als ze vol zijn. Ik zit nu bij de 2500K per KP. Geen idee of dat veel of weinig is, maar maakt me ook niet uit. KP kopen met goederen heb ik al jaren laag gehouden voor de opdrachten in events. Die zijn echt zo easy. lol.
De KP met munten gaan in wonderen. Waarom zou ik in Godsnaam munten in goederen omzetten als ik daar sowieso al 3-5 miljoen van heb liggen???? En al jaren geen idee heb waar die heen zouden kunnen, al heeft H16 een klein deukje geslagen, maar niet echt.

dat is voor de zotte. Inno spekken.

Iemand zal de kas van Inno moeten spekken, want de makers willen ook graag de huur betalen en brood op de plank, dus heel fijn als anderen daarvoor zorgen. Dat vind ik niet zot :cool:
 
dan wordt jou sneer naar mij toe ook nog eens leuk gevonden door een aantal mensen.
dankjewel.:(

Ayaina, ik zag dit helemaal niet als een sneer naar jou. Ik ben zelf niet in de positie om geld uit te geven aan Elvenar. Dus ik ben, net als Buizerd, blij dat er mensen zijn die dat wel kunnen en doen.
Dus mijn "like" was zeker niet onaardig bedoeld. In tegendeel zelfs.
 
ik persoonlijk vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening. Plus laten we aardig zijn tegen elkaar.
Je kunt dingen ook persoonlijk opvatten terwijl ze dat niet zijn… ik las het ook als een algemene opmerking over het verdienmodel van Inno en dat we blij zijn met mensen die de kas spekken.. en wat wasmachines betreft, ik had inmiddels mijn hele keuken kunnen vervangen! :cool:
 
bedankt voor jullie verhelderende uitleg, me happy
knuffel01.jpg
 
dan wordt jou sneer naar mij toe ook nog eens leuk gevonden door een aantal mensen.
dankjewel.:(

Sorry, dat dit zo overkwam, maar ik heb het inderdaad helemaal niet als een sneer bedoeld. Ik ben oprecht blij met de mensen die dit spel mogelijk maken. Ik koop eigenlijk vooral geen dia's omdat ik niet weet wat ik er mee zou moeten. Niet uit principe of zo. Als ik naar de film ga, koop ik ook een kaartje. Dat vind ik net zoiets.
 
Dank je :)
Ik heb in het begin wel af en toe diamanten gekocht vooral voor 5 bouwers, academie lvl 5 en wat uitbreidingen. Inderdaad in het kader van in de bios koop ik ook een kaartje en waarom zou ik hier dan niet wat bijdragen als ik hier veel meer uren spelplezier aan beleef. Maar na een tijdje had ik ze niet meer nodig. Met wat er nu valt uit een hoofdstuk of de toren, koop ik af en toe een uitbreiding. Die zijn ook niet direct nodig, want ik heb al gemerkt dat het spel bij BSA 280 werkplaatsjes wel heel erg traag wordt. Waarschijnlijk wordt het meer tijd voor een snellere PC, lol. Ik hoop dat jij ondertussen gewoon nog je was kunt doen <3
 
Je kan ook OW eindeloze uitgraving plaatsen, die geeft ook hamers en een relikwie als je een provincie voltooid. dus zeker handig als je nog piep bent.
;)
 
Bovenaan