• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

voorgrond zoals huizen vager/ lichter

Moeten de huizen lichter/doorzichtiger worden als je er een weg achter wilt plaatsen?

  • Ja, het is momenteel lastig te zien.

    Stemmen: 26 86,7%
  • Nee, ik vind het niet nodig.

    Stemmen: 4 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Enquête gesloten .

DeletedUser2080

Guest
Het zou mij heel fijn lijken als het mogelijk zou zijn om door gebouwen heen te kunnen kijken. als je ergens op n knop klikt, vervagen de gebouwen en zie je je wegen net.

Als ik het me goed herinner was dit (toen ik dat ooit speelde) in Empire mogelijk.
Zeker in dit spel zou het handig zijn, zoveel verschillende wegen mogelijk en nodig op termijn..sommige dingen zijn heel hoog, en je ziet dan amper wat er achter ligt. nu moet je het dan steeds oppakken.
Dat zou met het doorschijnend maken van de objecten niet meer hoeven.

grtz Stellina
 
Ik heb begrepen dat ze dat gedeeltelijk gedaan hebben, maar je moet al heel goed kijken ;) Ik til meestal ook gebouwen op wanneer mogelijk, het is inderdaad verre van optimaal zoals het nu is.
 
ik til ook steeds mijn gebouwen of verplaats ze dikwijls om een beter zicht te hebben wat er achter ligt van weg , zo heb ik zelfs nog vrije ruimte gevonden en wist het niet omdat ik het niet zag
van mij mag het zeker met een big :)
 

DeletedUser234

Guest
Ik heb nee gestemd. Niet dat ik het erg vind als het er wel zou komen en het zelfs misschien zelfs wel handig vind, maar ik vind dit niet een prio. Ik heb liever dat men tijd besteedt aan (voor mij) belangrijkere dingen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ja gestemd. Ik heb gisteren zeker een kwartier zitten prutsen om een eenhoorn tussen 2 gebouwen te krijgen. Daar was nog een mooi plekje voor, maar ik had geen ruimte om de grote gebouwen te verplaatsen
 

DeletedUser472

Guest
zal ik dan ook wel iets zeggen want er zijn nog 6 mensen nodig anders hebben we niet genoeg aan 80 procent
 

DeletedUser2080

Guest
zal m in t BS op de chat zetten. als ze daar een link in accepteren... typte laatst SPINAZIE. wat denk je? werd gecencureerd :-0 ****
 
@Stellina : dat wordt gecensureerd omdat er "nazi" inzit (eigenlijk niet, maar computers kunnen dat onderscheid nog niet aan). Nochtans weten degenen die censureren ook dat als je iets verbiedt, het taboe maakt, als er moet over gezwegen worden, dat het dan aantrekkelijk wordt voor sommige zoekende jongeren, en dat het op die manier ook opnieuw kan gebeuren want over lessen uit het verleden kan je het op deze manier ook niet hebben.
 

DeletedUser472

Guest
@Stellina , Linken werken helaas niet...

je kan wel iets kopieeren via chat of mail

klik op het deel dat je wilt kopieren (met je linkermuisknop)
dan klik je met je rechtermuis nogmaals op de tekst
dan klik je op instellingen die dan sluiten
en dan is de tekst gekopieerd dan ctrl c om te kopiëren
dan ctrl v om te plakken
 

DeletedUser2080

Guest
@Stellina : dat wordt gecensureerd omdat er "nazi" inzit (eigenlijk niet, maar computers kunnen dat onderscheid nog niet aan). Nochtans weten degenen die censureren ook dat als je iets verbiedt, het taboe maakt, als er moet over gezwegen worden, dat het dan aantrekkelijk wordt voor sommige zoekende jongeren, en dat het op die manier ook opnieuw kan gebeuren want over lessen uit het verleden kan je het op deze manier ook niet hebben.

jee. dat had ik nooit kunnen bedenken... echt geen seconde bij stil gestaan...of en thx voor de sgrijftip. ik zie m nu ;-)
 
Bovenaan