• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verwijderen van topics die niks met Elvenar te maken hebben

DeletedUser234

Guest
Als ik op een forum van Elvenar kom, verwacht ik topics over Elvenar, als ik op een spelletjesforum komt verwacht ik topics over en met spelletjes en als ik op een dierenforum kom verwacht ik topics over dieren.

Waarom worden hier op dit Elvenar forum, topics toegestaan, die helemaal niks met Elvenar te maken hebben?
Het zijn echt onzin-topics, prima als mensen die leuk vinden, maar ga dan naar een onzin forum waar je zulke topics genoeg kan vinden.

Off-topic topics passen gewoon niet op een on-topic forum.

Mijn voorstel: per direct verwijderen!!!!
 
Er zijn hier ook "off topics" zonder enige inhoud, die verspillen alleen maar plaats. Op z'n minst die horen hier niet.
 
Ze komen bij "nieuwe berichten" zodat je relevante topics over wat er in het spel gebeurt mist.
 

DeletedUser1427

Guest
In principe is de hangplek inderdaad bedoeld voor (off topics), dit hoeft dus niet specifiek met Elvenar te maken hebben.

Als ik op een forum van Elvenar kom, verwacht ik topics over Elvenar, als ik op een spelletjesforum komt verwacht ik topics over en met spelletjes en als ik op een dierenforum kom verwacht ik topics over dieren.

Waarom worden hier op dit Elvenar forum, topics toegestaan, die helemaal niks met Elvenar te maken hebben?
Het zijn echt onzin-topics, prima als mensen die leuk vinden, maar ga dan naar een onzin forum waar je zulke topics genoeg kan vinden.

Off-topic topics passen gewoon niet op een on-topic forum.

Mijn voorstel: per direct verwijderen!!!!

Ik begrijp je punt maar sluit me niet aan bij je mening. Dit is een extra voor op het forum, de topics die daarop komen mogen dus afwijken van Elvenar gerelateerde onderwerpen. Er zijn meer fora met hangplekken, kroegjes, pleintjes etc waar in het algemeen onderwerpen afwijken van waar het forum over gaat. Dit is bedoeld ook om meer leven in het forum te geven maar niet de overhand te laten hebben met waar het forum inhoudelijk over gaat, dit kan ook als ijsbreker zijn voor forumgebruikers die minder actief zijn die bijvoorbeeld nog niet heel goed hun wegen kennen op het forum of nog terug houdend zijn in reacties geven.

Ze komen bij "nieuwe berichten" zodat je relevante topics over wat er in het spel gebeurt mist.

Dit is natuurlijk vervelend maar ongelezen nieuwe berichten kun je natuurlijk ook terugvinden door op het 'nieuwe posts' stukje te klikken :) ik kan wellicht vragen of het mogelijk is de nieuwe posts iets langer zichtbaar te maken door bijvoorbeeld in plaats van 5 recentelijke nieuwe posts naar 8 te zetten zodat er meer staat (ik kan het altijd proberen natuurlijk).
 

DeletedUser

Guest
Ze komen bij "nieuwe berichten" zodat je relevante topics over wat er in het spel gebeurt mist.

Dat valt wel mee hoor, als je in het menu bovenin "Nieuwe Posts" aanklikt, heb je alles keurig op een rijtje. Kun je de onzin dingen overslaan (als je dat wilt ;)) en als alles doorgenomen hebt, klikken op "Markeer Forums gelezen", dan is je lijst weer schoon.

Anderzijds zou het wel leuk zijn als de "off-topic" posts weer eens wat anders te bieden hadden als dat +1/-1 gedoe. Dat ben ik ondertussen wel een beetje beu
 

DeletedUser7

Guest
Heel ironisch heb ik dit topic toch maar even naar de hangplek verplaatst, aangezien ik het niet echt in een van de andere topics vind passen.
Ben het trouwens oneens met het idee dat off-topic hier niet zou horen. Beetje babbelen en "connecten" met je mede spelers moet toch ook kunnen. Moet wel zeggen dat ik, net zoals Didi, ondertussen wel een beetje genoeg heb van alle tel-topics (ga het lekker hebben over je favoriete muziek ofzo :p).
 
Bovenaan