• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verwelkom een moderator.

DeletedUser3113

Guest
Ook ik wil mijn nieuwe collega's welkom heten. Fijn dat er versterking komt.
Ik wens jullie dan ook heel veel succes en we gaan voor een goede samenwerking.

Groet,
Duvessa
 

DeletedUser3849

Guest
Duvessa is geen nieuwe moderator ze is er al een tijdje :)
 

DeletedUser3873

Guest
Hallo!

We zitten inmiddels met z'n allen midden in het winter evenement van Elvenar en enkele van jullie zijn mij bij vragen over het evenement en overige zaken dan ook tegen gekomen op de support. Tijd om mijzelf dan ook eens netjes voor te stellen!

Officieel ben ik op 29 oktober 2018 begonnen als gamemoderator bij Elvenar, ik had reeds enkele jaren ervaring als gamemoderator bij Grepolis (een spel van InnoGames waarbij spelers elkaars steden proberen te veroveren). Maar had enorm veel zin om vanuit de Griekse oudheid van Grepolis naar de magische wereld van Elvenar te duiken!

Wat mij meteen opviel was de vriendelijkheid van jullie allen, omdat Grepolis een erg competitief spel is haar spelers ook erg competitief tegen over elkaar zijn. Toen ik hier dus op het forum een topic las over hoe je jezelf het beste kon voorbereiden op toekomstige evenementen kon ik mijn ogen niet geloven, dit was op Grepolis namelijk erg waardevolle informatie en zou nooit gedeeld worden!

In plaats van dat ik hier nu ga opnoemen wat mijn hobby's zijn en wat mijn favoriete Elvenade is leg ik dat graag bij jullie, wat willen jullie over mij weten?

Jullie mogen alles vragen in het door mij aangemaakte topic en daarin zal ik dan ook proberen al jullie vragen te beantwoorden!

Druk hier om naar het topic te gaan!

PS: Omdat we al over het midden van de decembermaand heen zijn wens ik jullie allen graag een feestelijke decembermaand toe en een fijne jaarwisseling!
 

DeletedUser3890

Guest
Ik wil je hartelijk welkom heten hier. Daarnaast wens ik jou ook hele fijne feestdagen en een goed uiteinde.
 
Bovenaan