• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verwelkom een moderator.

DeletedUser3873

Guest
Goedemorgen Gimli,

Ik weet niet wat het is maar lag echt dubbel van je super flauwe grap, ‘t zal wel door de vroege ochtend komen.
 

DeletedUser3012

Guest
Welkom @Gimli
En trouwens, nu ik er toch aan denk. Volgens mij zit er een fout in de wiki. Bij de edelsteenfabriek van de mensen staat vanaf niveau 21 de elven-edelsteenfabriek, niet die van de mensen. Ik denk dat dit niet helemaal correct is....:( Nu weet ik dus niet hoe de menselijke eruit ziet...
 

DeletedUser3874

Guest
Welkom @Gimli
En trouwens, nu ik er toch aan denk. Volgens mij zit er een fout in de wiki. Bij de edelsteenfabriek van de mensen staat vanaf niveau 21 de elven-edelsteenfabriek, niet die van de mensen. Ik denk dat dit niet helemaal correct is....:( Nu weet ik dus niet hoe de menselijke eruit ziet...
Alle Tier 3 fabrieken level 20+ hebben dezelfde layout en ook dezelfde graphics bij mensen als bij elfen. Dus er is geen verschil te zien.
 

DeletedUser2114

Guest
Alle Tier 3 fabrieken level 20+ hebben dezelfde layout en ook dezelfde graphics bij mensen als bij elfen. Dus er is geen verschil te zien.
Volgens mij niet. Vanaf level 24 zijn alle T3 pas hetzelfde. Mensen edelsteen level 23 en elfen edelsteen level 23 zien er wel degelijk anders uit, al zijn de verschillen klein.
 

DeletedUser

Guest
@Gimli Welkom als wiki-moderator en veel succes.
En nog bedankt voor je leuke introductie, ff lachen is altijd goed voor de mensjes en elfjes hier :D
 

DeletedUser3874

Guest
Volgens mij niet. Vanaf level 24 zijn alle T3 pas hetzelfde. Mensen edelsteen level 23 en elfen edelsteen level 23 zien er wel degelijk anders uit, al zijn de verschillen klein.
Heb dit laten navragen en je hebt helemaal gelijk. Toverstof en elixir zijn hetzelfde bij beide rassen maar edelsteen nog niet.
Zo leveren me de juiste images straks aan, en dan pas ik het aan.

Bedankt voor de melding!

UPDATE: alles staat terug goed nu, blijkbaar waren op alle wikis de link naar de mensenfabrieken veranderd naar die van elfenfabrieken wanneer de Constructen levels zijn toegevoegd.
Heb nu de linken terug gecorrigeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4392

Guest
sorry denk dat ik hier niet goed zit maar dit is de enige plek waar ik iets kan doen
heb geprobeerd om me te registreren omdat ik een vraag heb maar al wat ik probeer wat voor wachtwoord ik ook invoer is niet goed
dan krijg ik weer de melding account bestaat al
mijn vraag is waarom mijn troepen omvang niet omhoog gaat . hoeveel ik er ook maak hij blijft op 576 staan
ik hoop dat iemand mij kan helpen
gr teun
 

DeletedUser

Guest
sorry denk dat ik hier niet goed zit maar dit is de enige plek waar ik iets kan doen
heb geprobeerd om me te registreren omdat ik een vraag heb maar al wat ik probeer wat voor wachtwoord ik ook invoer is niet goed
dan krijg ik weer de melding account bestaat al
mijn vraag is waarom mijn troepen omvang niet omhoog gaat . hoeveel ik er ook maak hij blijft op 576 staan
ik hoop dat iemand mij kan helpen
gr teun
Beste Teun,

Er zijn er meer die problemen hebben met registreren, maar zo heb je ook je vraag kunnen stellen. Hopelijk kunnen ze je helpen, ;)
 

DeletedUser2239

Guest
mijn vraag is waarom mijn troepen omvang niet omhoog gaat . hoeveel ik er ook maak hij blijft op 576 staan
ik hoop dat iemand mij kan helpen
gr teun

Je kunt je troepen omvang alleen vergroten door de "upgrade troepenomvang" onderzoeken te doen
 
Bovenaan