• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Niet reproduceerbaar Vertraging en hapering in handelingen

DeletedUser

Guest
Spelversie: v1.14.5-(cb8e0bc) (2016-09-15 7:58)
Spelwereld: Arendyll
Browser + versie: MS Edge 25.10586.0.0 / IE 11.0.35
Flash Speler versie: 23.0.0.162
Besturingssysteem: Windows 10 Enterprise 64 bits (UK version)
Schermresolutie: 2048 x 1152
Spelersnaam: Didi1
Mensen of Elfen: Elfen

Sinds de update heb ik last van veel vertragingen en haperingen in het spel. Bij elke handeling die ik wil verrichten lijkt het spel er over na te moeten denken of het wel uitgevoerd gaat worden. Dit gebeurt bij:
- Geven van burenhulp (duurt even voordat de beloning komt, en dan gaat het nogal schokkerig)
- Oogsten van fabrieken en werkplaatsen, er zit een flinke vertraging voordat de fabriek/werkplaats wordt vrijgegeven om een nieuwe productieopdracht te kunnen geven
- Doorklikken van herhaalbare quests. Daar zit een fikse vertraging voordat de volgende quest verschijnt, soms verdwijnen de herhaalbare quests helemaal en moet je refreshen voordat je weer verder kunt
- Laden van buursteden, vooral grotere steden duurt het 2-3 seconden voordat ze geladen zijn, en regelmatig blijft het spel hier op hangen
EN VOORAL:
- vertragingen in gevechten. Het duurt soms 2-3 seconden voordat de troep die je aanklikt ook daadwerkelijk gaat lopen en nog langer voordat de aanval plaatsvindt. Dit maakt het vechten bijna ondoenlijk.

Ik had in de aankondiging voor versie 14, iets gelezen over "aanzienlijke" performanceverbetering, maar bij mij is het een "aanzienlijke" performanceverslechtering
 

DeletedUser1105

Guest
+1 maar dat heb ik altijd al gehad, dus dat lijkt voor mij een normale zaak, blijkbaar niet...
 
Was gisteren bij mij ook tijdens gevechten en bij typen in chat erg opvallende vertragingen.

Chat vier keer trager, gevechten blijven zelfs bijna hangen, en pixels zijn zichtbaar :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Bij mij begint het nu echt onspeelbaar te worden, de vertragingen zijn ondertussen zodanig lang dat ik uiteindelijk een stream fout krijg en weer opnieuw mag beginnen met het gevecht. Hetzelfde gevecht nu 3x opnieuw op moeten starten. Dit is echt niet leuk meer :mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
En weer een stream fout tijdens gevechten. Het zou nu onderhand prettig zijn als mods gaan reageren!

Performance1.gif
 

DeletedUser1135

Guest
Hoi Didi, heb je al eens geprobeerd om de cache van je browser op te schonen? Bij mij helpt dat meestal om dit probleem te verhelpen.
 

DeletedUser

Guest
Hoi Didi, heb je al eens geprobeerd om de cache van je browser op te schonen? Bij mij helpt dat meestal om dit probleem te verhelpen.

Hoi GPBeard, dankjewel voor je suggestie, maar ik speel al ruim een jaar Elvenar, dus alle trucjes van browser history verwijderen, flash cache legen via control panel (dus niet rechts klikken in spel), etc etc, zijn bij vaste prik. Mijn computer is altijd volledig up te date, dus ook flash, browsers, en de update diarree van Windows. Ik ben ook niet de enige die hier last van heeft.
 

DeletedUser1105

Guest
Had daarstraks ook haperingen. geen volledige streamfout, maar het hapert wel enorm...
 
lijkt er ook op hoe groter hoe slechter ,nu ook zelfs (ork perktijd) niet meer leuk om te motiveren.
Trek vergelijking met slenteren ,echte dooddoener!
Wij hebben nu verschillende flinke accounts elders geparkeerd of vrijstelling van motiveren gegeven om erger te voorkomen.
Met erger bedoel ik dan om stoppen te voorkomen.
En ja....wij weten ook precies hoe wij de zaakjes op orde moeten houden. ligt echt aan het spel.
Hoop dat hier snel actie op ondernomen kan worden,want moet toch niet zo zijn dat je accounts moet gaan afstoten omdat ze niet meer in de bs kunnen mee draaien?
 
Wil hier ook nog even aan toevoegen....
Het motiveren in de bs is al super stroef,laat staan het motiveren van buren.
Zie het nu ook echt niet zitten om straks op ..ja te drukken voor een verhuizing.. nee nee geef mij dan maar die goudmijntjes.
Beter de helft aan munten dan niets. want die gaan wel soepel.
Ik vind het verhuizen pas nuttig als het andere probleem eerst is opgelost.
 

DeletedUser1635

Guest
Spel laad enorm traag, chat hapert, zit steeds tegen of aan een session time-out... In Edge en Chrome, en heb eigenlijk nooit problemen met beidde
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1105

Guest
lijkt er ook op hoe groter hoe slechter ,nu ook zelfs (ork perktijd) niet meer leuk om te motiveren.
Trek vergelijking met slenteren ,echte dooddoener!
Wij hebben nu verschillende flinke accounts elders geparkeerd of vrijstelling van motiveren gegeven om erger te voorkomen.
Met erger bedoel ik dan om stoppen te voorkomen.
En ja....wij weten ook precies hoe wij de zaakjes op orde moeten houden. ligt echt aan het spel.
Hoop dat hier snel actie op ondernomen kan worden,want moet toch niet zo zijn dat je accounts moet gaan afstoten omdat ze niet meer in de bs kunnen mee draaien?

Hopelijk, nadat u gereageerd hebt gaat er een reactie komen van de mods... het blijft wel erg stil als de modale 1089 ranked speler een melding maakt...

Bedankt iig om je mee te mengen in de debatten!
 
Hopelijk, nadat u gereageerd hebt gaat er een reactie komen van de mods... het blijft wel erg stil als de modale 1089 ranked speler een melding maakt...

Bedankt iig om je mee te mengen in de debatten!
Ranking zou hierin geen enkele rol mogen spelen ,ga er nog steeds vanuit dat de mods het daar wel mee eens zullen zijn.
Dit topic is om serieus te nemen.
Als je meer dan 500.000 score uit je bs moet zetten om deze reden is dat toch wel erg heftig om een speler te kunnen behouden.
Wil de regel kunnen blijven hanteren van een min 4 x per week motiveren van alle spelers in de bs.
Maar Snap heel goed de frustratie die dit nu met zich mee brengt en het speelplezier omlaag haalt.
Dus vandaar deze drastische maatregelen.
Dit vraag echt dringend om aandacht aan te besteden.
Want de gevolgen zijn al van serieuze aard.
 

DeletedUser1086

Guest
Waarom blijft iedereen bij Inno hier zo stil over??????? al was het maar laten weten dat ze er mee bezig zijn, maar neen hoor.. alleen daarom al was ik kandidaat om mod te worden, met als grootste motivatie om beter en sneller te communiceren, maar helaas.. door enkele kritische vragen en opmerkingen in het verleden werd ik geweigerd... en intussen gebeurt er .... niets.
 
Ik doe nog steeds burenhulp alle 250-300 ofzo klik klik klik, enorm saai maar de grote van de stad doet er helemaal niets toe.
Wel zijn er hier en daar lagspikes maar die hebben op elke stad hetzelfde effect.

Wel zijn bij grote steden de laadtijden iets langer(dat is logish er is meer data) maar nou niet echt om u tegen te zeggen.

Blijft dat burenhulp godsgruwelijk traag en saai is, maar het verhaal van monique kan ik me absoluut niet in vinden, nog heb ik klachten erover gehoord in mijn eigen broederschap.
 

DeletedUser

Guest
Ik herken mij wel in het verhaal van Monique hoor, zeker bij burenhulp op de wereldkaart willen grote steden bij mij erg slecht laden en sommige helemaal niet. Zeker als ze wat verder van mij weg zitten. Maar ja mijn wereldkaart wordt ook al maanden niet goed weergegeven. Ik blijf aan de buitenzijden lege gebieden krijgen, waar dan ergens een verkende provincie tussen staat
 

DeletedUser

Guest
En nu weer dit:
Lag1.gif


Het ogenblik geduld .... leidt meestal tot een refresh, en vandaag rondje bs gedaan, 3x moeten refreshen. Sorry hoor, maar dit is echt niet leuk spelen meer!
 
Bovenaan