• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verschillen tussen Arendyll en Winyandor

  • Topicstarter Deleted User - 443363
  • Startdatum

Deleted User - 443363

Guest
Hoi.

Ik ben gister in Winyandor opnieuw begonnen omdat mn stad in Arendyll een rommeltje was en toen kwam ik ergens achter.

Je hebt op Winyandor de keuze of je echt wilt bouwen of je leger beter maken. Ja weet niet hoe ik t anders omschrijf haha, en die keus heb je bij Arendyll niet.

Daardoor vroeg ik me af.

Zijn er nog meer verschillen tussen de twee werelden?
 
Wat je vertelt klopt niet, de werelden zijn identiek… tijdens het spel bouw je je stad op en verzamel je goederen. Om relikwieen en uitbreidingen te winnen kun je (op de wereldkaart) onderhandelen of vechten... Ook kun je daar (als je lid bent van een broederschap) elke week extra prijzen winnen door te onderhandelen of vechten in het wekelijks toernooi, morgen start daar het boekrol toernooi!
 

Deleted User - 443363

Guest
Wat je vertelt klopt niet, de werelden zijn identiek… tijdens het spel bouw je je stad op en verzamel je goederen. Om relikwieen en uitbreidingen te winnen kun je (op de wereldkaart) onderhandelen of vechten... Ook kun je daar (als je lid bent van een broederschap) elke week extra prijzen winnen door te onderhandelen of vechten in het wekelijks toernooi, morgen start daar het boekrol toernooi!
Hmm ben ik dan gek geworden. Meen namelijk dat ik op arendyll die keuze niet had
 

Deleted User - 443363

Guest
Ik bedoelde dat er een opdracht was dat ik moest kiezen tussen een fabriek of de kazerne en in arendyll had ik die keus niet en moest ik alles onderzoeken.
 
Een gewone opdracht, een hoofdstuk gerelateerde opdracht, een kennisboom opdracht of een event opdracht?
 

Deleted User - 443363

Guest
Een gewone opdracht, een hoofdstuk gerelateerde opdracht, een kennisboom opdracht of een event opdracht?
Ik heb geen idee t was met zo'n blauwe kleur balkje bij de opdrachten. Ik weet niet goed hoe ik het duidelijk moet uitleggen was nog vrij op t begin toen ik in winyandor was begonnen.
 

Deleted User - 124539

Guest
Ik ken de opdracht die je bedoelt. Het is een gewone verhaallijnopdracht. Je kiest wat je als eerste onderzoekt, maar later moet je het andere toch onderzoeken, dus een verschil maakt het niet. Elke speler heeft die opdracht normaal gezien gehad.
Opdracht nr. 12, onderzoek bonusfabriek T1 of kazerne.
 
Ik ken de opdracht die je bedoelt. Het is een gewone verhaallijnopdracht. Je kiest wat je als eerste onderzoekt, maar later moet je het andere toch onderzoeken, dus een verschil maakt het niet. Elke speler heeft die opdracht normaal gezien gehad.
Opdracht nr. 12, onderzoek bonusfabriek T1 of kazerne.
… en zit dan dus in beide werelden...
 
Misschien zou het fijn zijn als er wel een verschil is.
Bij het komende BSA zullen de routes hetzelfde zijn en op de 2e wereld zijn nog geen echte grote spelers. DUS zijn vooral (bijvoorbeeld) het grote aantal gevraagde Wonder gemeenschap-badges een probleem.
 

Deleted User - 147694

Guest
Dat kan dan wel zo zijn @yamar, maar dat betekend niet dat de werking of instellingen van Winyandor verschillen van Arendyll.

Het betekent enkel dat de BSA voor iedereen op Winyandor moeilijker zal zijn doordat de wereld veel jonger is en dat de mogelijkheden daardoor beperkter zijn omdat het gros van de spelers minder ver zijn qua ontwikkeling van hun steden dan op Arendyll, uitzonderingen daarbuiten gelaten natuurlijk.

Er zullen ook genoeg spelers zijn die naar Winyandor overgestapt zijn en inmiddels hun verlaten account op Arendyll gepasseerd zijn. ;)
 
Bovenaan