• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

vermelden aantal vrijgespeelde provincies per relikwie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2989

Guest
Voor de toernooien, zeker voor een 10-kisten toernooi zou ik het fijn vinden te kunnen zien met hoeveel provincies ik in een toernooi kan spelen. Met een grotere stad is het vrijwel onmogelijk die op de wereldbol te tellen.
 
Als je het totaal aantal vrijgespeelde provincies deelt door 9 heb je een aardige benadering. Als je dan bezig bent en veel provincies hebt vrijgespeeld, kun je op de wereldkaart het patroon van de toernooiprovincies gebruiken om precies te bepalen hoeveel provincies je nog hebt.
 
Waarom je dit nodig zou hebben om aan een 10 kistjes toernooi te kunnen deelnemen, begrijp ik niet, maar goed: in je kennisboom kun je heel snel zien hoeveel provincies je hebt, door met je muisaanwijzer te zweven op de 1ste opdracht van elk hoofdstuk… het 1ste getal geeft aan hoeveel voltooide provincies je hebt, het 2e de hoeveelheid die je minimaal nodigt hebt om aan het hoofdstuk (in dit voorbeeld Elementalen) te kunnen beginnen… zie bijlage!


Naamloos.png
 

DeletedUser2989

Guest
Het gaat me om de vrijgespeelde toernooiprovincies per soort.....niet het totaal, dat is idd op meerdere plekken te vinden.
Waarom? Soms wil je in een BS van tevoren een inschatting kunnen maken of een 10-kisten toernooi haalbaar is.
 

DeletedUser1294

Guest
In totaal moet samen met je bs 150 provincies 6 keer spelen of 200 provincies 5 keer om aan de 40.000 punten te komen.

Ik heb even gespiekt bij je.
Aangezien jullie bs bestaat uit veel kleine spelers die misschien maar 2-4 provincies kunnen spelen, lijkt het een beetje te hoog gegrepen.
Zelfs al zou je 6x 40 provincies alleen kunnen doen (wat op zich al een mega-prestatie zou zijn), lijkt het mij een onmogelijke opgaaf.

Ik denk dat je nog wat geduld moet hebben.
 
Het maakt voor het toernooi niet uit of je een kleine of grote speler bent, de provincies zijn daarop aangepast... belangrijkste is dat er voldoende BS-genoten zijn, bij 25 leden met elke speler zijn 1600 punten halen. Dat is het makkelijkst te halen door de eerste 10 provincies meerdere (± 8) keren te spelen
 

DeletedUser2114

Guest
Het maakt voor het toernooi niet uit of je een kleine of grote speler bent, de provincies zijn daarop aangepast... belangrijkste is dat er voldoende BS-genoten zijn, bij 25 leden met elke speler zijn 1600 punten halen. Dat is het makkelijkst te halen door de eerste 10 provincies meerdere (± 8) keren te spelen
Als je een kleine speler bent, heb je misschien geen 10 provincies van 1 soort;)
 

DeletedUser2114

Guest
Als ik naar de BS kijk van de topicstarter, denk ik dat er daar een hoop in zitten die die 10 provincies nog niet hebben. Al kan het met 6 provincies ook.
 

DeletedUser1294

Guest
Het maakt voor het toernooi niet uit of je een kleine of grote speler bent, de provincies zijn daarop aangepast... belangrijkste is dat er voldoende BS-genoten zijn, bij 25 leden met elke speler zijn 1600 punten halen. Dat is het makkelijkst te halen door de eerste 10 provincies meerdere (± 8) keren te spelen
12 spelers onder de 3000 punten, waarvan 5 onder de 1000.
Die kunnen met de 2-4 provincies die ze hebben dus nooit 1600 punten halen.
 

Deleted User - 370874

Guest
Het laatste bericht is al ruim een maand oud, en gezien de reacties is er niet voldoende animo voor dit idee om eventueel een poll te starten.

bij deze zal dit topic worden gesloten en geachiveerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan