• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verkenners: "wegblijven"-advies kan niet als ik naar hoofdstuk 5 wil.

DeletedUser2140

Guest
ik zit bijna aan hoofdstuk 7 heb al 171 provincies vrijgespeeld ,en heb bijna nooit gevochten dus maakt niet echt uit zolang je maar genoeg rondstoffen verzamelt en tools hebt om te onderhandelen ,bij word het wel al moeilijker ,daar ik nu speciale orks nodig heb die ik nog voor een lange tijd niet kan maken
 
@PreciousElfje : je kan ook orks maken, gratis zelfs (nu ja, het kost een beetje plaats :)), in het orknest, dat je kan winnen in sommige evenementen, mogelijk ook in het nieuwe broederschapsevenement dat er zit aan te komen.
 
Dank voor de reacties. Mijn tier I en II productie ligt rond de 1000 per 3 uur. Dat is dus wat aan de lage kant. Zeker omdat ik het advies ga volgen provincies te onderhandelen en de tournooien te vechten. Maar voorlopig is het dus "duur" voor mij (4x3h tier I en 2x tier II productie nodig)
Even door de zure appel bijten en uitbreidingen verzamelen, meer productie er op en klaar is klara. :cool:
 

DeletedUser2080

Guest
@PreciousElfje : je kan ook orks maken, gratis zelfs (nu ja, het kost een beetje plaats :)), in het orknest, dat je kan winnen in sommige evenementen, mogelijk ook in het nieuwe broederschapsevenement dat er zit aan te komen.
Het zijn andere orcs dan je nodig hebt om een provincie vrij te spelen kwam ik achter aiki...
 
@Stellina : maar nee, dat zijn de gewone orks, die als een soort grondstof dienen, ook om gevechtseenheden mee te maken.

Als ik me niet vergis waren er winbare gebouwen met gewone en winbare gebouwen met speciale orks. Heb ze zelf niet. Maar naar ik begrijp kun je de ene wel inzetten voor provincies, maar de andere niet. Moet ik opletten als ik de kans krijg er 1 te winnen.
 

DeletedUser2114

Guest
De gebouwen waar je normale orks van kon krijgen om bijvoorbeeld de provinvies af te kopen, gaven pas orks vanaf hoofdstuk 8(de orks). De hoofdstukken ervoor leverde het gebouw alleen voorraden. Dus voordat je bij de orks bent, kom je echt niet voorbij rij 11 van de provincies... Ik heb nu hetzelfde probleem
 
De gebouwen waar je normale orks van kon krijgen om bijvoorbeeld de provinvies af te kopen, gaven pas orks vanaf hoofdstuk 8(de orks). De hoofdstukken ervoor leverde het gebouw alleen voorraden. Dus voordat je bij de orks bent, kom je echt niet voorbij rij 11 van de provincies... Ik heb nu hetzelfde probleem

Zo heb ik het dus ook ervaren.
 
@PreciousElfje @Stellina @Ritsjoena : Gewone orks zijn een soort grondstof. Je hebt ze nodig om provincies af te kopen vanaf een bepaald punt, en je hebt ze nodig om ork-gevechtseenheden te maken.
Orkkrijger (zware eenheid) en orkstrateeg (zware afstandseenheid) zijn gevechtseenheden die je kan maken in het oefenterrein. Maar er waren ook gebouwtjes te winnen in evenementen, die 1 van de vechteenheden rechtstreeks aanmaken zonder dat je al gewone orks hebt. Je kan dus ork-vechteenheden hebben via die gebouwtjes, en daar kan je alleen mee vechten, niet onderhandelen.
Om te onderhandelen moet je aan gewone orks geraken. Als je een orknest wint in een evenement en je hebt net de verkenners van het ork-hoofdstuk onderzocht, dan heb je ze sneller. Anders is het wachten tot je de upgrades van de wapenkamers in dit hoofdstuk kan onderzoeken, en dan maak je daar orks aan met voorraden (hamertjes).
 

DeletedUser2080

Guest
@PreciousElfje @Stellina @Ritsjoena : Gewone orks zijn een soort grondstof. Je hebt ze nodig om provincies af te kopen vanaf een bepaald punt, en je hebt ze nodig om ork-gevechtseenheden te maken.
Orkkrijger (zware eenheid) en orkstrateeg (zware afstandseenheid) zijn gevechtseenheden die je kan maken in het oefenterrein. Maar er waren ook gebouwtjes te winnen in evenementen, die 1 van de vechteenheden rechtstreeks aanmaken zonder dat je al gewone orks hebt. Je kan dus ork-vechteenheden hebben via die gebouwtjes, en daar kan je alleen mee vechten, niet onderhandelen.
Om te onderhandelen moet je aan gewone orks geraken. Als je een orknest wint in een evenement en je hebt net de verkenners van het ork-hoofdstuk onderzocht, dan heb je ze sneller. Anders is het wachten tot je de upgrades van de wapenkamers in dit hoofdstuk kan onderzoeken, en dan maak je daar orks aan met voorraden (hamertjes).

LOL dat zei ik dacht ik toch echt... de orcs die je nodig hebt om je provincie vrij te spelen, zijn niet degene die je kreeg bij het orcnest oid van twee events geleden :) daar heb je niets aan om je provincie vrij te spelen...
 
@Stellina : ik gebruik de orks van het orknest (orkschuilplaats) daarvoor, en dat heb jij blijkbaar ook (maar je zat nog niet aan het begin van het juiste hoofdstuk?)
Jij hebt ook oefenterrein van de orkstrategen staan zie ik, wat rechtstreeks gevechtseenheden levert, alleen nuttig voor gevechten.

@PreciousElfje noemde de gewone orks "speciale orks", en jij noemde ze "andere orks". Dat maakte het ingewikkelder maar het verandert niks aan de essentie van het verhaal. :)
 
Bovenaan