• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Geen bug Verkeerd einde seizoenspas

Aeva

Chef
Huidige situatie
De seizoenspas eindigt op de laatste dag om 12 uur.

Gevolg
Dat betekent dat spelers in theorie maximaal een halve dag beschikbaar hebben om de nieuwe dagelijkse opdrachten uit te voeren.
Dat betekent in de praktijk dat de meeste spelers maar een paar uurtjes beschikbaar hebben om deze opdrachten uit te voeren, omdat die 12 uur grotendeels in de nacht vallen in Europa.

Gewenste situatie
Einde van de seizoenspas zodanig instellen dat alle spelers wereldwijd minimaal 24 uur de tijd hebben voor de dagelijkse opdrachten.

Het maakt uiteraard niet uit hoe/wat/waarop je speelt en repeteerbaar is ook niet van toepassing.
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Ik heb eigenlijk een screenshot nodig om dit probleem aan te kunnen melden. Aangezien het seizoen niet meer actief is (ook niet op onze interne testwereld), kan ik het probleem niet aanmelden.

Daarbij is het wel belangrijk om de template te gebruiken, omdat ook bijvoorbeeld het versienummer verplicht is en ik zonder versienummer het probleem ook niet in kan schieten.
 

Aeva

Chef
Ik heb eigenlijk een screenshot nodig om dit probleem aan te kunnen melden. Aangezien het seizoen niet meer actief is (ook niet op onze interne testwereld), kan ik het probleem niet aanmelden.

Daarbij is het wel belangrijk om de template te gebruiken, omdat ook bijvoorbeeld het versienummer verplicht is en ik zonder versienummer het probleem ook niet in kan schieten.
Grapjas :p
Bij mij is dat seizoen ook niet meer actief... dat was nou juist het probleem.

Omdat 'ze' op beta voorlopen is het wellicht mogelijk om daar tijdig een screenshot te maken en dan aan te melden voordat live het volgende seizoen afgelopen is. Dat moet dan worden gedaan door iemand die ook een beta-account heeft...
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Je hebt het over de seizoenspas toch, dat die af zou wijken van de duur van het seizoen?
 

Aeva

Chef
Nee. Ik heb het over het seizoen zelf en ik zie dat ik een fout heb gemaakt in de klacht.
Die ga ik nu herstellen.

Huidige situatie
Het seizoen eindigt op de laatste dag om 12 uur.

Gevolg
Dat betekent dat spelers in theorie maximaal een halve dag beschikbaar hebben om de nieuwe dagelijkse opdrachten uit te voeren.
Dat betekent in de praktijk dat de meeste spelers maar een paar uurtjes beschikbaar hebben om deze opdrachten uit te voeren, omdat die 12 uur grotendeels in de nacht vallen in Europa.

Gewenste situatie
Einde van het seizoen zodanig instellen dat alle spelers wereldwijd minimaal 24 uur de tijd hebben voor de dagelijkse opdrachten.

Het maakt uiteraard niet uit hoe/wat/waarop je speelt en repeteerbaar is ook niet van toepassing.
 
Bovenaan