• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Verheven goederen

Aeva

Chef
Ik heb gloeiblokken in de aanbieding...
Maar alle andere spelers ook.
42 pagina's met gloeiblokken in de aanbieding en 0 pagina's met oermineralen en alruin.
Dat kan bijna geen toeval zijn. Wat kunnen 'we' hieraan doen?
 
Wachten of even om hulp vragen aan een bekende.

Het probleem is dat dat verheven goederen een klein drama. de handelaar zorgt dat er altijd mogelijk is om aan goederen te komen zij het supertraag.

De handelaren zorgen er ook voor dat je gelimiteerd bent in handel, buiten een hoofdstuk om kan je dus geen goederen sinks creeerren bv de toren want dat loopt iedereen vast in de toren op verheven goederen. gezien deze niet normaal te verhandelen zijn.

Omdat er geen verheven goederen sinks zijn is het niet interessant om buiten je hoofdstuk om goederen te maken / ruilen.

Het beste wat je dus kan doen is vragen of iemand die toch niets beters te doen heeft wat goederen voor je wil produceren voor de handel.
bij ons heeft bv iemand geholpen om tijdelijk mineralen te maken voor de rest van de BS.
 
Ik maak zat alruin en vlieg poeder maar ik plaats zelf geen handelaren meer.
Ook ruil ik alleen T7->T7 en T8->T8 maar te vaak vragen spelers T7 voor T8 omdat ze dan veel meer krijgen.
Zelf heb ik tijdens dit hoofdstiuk zowel omhoog als omlaag geruild.
als ik T7 nodig had had ik er niets aan om T8 te laten verpieteren, en wanneer ik T8 nodig had had het geen zin T7 te laten verpieteren.
 
Op Winy pak ik gewoon alles wat ik kan gebruiken en mijn fabrieken staan gewoon non-stop te draaien.
Heb nu een aardig voorraadje opgebouwd en ideaal als over 2 week H20 begint.
Toren en event geeft mij voldoende unurium en daar laat ik lekker die fabrieken van draaien.
 
Bovenaan