• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Handelaar verheven goederen handelaar

positief:
-Nieuwe handelaar voor verheven goederen is een leuke toevoeging.
-Voordeel dat je nu kunt handelen zonder dat er vraag is... groot pluspunt gezien weinige spelers in late hoofdstuk.
-voordeel geforceerde eerlijke 1-1 handel

negatief / verbeterpunten:
-Handelaar moet je 1 voor 1 sturen... iedere keer opnieuw je handel invoeren... wat ruilen tegen wat... zou fijn zijn als vorige zou blijven staan voor het gemak.
-kleine aantallen per keer... Ik zou graag ook een groter ruilhandel op willen zetten. (geen probleem dat deze niet instantaan is en hiermee op een speler moet wachten.

Deze 2 punten om het handelen makkelijker te maken en minder handelingen nodig om uit te voeren.
Kan me in vervolg hoofdstukken voorstellen dat benodige goederen alleen maar omhoog gaan. Dan wordt je helemaal gek van het aantal keer klikken om je goederen te krijgen.
 
positief:
-Nieuwe handelaar voor verheven goederen is een leuke toevoeging.
-Voordeel dat je nu kunt handelen zonder dat er vraag is... groot pluspunt gezien weinige spelers in late hoofdstuk.
-voordeel geforceerde eerlijke 1-1 handel

negatief / verbeterpunten:
-Handelaar moet je 1 voor 1 sturen... iedere keer opnieuw je handel invoeren... wat ruilen tegen wat... zou fijn zijn als vorige zou blijven staan voor het gemak.
-kleine aantallen per keer... Ik zou graag ook een groter ruilhandel op willen zetten. (geen probleem dat deze niet instantaan is en hiermee op een speler moet wachten.

Deze 2 punten om het handelen makkelijker te maken en minder handelingen nodig om uit te voeren.
Kan me in vervolg hoofdstukken voorstellen dat benodige goederen alleen maar omhoog gaan. Dan wordt je helemaal gek van het aantal keer klikken om je goederen te krijgen.

Mja grotere handel kunnen plaatsen lijkt heel mooi, ik denk alleen dat het zo heel makkelijk wordt om aan goederen te geraken en daarmee sneller bv deze in te kunnen zetten dan de bedoeling is in dit hoofdstuk. De moeilijkheids graad van dit goed gaat dan aanzienlijk omlaag.

Wat ik me beter kan voorstellen, bij het volgende hoofdstuk dat de handelaar opnieuw uitgebreid kan worden zodat er mogelijk een grotere ruil optie is in deze goederen. In dat hoofdstuk is denk ik de verwachting dat de vraag naar deze goederen hoger zal zijn dus zal dat hopelijk ook in verhouding gaan zijn met de al bestaande moeilijkheidsgraad.
 
Mja grotere handel kunnen plaatsen lijkt heel mooi, ik denk alleen dat het zo heel makkelijk wordt om aan goederen te geraken en daarmee sneller bv deze in te kunnen zetten dan de bedoeling is in dit hoofdstuk.
Ik denk dat het vooral de bedoeling is om spelers te verleiden tot het openen van meer handelaren, in het bijzonder die premium opties.

Door alleen kleine hoveelheden toe te staan vergroot je de druk bij spelers om meer handel te zetten, wat alleen kan als je meer handelaren tot je bschikking hebt.
 
Je kon de grote van je handelaren verbeteren met een speciale ontwikkeling van het stadhuis zodat als je stadhuis 1 niveau omhoog gaat van af niveau 39 dan verhandel je 200 T7 meer.
Ik vermoed dat als je in H19 je stadhuis dus weer 1 stapje kunt verbeteren jij dus automatisch 200 T7 OF T8 goederen kunt verhandelen.
Dus uiteindelijk zou je dan 2600 T7 of T8 goederen kunnen verhandelen.
Maar omdat de meeste spelers maar 3 handelaren gebruiken zit juist daar een vertraging in die Inno niet erg vindt omdat er spelers zijn die door hoofdstukken heen vliegen als of het niets voor stelt. (ja, ik ben daar 1 van)
 
Deze 2 punten om het handelen makkelijker te maken en minder handelingen nodig om uit te voeren.

Als de spelers in je BS verschillende T7-bonusgoederen hebben is het een kwestie van eerst je eigen voorraad opbouwen en dan even een uurtje onderling uitwisselen. Klik-klik-klik, zo ging dat bij ons heel vlot, zeker als je 3× handelaren hebt.
Hopelijk kan dit straks met T8 net zo.
 
Verbetering in H19 is dat je meer handelaren kunt inzetten voor de T7 en T8 goederen door een nieuwe handelaar upgrade.
Ik heb nog niet kunnen achterhalen of je ook grotere hoeveelheden in 1x kunt verhandelen.
 
Als ze op zijn minst het klikken zouden verbeteren zodat je niet iedere keer opnieuw je goederen moet instellen... dat zou fijn zijn.

Daarnaast dezelfde goederen op de markt zetten via gewone handelaar.. niets instant... zou nog fijner zijn
 
Bovenaan