• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

verdeeldheid

DeletedUser3614

Guest
Het spel elvennar is opgezet voor spelers die van vechten houden en die willen afkopen.
nu valt mij op dat ( zoals ik) alles afkoop er minderkeuze in zit als dat je een vecht stad hebt , kijk ik heb veel goederen nodig en hamertjes maar er zijn minder OW,s om de Bijv goederen of hamertjes te maken , wel zijn er veel vormen en mogelijkheden voor als je een gevecht stad hebt , de verhouding is niet helemaal in balans naar mijn in zicht,
Zouden jullie daar eens naar kunnen kijken om het spel voor niet vechters leuker te maken en of uitdagender , nou klaag ik niet hoor ik vindt elvenar echt een heel leuk spel en de nieuwe realises van het magiche academie is echt weer heel leuk bedacht ook de evenementen zij best leuk om aan deel te nemen , maar het zou leuker zijn als ik meer kansen krijg om mijn stad te creëren als niet vechter. dus bijv in de techno boom krijg je veel nieuwe vechtjassen maar niet extra mogelijkheden om je niet vechterstad te versterken.
Groetjes Danny
 
Het spel elvennar is opgezet voor spelers die van vechten houden en die willen afkopen.
nu valt mij op dat ( zoals ik) alles afkoop er minderkeuze in zit als dat je een vecht stad hebt , kijk ik heb veel goederen nodig en hamertjes maar er zijn minder OW,s om de Bijv goederen of hamertjes te maken , wel zijn er veel vormen en mogelijkheden voor als je een gevecht stad hebt , de verhouding is niet helemaal in balans naar mijn in zicht,
Zouden jullie daar eens naar kunnen kijken om het spel voor niet vechters leuker te maken en of uitdagender , nou klaag ik niet hoor ik vindt elvenar echt een heel leuk spel en de nieuwe realises van het magiche academie is echt weer heel leuk bedacht ook de evenementen zij best leuk om aan deel te nemen , maar het zou leuker zijn als ik meer kansen krijg om mijn stad te creëren als niet vechter. dus bijv in de techno boom krijg je veel nieuwe vechtjassen maar niet extra mogelijkheden om je niet vechterstad te versterken.
Groetjes Danny

Wat is een vechtstad?
Er wordt in de onderzoeksboom geen keuze gemaakt tussen vechten of afkopen.
Er bestaat dus ook niet zoiets als een vecht of een onderhandelstad*
Er kan dus ook niet zoiets bestaan als een vecht of onderhandelstad.
Een wat jij definieert als een vechtstad is meteen ook een onderhandelstad. een speler die enkel vecht(automaat) of onderhandeld is altijd in het nadeel tov. een speler die beide doet.
Hoe je het ook boost alles wat je meer doet gaat ook automatisch de spelers boosten die beide doen.
Ik zal waarschijnlijk gezien wordt als vechter, maar elke week gaan er hier ook miljoenen goederen per week er doorheen in het toernooi. je ziet bij mij dan ook een enorme goederenproductie.

Op het punt dat er niet voldoende wonderen zouden zijn die goederen en hamers zouden geven / boosten.
[*]Boek der geheimen (levert hier bijna 1m hamers op per scout)
[*]Uitgraving (612K hamers per dag)
[*]Torens van Welvaart (153k hamers per 3 uur)
[*]Zalen onder de Berg (+-150K goederen per dag)

Voor de nerf leverde Kristalvuurtoren door middel van burenhulp ook 600k goederen per dag op, tegenwoordig is het niet veel meer.

In de toernooien win je daarnaast ook nog een spreuken winnen in het toernooi en maken in je academie. deze boosten je goederen en hamers enorm.
er zijn dan ook nog eens wonderen om deze 2 spreuken een flinke boost te geven.
Het is echter zo erg dat ik de goederen spreuken niet eens gebruik,
upload_2018-12-13_16-51-12.png

Dit omdat mijn gildeleden en buren het niet aan zouden kunnen om mijn enorme productie aan goederen om te zetten in andere niet bonus goederen. ik loopt nu al tegen de limiet aan van wat mogelijk is en ik zit in een hele goede buurt met hele goede spelers.

Ik zie dan ook geen mogelijkheid om je idee uit te voeren.
Tenzij je het spel in de prullenbak gooit en opnieuw begint waarbij je als speler een keuze zal moeten maken tussen een handelaar en een vechtersbaas.
Dan pas zou je kunnen spreken over de onbalans tussen beide typen.



* Niet geheel correct er is een manier om een echte onderhandelstad te bouwen met goede resulaten. een pure vechtstad bestaat niet, er zitten altijd rotgevechten tussen die iig op de automaat niet te winnen zijn met vechten.
1 van mijn accounts doet elke week 16 provincies met zijn ogen dicht op afkoop, zonder te questen voor hamers en zonder misbruikt te maken van cross handel om aan voldoende t1 te komen. alles wordt zelf gemaakt.
Een ronde in het toernooi kost zelden meer dan enkele minuten. meestal tussen de 3 a 4 minuten. daarmee is de onderhandelaar veruit de snelste manier om toernooiresultaten te halen.
Toerhammer is een account van een speler die regelmatig eerste staat en elk zwakheid gebruikt dat binnen de regels is toegestaan om aan voldoende t1 te komen en zich helemaal suf quest voor hamers en zo met regelmaat als eerste te eindigen in het toernooi.
 

DeletedUser3381

Guest
Zou je je voorstel wat duidelijker kunnen formuleren? Ik kan er geen touw aan vast knopen wat het nu precies is wat je wil.
 
Bovenaan