• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

vast gelopen

volgens mij heb ik iets heel doms gedaan,ik heb van de nederzettings goederen de top bereikt en kan geen meer maken, kan ze ook nergens meer kwijt. en heb een opdracht gekregen die ik niet kan verwijderen met de vraag om deze goederen te verzamelen, maar dat gaat dus niet
in hoofdstuk Haflingen
wat kan ik doen?
 
Ik zie niet direct een bronboom of akkers staan.. heb wel op je account op Winy gekeken. Is het mogelijk dat je die weggehaald hebt, of nog niet geplaatst?
 
Gebruik de goederen om een fabriek te bouwen of iets anders te maken waar je die goederen voor nodig hebt.
Als het goed is komt er dan weer ruimte beschikbaar in je opslag.

Of als je op een of andere manier helemaal klem zit, misschien een ticket naar support. Met de vraag: goederen uit opslag verwijderen? of een andere vraag / actie waar je mee geholpen bent.

Succes en plezier.
 
hoe doe ik dat een ticket naar support sturen? ik zit echt helemaal klem ik heb dat hoofdstuk afgesloten maar kreeg daarna nog een opdracht na dat ik de opdracht had gekregen stadhuis upgraden, heb toen alles verwijderd maar dat was ook de oplossing niet ;)
 

DonFrank


Community Manager
Elvenar Team
Je hebt het onderzoek "Geavanceerde verkenners" van het volgende hoofdstuk (elementalen) wel volgestopt met KP, maar nog niet onderzocht. Zodra je het onderzoek voltooid, kan je vervolgens de opdrachten van het vorige hoofdstuk weigeren. Je hebt op de 7e alle nederzettingsgebouwen uit je stad gewist, daardoor kan je de huidige opdracht niet voltooien zonder die gebouwen opnieuw te bouwen. Geavanceerde verkenners onderzoeken lijkt mij daarom de makkelijkere optie :)
 
Bovenaan