• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Vanaf welk hoofdstuk word t steeds moeilijker om dingen te verkrijgen voor onderzoek etc

  • Topicstarter Deleted User - 443363
  • Startdatum

Deleted User - 147694

Guest
Ik had bij een account op een moment meer dan 10 wensputten staan, ik kon in vlot tempo alle arbeiders en Magische academie levels vrijkopen en hield zelfs toen nog een heleboel diamanten over.
 
Vanaf welk hoofdstuk word t steeds moeilijker om zonder geld erin te stoppen alle onderzoeken te voltooien enballes te bouwen, wat is jullie mening daarin? Ik hdb net even de hoofdstukken doorgebladerd en ik vrees dat ik t bij hoofdstuk 3 steeds moeilijker ga krijgen. Waar moet ik me later in t spel op focussen volgens jullie?
0) Je speelt op NL2 (Wyandor), daar speel ik niet. Op W. vorm je een 2 persoons broederschap (?zusterschap), maar Marisca speelt niet meer...
1) Sluit je aan bij een grotere broederschap. Daar krijg je tips zat. En speel dagelijks, liefst meermalen; klein onderhoud kan via de app. op je telefoon.
2) Bouw uitsluitend bonusfabrieken en verkrijg daarvoor relikwieën in toernooien. Bouw eerst 5-6 bonusfabrieken van iedere tier, voor jou 6*staal, 6*boekrol, 6*toverstof en minder dit later tot 3 van iedere groep (tier). Marmer en hout ruilen via het handelshuis.
3) In volgende hoofdstukken wordt het niet moeilijker, wel complexer en daardoor juist leuker.
4) Als je een paar weken regelmatig speelt merk je dat een 3e bouwer en grotere academie prettig zouden zijn. Dan is het tijd om aan Inno [de makers] via harde euro's je waardering te laten blijken. Wacht op een plotselinge [pop-up] aanbieding met dubbele diamanten.
5) Diamanten om producties te versnellen? Hmm, vreselijk duur. Je kunt ook tijdsversnellers winnen in allerlei evenementen. Da's gratis.
 
Geld is niet nodig. Alleen tijd en geduld.
Dit spel is niet moeilijk, je moet alleen steeds beter plannen/tactischer spelen.
 

DeletedUser2578

Guest
Alleen tijd en geduld.
Tijd en geduld zijn idd. de ingrediënten voor het spel Elvenar.
Dit spel is niet moeilijk, je moet alleen steeds beter plannen/tactischer spelen.
Over het algemeen is het niet moeilijk maar er zitten wel wat opdrachten tussen die betreft ruimte en goederen (bijv. H15) best pittig zijn, maar goed dat is dan weer de uitdaging van het spel.
 
Bovenaan