• Beste forum bezoeker,

    Om actief deel te nemen aan discussies of om je eigen onderwerp te starten, heb je een spelaccount nodig. REGISTREER HIER!

Van Dwergen naar Elven Koper en Graniet

DeletedUser3889

Guest
Beste, Ik ben van de dwergen naar de Elven gegaan. Nu heb ik veel Granietmijnen en kopergieterijen om door het level te komen. Nu lijkt het erop dat ik geen koper of graniet meer nodig heb, klopt dat?

Daarnaast had ik nog koper en Graniet gespaard, maar dat is nu weg en vervangen door allemaal elven spullen op 0 voorraad! Kan dat zomaar?

Kan ik de granietmijnen afbreken en de kopergieterijen?
 
Ik ben van de dwergen naar de Elven gegaan. Nu heb ik veel Granietmijnen en kopergieterijen om door het level te komen. Nu lijkt het erop dat ik geen koper of graniet meer nodig heb, klopt dat?

Daarnaast had ik nog koper en Graniet gespaard, maar dat is nu weg en vervangen door allemaal elven spullen op 0 voorraad! Kan dat zomaar?

Kan ik de granietmijnen afbreken en de kopergieterijen?

Je kan inderdaad je granietmijnen en kopergieterijen afbreken. Elk gastras heeft zijn/haar eigen gastrasgoederen en productielocaties daarvan. Dus bij elke overgang naar een nieuw gastras is het eerst slopen en daarna (na onderzoek) nieuwe bouwen.

Je gespaarde koper en graniet zijn niet weg, alleen niet meer zo makkelijk te zien. Alleen als je je dwergenportaal nog hebt staan, kun je daar zien hoeveel je er nog van hebt. Dat is verder niet zo erg want het enige waarvoor je het koper en graniet nog gebruikt, is het bouwen van dwergenwegen.
 
En als je slim bent en je hebt nog graniet en koper zou ik die dwergenpaden doen. Levert een hoop cultuur op en scheelt weer cultuurgebouwen dus ruimte
 
Inderdaad dwergenwegen blijven bouwen... de goederen heb je verder niets aan en - zoals Keimpi en Yogi al schreven - levert het veel cultuur. Verder kun je op de site van elvengems (ff googlen)overzichten vinden van elke quest (per hoofstuk). Daar kun je dus ook controleren of er nog een speciale opdracht komt om je portaal af te breken... dan kun je met het afbreken van je portaal ook nog wat verdienen!
 
Bovenaan